Så kom han igjen….slasken.. ;-)

Ja, så var han der igjen…guttungen….slasken….

Rett før det hadde begynt å gro spindelvev der nede ved postkassa igjen…

…der nede… hvor det lyder et hult ekko… i den veldig tomme gangen….med de VELDIG tomme postkassene….

 

Plutselig hadde han altså vært der igjen…

Med en aldri så liten premie-pakke til meg…

 

Han føyk innom som han pleier å gjøre…så jeg ser jo knapt snuten på han…men jeg regner med

at han ser omtrent sånn ut… Og han hadde lagt denne fine pakken der 😉

 

Og jeg var en skikkelig heldig-gris…for jeg var med i en liten konkurranse… Hos Ritamarita.blogg.no Og så vant jeg!!

 

Faktisk TO ting… Deilig fotkrem…Og det skal jeg love at  jeg trenger..For de føttene mine har det ikke bra..

Og et par herlige, myke sokker, med gummisåler. Sånn at jeg kan løpe så fort jeg vil her inne 🙂

Uten å falle…

Tusen takk -Ritamarita!! <3 <3 Du er så skjønn atte 🙂 Kjempefine premier <3

 

Har du fått noe gøy i poskassen i det siste?

 

 

#premie #post #pakke #fotkrem
51 kommentarer
    1. lulltove: Ja, det var godt å høre, at du har det bra 🙂 etter jula. Og det høres jo spennende ut dette da, med minfullness. Ja, sett av tid til bloggen. Det tar litt energi og ha blogg, men det GIR energi også :- )Hvertfalll synes jeg det 🙂 Takk i like måte skjønningen <3 klemmer i bøttevis <3

    2. Ja, bedre nå! Litt slitsom slutt på fjoråret, men nå ser alt lysere ut. Jeg har startet på utdannelse til instruktør i Mindfulness, og det er så spennende men også tidkrevende. Og så er det jo sånn at når man integrerer mindfulness og stillhet i hverdagen, så ser en alt så mye tydeligere. Alt forsterkes 🙂 Mest det gode, men så er det også sånn at en blir enda mere oppmerksom på sine mørke sider, alle de tingene en helst ikke vil se…… resultater av arv og miljø og gamle strategier som ligger i “ryggmargen”, saker og ting en ikke trenger lenger, men som var nyttige da vi var små. Veldig spennende og utfordrende. Jeg gleder meg over livet og skal sette av tid til bloggen igjen, for det gir overskudd. Koser meg med bloggen til sprell-levende og villvakre Frodith 🙂 Klem, klem 🙂

    3. Hei ja kjekt med pakker.
      Jeg fikk en pakke for ei uke siden, men den måtte jeg sende i retyr. Jakken jeg hadde bestilt var for stor. Så nå er det bare å vente til pengene kommer inn på kontoen, og at jeg kan bestille på nytt i mindre.:)

    4. Helge: Nei, reklame vil ikke jeg ha heller. Men den kommer…Må få tak i sånn lapp som det står at man ikke vil ha 🙂 Jeg bør også dra til fotpleier. Det er et mål for 2015 tror jeg 🙂 Ja, litt grønnsåpe er også veldig sunt 🙂 Gratulerer med ny støvsuger. Ha en fin dag 🙂

    5. margarites: Kjempeheldig :- ) Blir spennende å få fotobok da, denn kommer nok snat…det er jo snart februar…snart 🙂 God morgen <3

    6. Lite i postkassa mi om dagen – regningene er betalt men snart kommer nye. Reklame vil jeg ikke ha. Grattis med fin premie, fotkrem er bra, minner meg om at jeg kanskje bør få en time hos fotpleier igjen. Innimellom vasker jeg beina i varmt vann og grønnsåpe. Det gjør susen.
      Det ble en ny støvsuger i går – en liten blå Bosch. Ha en fin dag.

    7. Gratulerer, så heldig du er da. Jeg har ikke fått noe i posten i det siste, men går og venter på fotobøkene mine…selv om det ikke er 1.2.15 enda. Og så lurer jeg på om jeg klarer å “mekke” enda en bok før fristen til helgen. Det gjenstår og se. Hvis ikke lar jeg den ligge og sender den avgårde neste gang det kommer et tilbud. Nå sier jeg God natt <3

    8. Ina N: Ja, lenge til jul heldigvis 😀 Jeg bruker mye energi på det så jeg får se…Det sier jeg hvert år…og neste år…likedan igjen 🙂 Jeg MÅ liksom bare også :.-D Er så veldig moro også 🙂

    9. fantastisk flotte gaver da 😀 grattis!
      her er det middagen…..litt sent men bedre sent enn NULL middag som det holdt på å bli i dag ;/
      klememting <3

    10. Så koselig da =) Da skal eg henge meg på kalenderen din 😉 Må se om kanskje eg får laget en til jul eg og 😉 Heldigvis en stund til, så har god tid til å planlegge 😛

    11. Ina N Jeg har hatt kalender 3 ganger på blogg, veldig moro. Tror jeg har begynt i oktober… med gavene…Men rebusene og innleggene blir litt fra dag til dag 😀 I adventsiden 🙂

    12. Så gøy da =) Eg liker veldig godt å gi gaver, men selvfølgelig er det koselig å få noe selv også 😉 men det var jo en super god idè du hadde med julekalender =D Får begynne tidlig i år og mekke sammen mye greier, og lage kalendere til jula igjen 😉 hehe…

    13. Ina N: Ja, det synes jeg er kjempegøy 🙂 Jeg hadde julekalender nå nylig, og sendte 23 gaver, hjemmelagede luer og vesker, ut til mange forskjellige bloggere. Moro! Liker det nesten best 🙂 MEN:…jeg er en gave-hund selv også 😀 He-he

    14. Så gøy da =) Eg har ikkje fått annet enn en regning nå i går.. 😛 men ellers fikk eg en pakke eg hadde bestilt, den kom i posten på fredag 😉
      Gøy med pakker =) Men har nett sendt fra meg to gaver i dag da 😉 Er gøy å gi litt gaver til folk også =D

    15. natheless: Ja, mest reklame og regninger her også 😀 Men det skal det bli en slutt på, vi får gjøre noen avtaler med den slasken…så kommer han nok med mer morsomt også 😀

    16. Hekleri og Ra: Ja, veldig glad i denne slasken, når han endelig innfinner seg… Det MÅ være en tenåring som går med posten, kvisete og nettopp kommet i stemmeskifte nesten…For han tar seg noen lathans-perioder innimellom og kommer nesten ikke med regninger en gang….Og da MÅ det jo være en sånn ung-slask 😉 He-he Kjempefine premier. Og sånne sokker har jeg aldri hatt 🙂 Men supermyke, og veldig bra om jeg skulle få litt stor fart her i våre 50 kvm 😀 Ha en flott kveld du også 🙂

    17. rundtomkringtrorjeg: Ja, overraskende pakker er morsomt. Denne visste jeg litt om. Men jeg har fått mange overraskende gaver av bloggfolk 🙂 Moro 🙂 Men 2000 kr i penner da 😀 Har dem vel ennå en del av dem? 🙂 Trøtt om dagen her også… zz

    18. så heldig så herligt. pakke i posten? må være regninger det haha. Men for noen år siden samlet vi på reklamepenner. En kveld ringte det på døren, mannen som kom skulte en pakke bak ryggen, han spurte om han hadde kom rett plass, ja sa jeg noe forsiktig, da er denne deres, hmm hva er dette…En enske med parker reklamepenner, var over 100 stk. Ble måløs, verdi over 2000,- bare i penner. Fort forklart men det var en pakke jeg ikke hadde regnet med nei 🙂 Nå natta zzz

    19. Laila MA: He-he…ja det er ofte en historie med den tenåringsslasken av ne postmann…som alltid er litt sen… Når det er lange perioder uten post og regninger…så MÅ det jo være en oppløpen guttunge som skofter jobben sin…tror du ikke 😀 He-he

    20. Moving On: Nei,med disse fine sokkene faller jeg IKKE 😀 Fine premier. Her må man kaste seg med på alt av konkurranser 🙂 Takk -takk 🙂

    21. Haha løpe så fort du bare vill inne faktisk!!
      Ikke slå deg da, fort gjort og falle eller stromple når en løper inne vettu!haha
      Gratulerer med seieren!:))

    22. Åse Helen: He-he…jeg løper nok ikke så mye egentlig…Tenkte bare hvis jeg fikk farta på meg 😀 De var supermyke og deilige 🙂 Nei, de luene er MITT design 😀 Hi-hi Glad for alle som likte sine 🙂 Klemmer i alle varianter herfra <3

    23. Så heldig du var da 🙂 Fotkrem er tingen på denne årstiden ja når vi pakker inn føttene og glemmer å pleie dem. Skli sokker er jo også kjempe lurt når man skal løpe inne 🙂
      Jeg var jo så heldig å vinne i adventskalenderen din. En kjempe fin lue med et genialt design 🙂 Har aldri sett det før.
      Ellers må du ha en fantastisk fin kveld og klemmings fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg