Og hvordan går det med alle utfordringene?? ;-)

Joda…det går riktig så bra 😉

Jeg snakker og Frodiths Foto-Challenge  så klart. Og det er veldig moro, spør du meg.

I dag har jeg bedrevet RÅ-sniking på andre folk , og smugfotografert MASSE…

Ikke alt ble like bra, men noen ble helt som jeg ville…En deilig snikende dag 😉

Også er det jo så mange som slengte seg med i foto-utfordringen, og det er supergøy!!!

Du skal vite at jeg er rundt på alle bloggene daglig, og lusker…Og jeg har funnet bilder jeg liker jeg…

Litt sånn ekstra godt til og med!! Og det betyr at det vanker noen premier til slutt…

Ikke for HVER dag….kanskje…men det er absolutt bilder som gjør meg glad, som “snakker” litt

ekstra høyt, og som jeg har lyst å gi en premie til slutt…

 

Men enn så lenge: Her er de som er med så langt, som du kan svinge innom om du vil:

 

 

inilssens.blogg.no

inneuteferdig.blogg.no

rundtomkringtrorjeg.blogg.no

vaniljeogpepper.blogg.no 

annebe.blogg.no

ritamarita.blogg.no

midtlivskrise.blogg.no

margarites.blogg.no

kjerstisandnes.blogg.no

fabelastisk.blogg.no

vendettas.blogg.no

pandorasreise.blogg.no

skribledoodle.blogg.no

natheless.blogg.no

elinslaaen.blogg.no

 muumimamma.blogg.no

 ssilje89.blogg.no

missmusicalqueen.blogg.no

kristinsaloevera.blogg.no

lulltove.blogg.no

 

Og har du lyst til å være med er det bare å begynne i dag om du vil…vi fortsetter en stund til.

 

Her er foto-Challenge-listen :

 

 

Liker du å ta bilder?

 

 


#fotoutfordring #foto #fotochallenge #deltakelse
32 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Veldig moro at så mange har blitt med 🙂 Jeg synes det er supergøy. NOen gir seg underveis, og noen hopper på midt i. Men mange gjør hele, og jeg har storkost meg med å se alle 🙂 Klemmer <3

    2. Så artig, her hadde det jo sneket seg på et par nye også 🙂 Så mange fine bilder de tar! Er det ikke gøy å ha foto-challenge når så mane deltar? 🙂 Flink initiativtaker er du <3 Klem

    3. Ina N: Ja, jeg har vært på jakt etter sånn foto-utfordring etter jeg fant en liste hos noen andre en gang som jeg fulgte. Men siden har jeg ikke sett noen…SÅ da tenkte jeg at jeg fikk lage en egen 😉 Det er jo bare å sette opp noen stikkord, og så blir folk med 🙂 Moro <3 Håper du har en flotters kvleld du også 🙂

    4. Eg synes det går super bra med Challengen, og synes det er kjempe gøy 😀 Skulle hatt en slik utfordring jevnlig, så vi som liker å ta bilder får en ekstra utfordring med å komme på ting å ta bilder av som passer og beskriver et ord 🙂
      Ønsker deg en super kveld videre 😉

    5. Ja, jeg så det- har bare ikke kommet så langt som å kommentere alt enda. Fryser som en gal så sitter mest med pc på fanget for å få varme. Ha ha.. Men nå skal jeg ut i garasjen å hente ved slik at jeg kan fyre litt 😛 Glemte helt å stenge vinduet på hunderommet i natt, så det er bikkjekaldt her :O

    6. Elin Slåen: Hi-hi, så moro du synes det 🙂 I dag har jeg TO , og det var moro å snike seg etter to i går 😀 He-he Ja, moro å se på alle som er med 🙂

    7. natheless: Nei, man kan ikke rekke alt 😀 Man får ta det man rekker 🙂 Sånn er det 🙂 Ja, hår….jeg skal ut å luske på hår i dag tror jeg. Men har noen andre muligheter fra arkivet OGSÅ 🙂 Spent på å se din 🙂

    8. Yes, jeg liker å ta bilder og se på bilder. Rekker slett ikke alt jeg vil om dagen,sorry for at jeg ikke er innom alle og ser på hva dere har valgt, men sånn er det. Morsom utfordring er det, men HÅR???!!!! Her må jeg jammen tenke hardt en stund!!!

    9. MOONBEAMSCORNER: Det er sånn at man begynner når man vil, og de fleste begynner da på dag 1, uansett om de begynne en uke etter 😀 Noen begynte forrige fredag, noen forrrige lørdag, og noen søndag (jeg) , og noen i forgårs. Og alle begynte på dag 1, fordi de har lyst å løse alle oppgavene 😀 Så folk er på forskjellige dager. Men jeg er ikke så streng, for alle løser jo på sin egen måte, så om du vil bare gjøre halve utfordringen, så hopper du inn NÅ. Og da ligger du faktisk foran MEG 😀 HI-hi…for jeg skal legge ut nå snart. Gjort klart i går 🙂 Så her er ingenting RIKTIG. Du bestemmer selv 🙂 Din blogg <3 KLemmer til Månestråle <3

    10. margarites: Ja, det kommer stadig folk med, og folk gjør litt som de har lyst, og noen hopper kanskje av underveis, sånn er det alltid. Men det gjør ikke noe. Det er ingen fastlåste regler her, man løser det som man vil 🙂 Ja, veldig moro å tite på andre også. Og jeg har uansett mitt egen oppfatning av hvordan jeg vil gjøre selv 🙂 Jeg ligger jo en dag eller to etter mange… 😀 Men det blir ikke likt uansett 🙂 God morgen fra Oslo <3 Klemmer <3

    11. Da har jeg lista meg rett inn i natta til din fotoutfordring…Håper det gikk greit med TO, selv om det mulig var gårsdagens? Tenkte jeg skulle prøve meg på hår, i dag lørdag, blir det riktig da ???? 🙂 Klemmer til snikfroditha 🙂

    12. Så gøy, jeg ser det er kommet enda flere med, så nå må jeg titte innom noen flere blogger ser jeg! Og det er mange fine og kreative løsninger eller tolkninger. Det er jo det som er gøy med at det er mange med, alle variasjonene. Og det beste av alt: ingenting blir feil, for alle kan tolke som de vil og ha sin egen oppfatning av tema. Dette er veldig gøy, og jeg lager klar mine innlegg i god tid sånn at jeg ikke hermer etter noen. Selv om jeg ser vi er mange som tenker ganske likt til tider. God natt fra Bergen >3

    13. Ritamarita: Veldig gøy at du er med hvertfall, og det trenger jo ikke være SÅ spesielt hver dag heller 🙂 Synes den i dag var fin jeg <3 🙂 Klemmer nattaklemmer <3

    14. annebe: Jeg fikk hvertfall et par bilder jeg liker, og har noen TO-bilder fra før også, så det ble en liten samling her 😀 Kos deg du også 🙂 Klemmer <3

    15. Har vært mange flotte tolkninger rundt omkring..og det har jo blitt riktig mange som er med :)..veldig morro :)..blir spennende å sehva som kom ut av “snikinga”de..hehe..
      Kos deg med resten av kvelden 🙂 Klem<3

    16. Åse Helen: Ja, bli med en annen gang om det blir 🙂 Nå er det deilig med helg og ro. Det trengtes nå kjenner jeg 🙂 Livlig uke med unger på deltidsopphold 🙂 Har du hatt en fin uke 🙂 ? Klem til deg <3

    17. Ja jeg har sett mange fine bilder fra foto utfordringen din rundt omkring 🙂 Jeg får kanskje hive meg med en annen gang, hvis det blir flere ganger da.
      Kos deg med fredagskvelden 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg