Er du med?? Det er hvertfall disse ;-)

Jeg har satt i gang en foto-Challenge. Med mine utvalgte temaer. Mange har slengt seg med.

Det er super-gøy å se de ulike måtene folk tolker  de forskjellige temaene på!!

Noen begynte på fredag, noen lørdag og noen har begynt i dag…

Så her er flere forskjellige temaer ute på feeden hver dag 🙂

Det er ingen konkurranse. Men jeg er innom og ser på de ulike bloggene. Og skulle det være noen bilder

som treffer meg litt spesielt, så kan det hende det blir noen premier fra meg også 🙂

 

For at dere skal kunne følge de andre som er med, har sagt de skal være med, og HAR begynt …:

Her er listen over de jeg ser har begynt til nå, håper ikke jeg har glemt noen :

inilssens.blogg.no

inneuteferdig.blogg.no

rundtomkringtrorjeg.blogg.no

vaniljeogpepper.blogg.no 

annebe.blogg.no

ritamarita.blogg.no

midtlivskrise.blogg.no

margarites.blogg.no

kjerstisandnes.blogg.no

fabelastisk.blogg.no

vendettas.blogg.no

pandorasreise.blogg.no

skribledoodle.blogg.no

natheless.blogg.no

 

Og så meg selv da så klart…Da er det bare å scrolle opp og ned på siden her, så ser du dem 😉

 

Har du lyst til å være med, så er det bare å begynne i dag:

Og tolke temaene på din egen måte.

 

 

38 kommentarer
    1. wow så mange, vet ikkje om eg klarer følge med på så mange blogger inkl de eg leser hver dag……men jammen er de inspirert ;D
      Nattinatt <3
      klemmeting

    2. Herlig at du tar med leserne dine på en sånn challenge! Og så mange forskjellige tolkninger de har kommer med! Spesielt på speiling var det veldig mye fint, den svanen og de palmene var veldig kule begge to 🙂 Også var det morsomt med det bildet som faktisk var tatt i speilet! 🙂 Kreativt, både av deg og deltakerne 😀

    3. fjellgeitbundingen: Ja, her får man delta når man har tid 🙂 Og noen kan jo begynne i juletider for alt jeg vet 😀 Men det er en gjeng nå, og det blir i tilfelle fra den gruppen det blir noen premier, HVIS jeg finner noen spesielle som jeg tenker skiller seg ut for meg 🙂

    4. annebe: Nei,jeg har jo foreløpig bare brukt gamle bilder jeg, i litt ny setting føler jeg. Men jeg VIL gjerne ut å lete litt også jeg da, bare håper på litt tid 🙂 Ja, kjempehyggelig at så mange fikk lyst å være med, og jeg har tittet på noen som jeg har merket meg litt også, HVIS det skal bli noen premier 🙂 Men det får vi se 🙂 Klem til deg også 🙂 Natta <3

    5. Mange som ble med ja:) jeg er stadig innom å ser på de andres bidrag også…veldig hyggelig 🙂 greit når man kan bruke noe en har også..morro å bruke bilder en liker flere ganger…men prøver å få tatt litt nye også…men da trenger det ikke være noe stress… Klem og sov godt <3

    6. margarites: Ja, jeg koser meg hver dag med å se de forskjellige. Og har faktisk merket meg NOEN bilder som det kanskje blir premie på 🙂 Men jeg må se litt framover, for kan dukke opp nye ting også 🙂 Så jeg ser an det aspektet ved utfordringen 🙂 Min ALDER er gjort klar til i morgen 🙂 klemmer <3

    7. Jeg er med, og nå har jeg sjekket de andre her på listen din også. Det er så gøy å se hva andre legger i temaene. Det kan bli helt forskjellig, og det er gøy! Kjempemange flotte bilder allerede. Dette må jo bare bli bra! Klemmer <3

    8. Så først nå innlegget ditt og jammen har jeg ikke laget et vinter innlegg i dag da gitt 🙂 Lenge siden jeg har fått tid til å ta meg en titt. Ny jobb førte til nye rutiner… men jeg skal da klare å få med meg litt innimellom 🙂 Klemmmmmmer <3

    9. Therese: Bare å bruke bilder du har fra før 🙂 Mange som gjør det. Jeg også. Hittil bare “gamle” bilder. Men skal ut å svinge meg litt også 🙂 klemmer <3

    10. Jeg skal kaste meg på etterhvert jeg også 🙂 Har lagret bilde med challengene jeg nå på pcen min, kan hende jeg er så heldig å får låne kamera til svigerfaren min 🙂 Eller kan jeg bruke bilder jeg har fra før av? 🙂 Klem <3

    11. Veronica S: Ja, det er en del flere som har sagt de skulle være med, jeg linker inn til flere når jeg ser de er med, så kan alle begynne å titte hos hverandre når de er i gang 🙂 Jeg tok disse nå som jeg visste hadde begynt 🙂 MORO!!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg