Frodiths Foto-challenge – Dag 7

 

Jeg velger her igjen et bilde som jeg er glad i.

Jeg snikfotograferte et eldre par, som satt så søtt og holdt hender…

De kunne være over 70, minst…og det var så skjønne der de satt…Nyforelsket…?

Eller kanskje rett og slett et eldre par, som har holdt hender slik i ALLE år… ? Hvem vet..

 

Liker hvertfall bildet, og føler det viser at kjærligheten finner du hvor som helst…

…På en togstasjon…på en kafe…. på en reise…

…mellom ung eller gammel…

Det spiller ingen rolle… Forelskelsen er VAR og SKJØR…men KJÆRLIGHETEN er sterk og tåler mye <3

 

En hånd å holde i – et kjærlighets-bånd..

 

 

 

#fotochallenge #fotoutfordring #foto #kjærlighet
49 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, det blir litt gjenbruk her, men når jeg synes bildene passer og det er lite med tid til å knipse nå for meg, så er det helt greit 🙂 Og koselig med gjenbruk 🙂

    2. Åh, ja dette bildet er en av mine favoritter hos deg også! Dette kaller jeg ekte kjærlighet, noe så søtt. Det er vel slik alle håper at de ender opp, og da er det så godt å se at det faktisk er mulig <3

    3. jepp me too……snakket med forbrukerrådet og de var litt overrasket over at lefdal ikkje vil snakke med meg. Så ringte eg tilbake 2 ganger til lefdal…….ene gang fikk eg beskjed om å ringe til de som lager maskinen og har service…………….ugh…….eg gjorde det -relativt døfødt……. deretter ringte eg igjen til salgsvadelingen og fikk snakke med en selger som sa han aldri hadde opplevd det med maskinen som eg opplever. Han mente de burde kunne ordne noe uten å styre for mye med butikken og alle andre og sa kanskje kan dette bli en glad historie istedetfor det dritte det er nå—–så en sku ringe meg før de stenger i dag kl 21…..så eg venter….not sure hva de skal gjøre men eg selger uansett maskinen om de ikkje tar den i retur. Eg har fått en knalldeal på ny maskin en annen plass som holdes av til ut lørdagen-så da får vi se 🙂
      <3
      klemmeting

    4. cuskima: Så koselig å henge ute med hundejentene 🙂 Jeg håper du vinner noe fra Lefdal altså 🙂 En slosskamp f eks 😉 Klemmer <3

    5. eg venter på en telefon fra lefdal som eg håper er positiv ang min slosskamp mot en vaskemaskin .
      Ellers har eg hengt ut med hundejentene og bare latet meg. Skal på jobb i morgen om mulig 🙂
      klemmeting <3

    6. Min matgale verden: Hei Kjersti 🙂 Så kos med klubb da 🙂 Nei, GAMLE venninner hadde jeg ALDRI trodd heller 😀 He-he… Men gamle skolevenninner ja … Takk, jeg liker det bildet godt selv også, føler jeg fanget et øyeblikk der 🙂 Og passet i dag .-) Kos deg på klubb da <3 Klemmer godklemmer i massevis <3

    7. ååååå, elsker det bildet! Det må bare være ekte kjærlighet! Fredag og helg, er det ikke deilig. Her skal jeg ut på klubb med gamle skolevenninner, ja, der ER jo ikke gamle, jeg er jo like gammel, men de er altså fra “gamle-dager” da vi gikk på barne og ungdomsskolen. Gleder meg . Kos deg i fredagn. klemmer gode fredagsklemmer

    8. Laila MA: Takk for det 🙂 Jeg liker bildet godt, smugtatt på Oslo S 😉 Og med litt svarthvitt og sånt blir det noe eget føler jeg 🙂

    9. margarites: Takk for det 🙂 Ja, det er kjempekos 🙂 Hadde vært artig og visst om de var NYE for hverandre eller om de alltid har holdt hender sånn.. Men det får vi aldri vite 🙂 Ha en fin fredagskveld du også 🙂 Klemmer <3

    10. cuskima: Det er det samme jeg la ut før 🙂 Jeg liker det også godt, og synes det passer som et litt anonymt, men skjønt bilde av kjærlighet. Jeg legger ikke ut så mye privat på disse tolkningene, liker å tusle rundt å fotografere ELLER finne fine bilder av “hvem som helst” som kan passe 🙂 Nei, kjærlighet har ingen alder 🙂 Håper dagen din har vært super 🙂 Klemmer masse <3

    11. ladyaugust: Snopedagen i MORGEN? ….Heh…her må det være noe feil…Hm…har sneket seg inn noe snop her i huset i DAG visst….Kanskje jeg tok feil??? Ja-ja…gjort er gjort 😀 klemmerflatklemmen <3

    12. Maren Kvalvaag: Ja, ikke sant det har vært mye fint rundt omkring? Det er skikkelig gøy å farte rundt å se 🙂 Takk, jeg er veldig glad i det bildet selv 🙂 Får en koselig stemning selv av det 🙂

    13. Åse Helen: Takk 🙂 Ja, kjærlighet er noe sterkt, og kan være på så mange måter 🙂 Jeg synes det er gøy med litt snikfotografering 🙂 Man kan få mye fine bilder med det også 😀 Ha en kjempefin fredag du også Åse Helen <3 klemmer til deg <3

    14. rundtomkringtrorjeg: Ja, nå er det helg her også, uten hverken snømåking eller trening som oppvarming 😀 Men har gjort unna en jobb-økt da 🙂

    15. Vet du Frodith, det bildet er bare helt utrolig! Det er så fantastisk å se gamle mennesker holde hverandre i hendene, at de viser verden at det faktisk er de to som holder sammen og ikke har blitt “for gamle” til den slags. De er trygge på seg selv og bryr seg ikke om hva omverdenen mener. Det er kjærlighet det! God fredagskveld. Klem fra Grete <3

    16. Åh dette liker eg så godt -husker da du la det ut sist..eller? Hvertfall et som lignet veldig….nydelig med voksen kjærlighet….hvorfor ikkje….kjærlighet har ingen alder….
      klemmeting <3<3

    17. hahaha ja såklart må jo det være lov 😀 Jeg digger det bildet <3 fredagen og greier og i morgen er det snooopdagen <3 <3 <3 klæmmeflatsøsklæmmen 🙂

    18. Veldig mye fine bilder folk legger ut overalt. Har kikket litt rundt selvom jeg ikke har vært med på utfordringen din denne gangen.
      Det bildet du la ut nå var veldig koselig da 🙂

    19. Det bildet der er så fint. Det sier så mye om kjærlighet mellom to og at kjærligheten ikke har noen alder 🙂 Fortsatt fin dag til deg og freddags klem fra meg 🙂

    20. Kjempefint bilde..og det dekker virkelig ordet kjærlighet :)..og ganske utrolig at du fikk et så bra bilde med “snikfotografering”…
      Ha en super fredag 🙂 Klem<3

    21. ladyaugust: Jeg liker det også, og skal nok snik-fotografere flere jeg. Det er lov når man kamuflerer dem 😀 Ha en flotters dag søs <3 klemmer i lange baner <3

    22. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, jeg føler også det er litt fint, og tenkte det kunne få vises igjen 🙂 Kjærlighet er så mangt 🙂

    23. Fruemmel: Ja, du har nok misset noe da 🙂 Vi har holdt på en 15-16 stykker, med denne challengen som jeg laget. På tirsdag kveld, tror jeg, laget jeg en oversikt over alle som er med så langt 🙂 Bare å bli med nå, begynne på dag 1 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg