Frodiths Foto-challenge – Dag 6

Her er et bilde som nok noen har sett før.

Dagen går litt i ett, og Frodithen løper ikke rundt med kamera rundt halsen etter jobb i 18-tiden…

Så det blir litt gjenbruk her…Men det er jo i en ny sammenheng…og bilder jeg er stolt av..

 

Dette tok jeg en tidlig morgen sen-høstes….tidlig vinter… Og det blå til høyre er lys i en murvegg,

på vei til banen… På bakken ligger en blå skygge av lyset og brisker seg….

I bakgrunnen sees en blå -blå morgen…som er i ferd med å våkne…

Skulle ikke forundre meg om det var en mandag en gang… 😉

Dette bildet tok jeg i går…Samme sted… Samme lampe…men denne gangen med snøen som teppe…

 

 

Og slik ser det ut litt lenger bort, hvor TRE lamper lager en liten fin scene 😉

Sånn….Den blå timen er over…og nå venter en ny dag <3

 

 

 

 

#foto #fotoutfordring #fotochallenge #frodithsfotochalenge #blått
48 kommentarer
    1. her kommer det ned i laken størrelse og er klissvått. Trær velter og busser har stått…..håper det er borte i morgen 😀
      klememting <3

    2. Laila MA: Er så rart egentlig. Er en vegg på en undergang, på vei til trikken, midt i byen. Lysene er i legghøyde….Og gir så fint lys. Jeg bøyde meg for å knipse dette og fikk øye på det flotte lyset UTE i verden, som jeg nettopp kom fra. Da så jeg alt i sammenheng og det ble så fint 🙂

    3. ssilje89: Ja, her blir det ting om igjen skal jeg love deg. Og når jeg synes bildene er fine selv, så synes jeg det er helt greit. Har mange nye bloggvenner også som IKKE har sett dette før 🙂 Blåfargen i lysene der er kule 🙂

    4. Anonym: Neida, regnet vekk i dag 😀 Og de to siste bildene er tatt for et par dager siden…men brått liknet det mer på det øverste bildet igjen 😀 Jeg skjønner det er deg Kjersti, selv om du er anonym: Det finnes nemlig bare EN Bonnie <3 Stor god klem til deg. Kos deg etter svømmetur <3

    5. Å, det første bilde var virkelig nydelig. DET var blått det! I Bergen har vi i dag hatt oppholdsvær da jeg gikk til jobb, snø midt på dagen, i mengder, som halveis regner vekk og lager kaos på veiene. Bonnie og jeg har svømt en tur inn i marken her, tror ikke det er så trygt å bevege seg oppover i terrenget i dag. Nå vel inne med fyr i ovnen og en kopp chai-te på gang. Koselig. Har dere masse snø enda dere? klemmer

    6. Merevil: Ja, det er sant 🙂 Tenk at det er bare noen små lys i legg-høyde 🙂 Rart hva ting kan bli,, når man bare legger merke til det. OG det øverste er litt spesielt fordi himmelen var i samme farge akkurat den dagen 🙂

    7. Kristin: Ja, det må det altså,noen av dagene hvertfall 🙂 Men nå kommer det mange temaer som jeg ikke har så mye klart på. Skal knipse litt i helga 🙂 Har en fin dag du også 🙂 Klemmer <3

    8. cathrinehenriksen: Her har jeg ikke redigert noe nei 🙂 Ingenting 🙂 Jeg liker det bildet øverst veldig godt 🙂 Og de andre ble jo greie som en liten oppfølger 🙂 Ser du litt på big bang du også ? 🙂 Klemmer masse tilbake <3 Snart helg <3

    9. annebe: Ja, jeg tenker også litt sånn 🙂 Fine bilder trenger en lufting til hvertfall.Og jeg har hatt elever hele uka på skolen og rekker ikke gjøre mye på kvelden. Men i helga skal jeg ut 🙂 Og jakte litt <3 Klemmer i massevis <3

    10. cuskima: Jeg bøyde meg ned for å ta bildet nede ved bakken pga lyset og skyggen er lavt…Og så fikk jeg øye på DET blå lyset ute i verden også liksom…. 🙂 Håper du har hatt en nydelig dag Snuppa <3 Klemmer i bøttevis <3

    11. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Uffda, en blå-torsdag…Ikke bra. Jeg har hatt en fin torsdag, og den var ikke blå. Men den blå under her, liker jeg jo godt. Men Blå-dager liker jeg ikke 🙂 Håper det ble bedre utover <3 Klem

    12. lulltove: Ja, jeg også, hvertfall første uka nå, for jeg har elever hver dag og rekker ikke stort annet 🙂 Men til helga skal jeg ut å lete litt <3 🙂 Jeg liker jo det så godt <3 Klemmer <3

    13. natheless: Ja, det bildet tok jeg i høst, og likte så godt himmelen i bakgrunnen der også 🙂 Liker å gjøre det litt kunstnerisk vettu 😀

    14. margarites: Ja, i dag er det regnet bort det meste også, så nå likner bildet på det øverste mest igjen 😀 Håper biltur, glatta og alt har gått bra 🙂 Klemmer <3

    15. Ina N: Ja, det er en herlig blåfarge på lyset under der. Og lavt, i legghøyde. Lyser opp undergangen der jeg går til trikken 🙂 Liker lyset 🙂 Og er veldig BLÅÅÅÅ! Håper du har hatt en fin dag også 🙂

    16. Stilige bilder! Og gjenbruk må jo være ok, og bra 🙂
      Jeg er jo veldig glad i blått, så jeg håper å finne et fint bilde til den dagen blått er tema for meg 🙂
      Ha en fin dag!

    17. Himmel så fint med det blå lyset , litt Hokus Pokus nesten ..men det er vel ikke redigert regner jeg med så ganske spesielt det der ja =) Også opp mot den blå himmelen da , med same blå farge , veldig fine bilder alså 🙂 Vist du kom til å finne noe bra med blått i jeg 😀 Og i morgen er det kjærlighet , det kan jo være å mye 🙂
      Ellers ønsker jeg deg en fredfull kveld snart , og ja om ikke så ta det piano i helgen i det minste 😮 <33
      Ja , og digger han der tynne sære karen i The Big Bang Theory , Sheldon var det vel . Moro at man kan samle på de da 😀
      Klemmer masse til Frodithen <33 Roooooolig klem 🙂

    18. De bildene er helt spesielt flotte ..og veldig blå ! Synes det bare er fint å bruke flott bilder om igjen jeg..de kan jo ikke bare ligge der i arkivet 🙂 Klem<3

    19. syns blått ute er en merkelig farge…….altså på himmelen og sjøen er det naturlig….men sånn julelys som er blåe og dette……..er litt sånn overjordings eller kanskje utenomjordisk? hahahaha
      sikkert bare meg…..men er nok noe med lyset…..
      veldig vakkert da og skyggene lager det helt spsielt her…..flotte bilder
      ha en smashings dag min venn
      klemmeting <3<3

    20. Tøft! Du har virkelig øyne for små detaljer. Flott og blått!
      Her er regn byttet ut med snø, så nå for jeg kjøre litt forsiktig til jobben. Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    21. Det var artige bilder =) trodde først det var noe greier under vann 😛 men så så jeg at det var snø på bildene =) hehe…
      Ha en fin dag =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg