“Galleri Frodith” har åpnet!! Kom inn å SE!!

 

“Haaaaalllloooo!!! Ja…jeg er her inne som jeg pleier! Orker ikke stå der ute og fryse… Bare kom inn… Og trå litt forsiktig, det var vanskelig å få vekk all isen…”

 

 

 

 “Sånn… her er jeg… Og dere får bare trenge dere sammen der borte ved døra. Her er jeg klar som bare det!! Jeg har ordnet og pusset i galleriet…Jeg har hengt opp bilder, og sydd kjole…Så nå er jeg MAKS klar liksom… Som du ser har jeg satt fram litt Champagne som jeg pleier. Og det er bare å ta med dere et glass, mens dere ser på bildene. Bare ikke søl!! Det er alkoholfritt som vanlig, for det er det jeg lager i mitt lille champagne-destilleri…”

 

 

  “Sånn, da er vi framme ved døren til selve utstillingsrommet.  Her henger det mange flotte bilder. Det er mange flinke kunstnere, som ble med i Frodiths Foto-Challenge, i 15 dager. Og alle løste oppgavene med de ulike temaene, på hver sin måte. Jeg er superglad for at så mange ble med! Og jeg har lusket massivt, for å finne de fine bildene som henger her i dag!”

“Kunstnerene OG de som vinner en liten premie hver… er bak denne døren. Og jeg har plukket ut bilder jeg liker veldig godt selv. Jeg kunne plukket mange flere bilder, men da hadde det blitt verdens lengste blogg-innlegg noensinne. Så jeg har gjort et utvalg. Det er de som har vært med på stort sett alle dagene, og som JEG synes har funnet gode løsninger. Takk til dere- dere har alle fått GULL-medaljer….og kan vente en liten ting i posten en av dagene. Har du fått med MAAAANGE bilder i utstillingsrommet, betyr det likevel bare EN premie 😉

Versågod- nå kan alle stige inn i det aller helligste:  Ikke tenk på dette som et LAAAANGT innlegg…men som en TUR i “Galleri Frodith” :

 

 

 

 

Midtlivskrise.blogg.no

 

Annebe.blogg.no

 

Natheless.blogg.no

 

 

 

Pandorasreise.blogg.no

 

margarites.blogg.no

 

 

elinslaaen.blogg.no

 

 

 

 

missmusicalqueen.blogg.no

 

midtlivskrise.blogg.no

 

rundtomkringtrorjeg.blogg.no

 

 

 

 

kristinsaloevera.blogg.no

 

 

ritamarita.blogg.no

 

 

rundtomkringtrorjeg.blogg.no

 

 

 

 

inneuteferdig.blogg.no

 

Annebe.blogg.no

 

 

rundtomkringtrorjeg.blogg.no

 

 

 

 

muumimamma.blogg.no

 

margarites.blogg.no

 

elinslaaen.blogg.no

 

 

Ssilje89.blogg.no

 

 

 

annebe.blogg.no

 

margarites.blogg.no

 

midtlivskrise.blogg.no

 

Natheless.blogg.no

 

ritamarita.blogg.no

 

 

 

 

midtlivskrise.blogg.no

 

ssilje89.blogg.no

 

 

 

 

margarites.blogg.no

 

lulltove.blogg.no

 

skribledoodle.blogg.no

 

 

 

 

lulltove.blogg.no

 

rundtomkringtrorjeg.blogg.no

 

 

inilssens.blogg.no

 

rundtomkringtrorjeg.blogg.no

 

 

kjerstisandnes.blogg.no

 

margarites.blogg.no

 

natheless.blogg.no

 

 

 

 

pandorasreise.blogg.no

 

kjerstisandnes.blogg.no

 

 

 

 

Inilssens.blogg.no

 

pandorasreise.blogg.no

 

 

 

 

 

ritamarita.blogg.no

 

inilssens.blogg.no

 

margarites.blogg.no

 

muumimamma.blogg.no

 

 

 

 Da håper jeg du har hatt en hyggelig stund 😉

Tusen takk til alle kunstnerne. Premier venter. Jeg kommer innom og fisker adresser snart..

 

Var det ikke veldig mye fint her?

 

 


 

 

#fotoutfordring #fotochallenge #utstilling #fotoutstilling #premiering #gallerifrodith
115 kommentarer
    1. Flaggermusvinger: Takk for det 🙂 Ja, du kommer og blir med når du har tid 🙂 Det er sånn man gjør det 🙂 Jeg har tid til å surre med dette og synes det er en morsom hobby. Holder fantasien min i live 😀 KLemmer <3

    2. Du lager så mye koselig i bloggverdenen, den ville ikke vært det samme uten deg. Premier og konkurranser i fleng, skulle gjerne hengt meg på flere av dem, men får håpe det kommer nye som jeg kan hive meg på! Klem 🙂

    3. Flaggermusvinger: Ja, jeg synes det var mye fint ute der på bloggene, og jeg plukket fornøyd, og alle skal få en LITEN premie i posten 😀 Har pakket og ordnet i dag. Det var så gøy at så mange ble med, og at det var så stor bredde over tolkningene 🙂

    4. Tattavkvinnene: Når mange vinner blir det små premier, men det er jo mye fint å få billig også, jeg har lusket litt rundt i dag og har en ide. Må bare finne noe annet til den ene mannen som er med 😀 He-he

    5. Tattavkvinnene Ja, og så vant de alle disse da 😀 Så jeg skal ut i morgen og sende bittesmå premier 😀 He-he Var det ikke veldig mye fint?? Det var veldig gøy å ha sånn Challenge OG galleri etterpå 🙂 Neste gang må du være med, med kameraet ditt 🙂

    6. Wow, så mye flott! Jeg trodde jeg hadde fått med meg ganske mange av bildene fra før, men her var det mange jeg ikke hadde sett. Kjempefint med en sånn oppsummering! Gratulerer så mye til alle de flinke og kreative utstillerne <3

    7. Engla: Ja, var det ikke MAAAAANGE fine bilder?? 🙂 Dette har vært supergøy :.-) Skal nok ha en sånn Challenge igjen 🙂 Håper du koser deg med alle fargene dine og livet ellers ute på landet <3 Klemmer i massevis 🙂 <3

    8. Wow, så mange flotte bilder! Så flink du er til å stelle i stand fineste frodith <3 Jeg elsker den turkise kjolen din!
      Ønsker deg en finfin kveld og sender deg en stoooor go`klem <3

    9. Hekleri og Ra: Ja, jeg synes folk har vært veldig flinke, det var lett å velge, for alle hadde mye fint. Jeg måtte begrense meg bare 😀 Koselig du synes det også 🙂

    10. Eva: He-he, ja da blir det påskeegg og greier vettu 🙂 I fjor hadde jeg litt små egg, for året før var de store, og det ble veldig dyrt å sende…Dumme posten… 😀

    11. Da gleder jeg meg til påskenøttene jeg da, siden det ikke er så lenge til 😉
      Ha en super dag du også. Kos deg så godt det lar seg gjøre <3

    12. Eva: Jeg har mye bilder og mye annet rart 😀 Julekalender og påskenøtter, konkurranser og ting som gjør meg glad, og forhåpentligvis andre også 🙂 Ha en super dag <3

    13. Eva: Jeg har alltid kameraet i veska, ALLTID faktisk 😀 helt avhengig. Og de fleste i denne Foro-challengen plukket bilder de hadde fra før, jeg også. For jeg hadde det mye mer travelt på jobb enn jeg hadde trodd det skulle bli. Så brukte arkiv-bilder. Men det var greit det 🙂 Takk skal du ha og klemmer igjen <3

    14. Åhh 🙂 Tusen takk for det. En stalker av det hyggelige slaget er jo ikke å forakte 🙂 Så da skal jeg nok følge deg også…det er jo en gjensidig sak. Og vet at du har mye bilder, og er det noe jeg liker, så er det bilder 🙂

    15. Takk for det. Høres jo kjekt ut. Kan godt hende jeg hiver meg med. Har som regel alltid kamera i nærheten 🙂
      God bedring til deg…ikke noe gøy å være syk :/
      Klem 🙂

    16. Eva: Så koselig du kom og tok en titt 🙂 Jeg så nok at det lyste nede i galleriet, fra sykesenga her 😀 Ja, jeg har sett deg hos Annebe hvertfall, og hun var superflink på alle sine Challenge-dager. Moro å ha sånne utstillinger. Jeg har hatt flere før 🙂 Og skal nok ha flere senere også 🙂 Da er det bare å bli med 🙂

    17. Så utrolig mange vakre og kreative bilder som var her <3 Kjente igjen noen av mine bloggvenners bilder også. Superflinke hele gjengen, både de som jeg kjenner litt, og de jeg ikke kjenner.
      Superfint tiltak, koste meg gjennom galleriet <3 Tusen takk for visningen 🙂

    18. muumimamma: Så bra du kom Muumi 🙂 Jeg var redd du ikke skulle få dette med deg. Det bildet ditt med blått er noe av det tøffeste jeg har sett, og var et klart valg for meg til det temaet 🙂 Så nå kommer det en premie til deg også, bare jeg blir frisk først 🙂 Det var veldig gøy med denne challengen. Jeg skal nok gjøre noe sånt igjen…mot våren 🙂 Skål 🙂

    19. Nei nå må jeg si meg imponert gitt! Her var det mye flotte bilder! Likte spesielt de to jentene i bassenget da, fantastisk å få håret og vannet så skarpt når det er så mye bevegelse 🙂 Mye jeg ikke har fått med meg før her, så jeg er glad jeg fikk kommet meg innom 🙂 Og takk for at jeg fikk æren av å være med på utstilling! Og så med to bilder da gitt 🙂
      Hever glasset med bobler i og tar en skål for vår flotte direktør!

    20. Marit: Så bra du kom i dag. Deilig å få gå litt i fred og ro da 🙂 Og i kose-klær og alt. DET er det beste.Ja, nå er ballkjolen av her, og nattlua på… 😉 Jeg kunne bare plukket og plukket i dine bilder, så det er klart DE vant!! Men jeg plukket litt her og der av de jeg likte, så det ble bredde i utstillingen, for det var mye ulike uttrykk. Jeg sender premie til deg og de andre, så fort jeg er på beina igjen:-) Ja, dette var moro, og ikke SÅ mye jobb for meg heller, for dere har jo gjort alt inne hos DERE 😀 Jeg blir nok i senga et par dager, så håper jeg at jeg kan ta noen dager på jobb igjen etter det 🙂 Klemmer tilbake <3

    21. Eeeeh … sneik jeg inn i dag morges jeg. Fikk vaktmesteren til å slippe meg inn selv om det egentlig var stengt. Tok på meg mitt mest sjarmerende smil og jaggu gikk det!! ;o)) Så her har jeg tusla stille og rolig rundt helt aleine, i joggebukse og en diger Dorhte-genser som bare ble så teit (men det er en annen historie), ingen champis heller, men du og da for en flott utstilling!! :o)) Tusen takk for at mine bilder ble trukket ut opptil flere ganger. Det er GØY! Og tusen takk for at du finner på slike ting, beste Frodith’en i verden. <3 Ønsker deg riktig god bedring, og at du er på beina igjen raskt. Klem fra meg.

    22. Så mange fine bilder! Mye å drømme seg bort i 🙂 og du den Champagnen var god da 😉 en flott utstilling ved hjelp av en flott utstiller :))) klemmmm <3

    23. Ja.. jeg sater på at noen andre kanskje tar initiativ, jeg er ikke så kreativ av meg 😮
      Skal tenke på det da 😉
      Det var veldig mange bilder å velge blant, så du har jo hatt en stor (og vanskelig) jobb med å velge ut. Du må ha fokus på å pleie deg selv om bli helt frisk ja – helsa først! 😀
      Klemmer <3

    24. Kristin: Jeg lager nok ikke noen med det første, men det er jo bare å sette i gang en liste selv 🙂 Fra min side blir det kanskje i sommer en gang…eller vår 🙂 Ja, klart et av dine var med også 🙂 Så mye fine tolkninger rundt omrking, og gøy å sette sammen en utstilling som viste bredden av alle tolkningene 🙂 klemmer <3 Premie kommer så fort jeg er frisk 🙂

    25. Det ble virkelig utrolig mange flotte bidrag til den foto-utfordringen din! 😀
      Fantastisk gøy 🙂
      Og så moro at et av mine bilder var blant de utvalgte 🙂
      Klemmer <3
      PS: Håper på lignende utfordring snart - dette var moro!

    26. passion4lifeandtravel: Det er moro å legg litt arbeid i sånne innlegg, når folk har stått på i 15 dager med MINE temaer 🙂 For da har vi liksom gjort litt både her og der, og gøy å vise fram det folk har hatt på bloggene sine, utifra en liste jeg satte opp 🙂 Så det har vært veldig moro, alle 15 dagene, og ikke så mye jobb heller egentlig 🙂 Klemmer til deg <3

    27. Jaja litt her og litt der…det er jobb uansett og du er superflinkesen!!!!
      Så bra at du ble varm i <3 ,det var meningen du sku bli glad- du gjør jo så mange andre glade:)
      Vi liker veldig godt sprellene dine vi som er så heldig at vi kjenner deg 🙂
      klemmetingene <3<3

    28. cuskima: Drikk i vei 😀 Og la hundejentene få bittelitt også 🙂 Den er uten alkohol, og ganske hundevennlig tror jeg 😀 Jeg har faktisk brukt mindre tid på dette Galleriet enn på de tidligere. Fordi jeg bare har hentet bilder underveis, og gjort klart, og Galleriet har jeg jo klart fra før. Det er sying av kjole som tar mest tid, men det er jo bare gøy 😀 OG bruker litt tid på opphenging og linking da…Men det gjorde jeg LITT på lørdag og litt i går 🙂 Så det har ikke krevd mye tid denne gangen, pluss ingen avstemming. For disse HAR jo vunnet 🙂 Så koselige ord fra deg, jeg blir varm om hjertet og veldig hyggelig å høre at andre blir glade av sprellene mine 🙂 Takk for at du kom <3 Stor og god klem til deg <3

    29. Både meg og hundejentene stiller……..veldig rart så mye bedre de oppfører seg på blogg enn i RL,men det tenker vi ikkje på nå…..nå stiller vi på rekke og rad.
      HERLIGHET for en jobb du har lagt ned!!!! *Bukker i støvet* og for noen FANTASTISKE bilder!!!
      Veldig artig for meg fordi noen av dem som vant var mine favoritter…-veldig veldig gøy.
      DE vakre sommerfuglbildene…..dyrene……fugler…….natur…..himmel og hav……i nydelig forening…..fantastiske tolkninger og flotte blinkskudd!!
      Syns kunstnerene hadde all grunn til å være glade i dag og DU kan være stolt over hva du satte istand……aktiviserte så mange til å ta bilder og å delta i utfordringen……..fordi de bryr seg om deg og dine kreative sprell. Og fordi de bryr seg får vi også ta del i så mye flotte bilder og opplevelser…..så TUSEN TAKK til deg min goeste fine venn……og Gratulerer til alle vinnerene
      <3<3
      Eg måtte faktisk ta to glass Champagne 😛 Håper det går greit
      Klememtingene <3<3

    30. Ritamarita: Så fin du var i kjolen din, kos du pyntet deg litt 🙂 Ja, det ble mye forskjellig, og helt herlig tolkninger. Gøy å sette sammen en utstilling av litt av hvert 🙂 Klart dine bilder er med 🙂 Du hadde mange fine du <3 Håper å få til noe sånt en annen gang også. Men litt av moroa med blogg er å ha NOE som gjentar seg, og er tradisjon, men stadig å finne på nye ting også 🙂 Det liker jeg. Dette var min første Foto Challenge som jeg fant på selv (jeg har fulgt andre) , men jeg har hatt flere ANDRE utstillinger, årlige Peter Pan-konkurranser osv.. 😀 Takk for at du var med Rita <3 Klemmer til solstrålen <3

    31. Min matgale verden: Så herlig du kommer med håret på snei, og jeg ser jo så klart hvor fin kjole du har :-DJa, det var masse fint i 15 dager, og jeg har plukket jevnt og trutt, så det har faktisk vært veldig lite stress med dette 🙂 Bare moro fra ende til annen. Og fikk alt unna før jeg ble syk til og med 🙂 Ja, jeg skulle nok alltids klart å få ned noen kakereser fra deg altså, om jeg er aldri så syk, og litt småkvalm..Det har vært innom over 100 stykke her i dag, og det er jo ganske høye tall til meg å være 😀 Så noen har VI hvertfall gledet. Dine bilder var kjempefine og masse liv og kos over <3 Jeg synes utstillingen fikk fram bredden i alle tolkningene. For alle har tenkt litt forskjellig 🙂 Gode klemmer tilbake og så glad du var med min venn <3

    32. God kveld !:-) Jeg måtte jobbe overtid i dag, og etterpå rett hjem å skifte til ballkjolen for denne flotte anledningen her hos deg i dag..:-D
      Helt konge å se hvor mange fine bilder du har plukket ut til galleriet ditt her i dag, helt topp er det.
      Utrolig mange fantastiske og flinke fotoglade personer som har deltatt på foto Challenge, og det har skapt mye glede og samhold her inne ..;.-D
      Men…hva er det jeg ser her da? noen av mine bilder også 😀
      Tusen takk til deg, fargerike blomst <3 .

    33. Hu-hei, her kommer jeg fykende, med håret litt til værs, men i VELDIG fin kjole. Jeg har drukket av dine sprudlende bobler, og jeg har sett til øyet ble stort og vått…. Så mye fint! Og for en jobb du har lagt i dette. For oss, for dine bloggvenner, og så skal vi til og med få noe i posten…åh..du altså! Hvor du har beriket bloggverden på blogg.no! Kjempe gøy å se alle bildene, mange hadde jeg jo sett før, men noen var nye, samtidig gøy å se hvilke bilder du synes tolket ordet best. Må ha vært vanskelig! Nå er jeg strålende fornøyd, glad jeg sparte besøket til jeg kom hjem, for i lunsjen har jeg liten telefon og ingen briller…her har jeg pc OG briller…så fikk jeg sett skikkelig. Både teater og personalmøte ble avlyst..så nå KOOser jeg meg på sofa, og spiser kakerester fra i går. Argh! Så dumt jeg ikke kan stikke innom med litt sjokoladekake til deg! Det hadde du fortjent i dag, både som god bedring, og for den flotte utstillingen! Legg deg bak og nyt rusen over en kanonflott utstilling! Perfekt kjole! Og for å ha gledet mange mennesker! Store gode klemmer på vei…

    34. Ha ha.. Vrien faktisk 😛 Litt vrier må man være når folk tar seg til rette uten å spørre- men nå har jeg skrevet det passe tydelig i sidemenyen så nå vurderer jeg å fjerne det. Noen ganger syns jeg nemlig jeg er litt vrien selv, når jeg bare skal bruke et bilde, men ikke har pc’en min med 😛 he he

    35. Elin Slåen: Det var faktisk nr 1, glede 🙂 Dere er så skjønne sammen. Men så fant jeg ut at TO fikk holde fra din blogg, siden du var så vrien 😀 Premie blir det uansett .-)

    36. Grete: Så kos du kom en tur til, med datter og alt 🙂 Ja, det er mest jobb med opphenging og linking 🙂 ellers er det lite jobb faktisk 🙂 Kjolen er jo bare en glede å lage ny gang på gang. Og Galleriet er jo klar fra før 😀 Jeg er omtrent som i dag tidlig, det sitter liksom i kroppen, i brystet. Og er mest mørbanka. Blir nok hvertfall EN dag til i senga 🙂 Klemmer tilbake <3

    37. Elin Slåen: Klart du hadde med bilder Elin. Du hadde kanskje hatt med ETT til om de ikke hadde vært så vanskelig å få tak i 😀 He-he

    38. Ja her kommer jeg en tur innom igjen. Tok med meg min eldste datter sånn at hun også fikk se alle de flotte bildene. For jammen er det mye fint å se på, og som må sees på nytt og på nytt. Du har hatt litt av en jobb med å henge opp bilder, så jeg tar av meg hatten for deg.
      Håper du er litt bedre etter en dag under dynen (eller hjemme i hvert fall). Det går en del sykdom her også; feber og litt oppkast og hoste. De sier det er flere tilfeller av kikhoste i Fana (min bydel) og det vil jeg ikke ha. Jeg klarer meg lenge med en forkjølelse som ikke helt vil slippe taket. Nå er jeg snart på vei til lillebror på kveldsbesøk. Fortsatt god bedring, Frodith. Klemmer <3

    39. ladyaugust: Ja, jeg har vært LITT flink, med de flinkeste har de andre vært i 15 hele dager. Jeg skulle jo bare henge opp og gi premier 🙂 Og det er alle disse som får premier 🙂 JEG har bestemt vinnerne denne gangen 😀 Løp bare videre du søs 😀 Klemmersøsklemmen <3

    40. MASSE herlige bildet, jammen har du vært flink 😀 Supergalleri som vanlig! Her koker det såklart med alt så jeg er bare fort innom før jeg løper litt igjen gooooodklæmme<3

    41. ingrid: Så koselig du synes det 🙂 Ja, jeg har kost meg i 15 dager, og synes det var en fin måte å avslutte på 🙂 Takk for at du stakk innom 🙂

    42. Laila MA: Du skal nå hvertfall ikke være flau over å ha vunnet litt 🙂 For du hadde masse fine bilder du <3 Og jeg synes det er så fint med all bredden i tolkningene. Dette har vært kjempemoro!! 🙂 Glad så mange ble med 🙂 Takk for at du kom,og bare ta med deg litt mer champagne på veien 😀

    43. Her var det mye fint, frodith. Jeg er nesten flau over å ha fått med bilder, med så mange gode bidrag. Må berømme deg for hvor fin utstillingen er og hvor morsom du har gjort konkurransen. Ordentlig flink er du 🙂 Takk for titten og deilig champagne 🙂

    44. Helge: Takk for det Helge 🙂 Ja, folk har vært veldig flinke. Og jeg har i 15 dager nå lusket rundt og tittet på fotoer på bloggene. Og så ble det disse som jeg synes fortjente å vinne en liten ting. Første gang JEG bestemmer vinnerne 🙂 Koselig at du kom en tur da 🙂

    45. BforB: Takk for det 🙂 Koselig at du kom innom. Jeg har Galleri Frodith ferdig fra før 🙂 Jeg har nemlig hatt mange utstillinger før, så jeg endrer bare litt på scenarioet på utsiden, og skifter kjole 😀 He-he.. Og vanligvis har jeg bedt om bilder til en utstilling, og så har folk kommet og stemt på det bildet de likte best. Men denne gangen har vi hatt en Foto-Challenge, hvor jeg satte opp 15 temaer i forkant, og alle gjorde utfordirngen på SIN blogg, og så har jeg bare fulgt med, og plukket etter hvert som jeg likte noe .-) Det er jo blogger jeg likevel er innom og titter på og leser hos 🙂 Så det har vært enkelt arbeid denne gangen 😀 Og denne gangen blir det ikke stemming heller, for alle disse er vinnere, og får premie 🙂 Kjempekos du kom på besøk til meg 🙂

    46. Selvfølgelig kom jeg , har jo vist om dette fra før og når man får invitasjon på sms i tillegg , hihi ;)) Haha , bare å sy …jada ser den ;)) Men å løpe rundt å plukke bilder ….. bare noen få her og der , virker vanskelig når du var syk stakkars …..Gjorde en toppers jobb som alltid ja 😀 Fortsatt god bedring nå <33 Klemme masse mer med MINST to armer ;-D <33

    47. Takk for titten, veldig mye fint. Artig å se :). Og så er jeg imponert over alt arbeidet du ha lagt ned i dette, du er flink :).

    48. cathrinehenriksen: Ja, det er supergøy når så mange blir med 🙂 og når jeg kan bare løpe rundt inne hos dem å plukke så mye fint 🙂 Da blir jo jobben lett 🙂 Og det var egentlig bare å sy kjolen 😀 He-he Og jeg har heldigvis gjort det meste fredag og lørdag, for plutselig var jeg syk…og nå ligge jeg her…Takk for koselige ord, og takk for at du kom Cathrine <3 Klemmer med begge armer 🙂 <3

    49. Silje Skarpeid: SÅ bra du trivdes 🙂 Ja, klart jeg hadde med litt av ditt <3 Noen er ikke helt ferdig, men siden jeg selv er ferdig,plukket jeg blant de som hadde vært med maaaange dager. Noen ga seg etter 3-4 dager,og de har jeg ikke funnet så mye hos... Ha en strålende dag du også 🙂

    50. Oldemorbloggen: Så kjempekoselig å høre 🙂 Det er mange som har fulgt foto-challengen min i 15 dager, og så gikk jeg bare å valgte på bloggene deres. Moro når så nage har fulgt med og gjort denne listen min med temaer 🙂 Takk for at du kom i Galleriet mitt 🙂

    51. Nææææi så fin kjole 😀 Dronningen av vinter jo 😀 Å takk for fin opplevelse samt en stor takk til deg og alle kunstnere:)) Så mye bra , umulig å velge jo 😛 Så du har allerede gjort en kanon jobb 🙂 Skreiv en lang kommentar nettopp men den ble borte off course 😮 Så ja , du altså som klarer å engasjere så mange 🙂 Stooor applaus til deg og alle kunstnere 🙂
      En ære å bli invitert av selvese galleridirektøren Frodithsen ;))
      God mandag til deg og bli frisk fort nå , god bedrings klemmer på vei 🙂 <33

    52. Tusen takk for en fin tur i galleriet ditt! Stortrives der 😉
      Gøy å se du hadde valgt noe av mitt også.
      For ikke lagt ut noe bilder på en stund nå. Vi har mistet netter. Så får meg bare på nett med mobilen.
      Ha en strålende dag 😀

    53. rundtomkringtrorjeg: Æsj, kjedelig med så tregt nett :-/ Men du har fått sett hvertfall 🙂 bra 🙂 Kommer premie i posten! Ha en fin dag 🙂

    54. Dette var morro og se, så mange flotte bilder da, pc brukte 30 min for og få frem alle bildene, så det ting tar sin tid her. Er vant med 60 mb linje, her er det ingen ting nesten 🙂 Ha en toppers dag og tak for jeg kunne bli med på dette. Var morro, hva blir neste nå da? )) Ha en fin dag))

    55. Så masse vakket! Tusen takk for at jeg fikk komme på utstillig og jammen var det ikke bilder av meg også!!! Det beste ved dette er deg det Frodith, men også det at jeg gjennom dette har funnet mange nye blogger jeg vil utforske! Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk,ha en fantastisk dag og ny spennende uke! 🙂

    56. Fru Stussli: Nei, ikke gøy, begynte i går, ble ikke noe bursdagsfeiring med nevøer, for søsters er også syk. Og jeg også. Mørbanka rett og slett jeg. Og hals og hode. Så koselig med både småfisk og spesialfisker, håper det kommer en del da <3 Klemmer uten smitte <3

    57. annebe: Ja, du hadde mange fine du <3 Og det var moro å kunne vise litt bredden i tolkningene av temaer. For det er jo så mange tolkninger og DET har vært gøy. Nå kommer det en ting i posten snart 🙂 Må bare bli frisk først 🙂 Og jeg har adressen din fra før <3 Jeg gjorde klart det meste på fredag og lørdag, heldigvis, for nå er jeg jo syk. Denne challengen og alle som ble med, OG utstillingen nå har vært kjempemoro 🙂 Koser meg jeg. Innimellom hostekulene her. Klemmer <3

    58. Huffda! Ikke moro å være syk.
      Er veldig mange som er syke for tiden. Emma sier det er både prikker (vannkopper), feber og omgangssyke på skolen 😛 Jeg merker jo også fraværet på svømmekursene :-/
      I dag skal jeg ha småfiskene og spesialfiskene mine <3 Krysser fingrene for at vi blir mange.
      Godbedringsklemmer

    59. For en flott utstilling og fin “ramme”rundt det hele 🙂 Her var det mange flotte bilder og tolkninger ..også var det jo veeeldig gøy å få med egne bilder på utstillingen også da…<3
      Trodde jeg hadde fått med meg alles bilder underveis jeg...men her dukka det faktisk opp noen flotte bilder jeg ikke hadde sett tidligere ..gøy å se .
      Du er superflink til å gjøre i stand slike ting ...En SKÅL for deg <3 Klem og fin dag <3

    60. Fru Stussli: Ja, ikke sant det var mange fine? 🙂 Jeg har prøvd å få bredden av tolkninger innenfor hvert tema 🙂 Men var jo mange flere fine også, som ikke ble med. Glad jeg har ordnet med det meste på fredag og lørdag. For jeg ble syk i går, og er hjemme i dag. Ligger bare i sofaen. Og titter på tv, og ser på folk i galleriet :-)Stor god klem <3

    61. Oslopadde: Så bra du synes det Padda mi :- )Jeg er jammen glad at jeg gjorde dette klart på fredag og lørdag for det meste. For i går var jeg gåen, og i dag er det bare å sitte å se på at folk kommer 🙂 Han en fin arbeidsdag <3 Klemmerpaddeflat <3

    62. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Så bra 🙂 Jeg synes alle har vært veldig flinke, og kunne valgt flere bilder. Men måtte prøve finne bredden på tolkningene. Glad at så mange var med 🙂 Det er koselig <3

    63. Åse Helen: Ja, best med alkoholfritt når man skal på jobb 😉 Så koselig du likte utstillingen 🙂 Ha en fin arbeidsdag du 🙂 Klemmer på vei <3

    64. Wow, så mange fine bilder. Et par bilder ble jeg rett og slett rørt over <3
      Så bra at du samlet de beste i ett galleri, for her var det flere som jeg hadde gått glipp av i løpet av disse 15 dagene.
      Nydelig kjole du hadde sydd deg til åpningen! Kanskje du har en fremtid som kjoledesigner 😀
      Ha en strålende start på uka!
      Mange klemmer

    65. Her var det utrolig mange fine bilder 🙂 Noen av de har jeg sett før under challengen. Tok meg et glass champagne jeg også når den var alkohol fri. Nå fyker jeg på jobb. Fin fin dag til deg og mandagsklem på vei i luft linjen 🙂

    66. margarites: Ja, det var så mye fint, og jeg kunne valgt mange flere. Men jeg har prøvd å finne ting som viste bredden av tolkninger. Og DU har jo bare så mange fine bilder atte, jeg kunne bare plukke og plukke 😀 Men det blir bare EN premie altså 😀 Jeg er syk, og hjemme, og blir nok det noen dager. Helt mørbanka. Hodet og halsen og hele kroppen.. Bare å gå å se her senere også 🙂 Klemmer <3

    67. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Så bra du synes det 🙂 Jeg sender deg en liten ting i posten, så fort jeg blir frisk. Alle som er med i utstillingen får premie 🙂 jeg synes det var så mye bra <3 Jeg har vel adressen din tror jeg 🙂

    68. Wow her var det mye fint, og jeg hadde sett nesten alle før, for jeg har også sneket meg litt rundt hos de andre som var med. Det må nesten ha vært litt vanskelig å velge. Koselig at du likte mange av mine bilder også. Nå må jeg fly videre på jobb, og så blir det bursdag til lillebror kveld, så jeg må nok innom hit igjen for å se alle bildene på nytt når jeg kommer hjem etter jobb.
      Ha en fin dag, håper du føler deg litt bedre. Ingen kunne i hvert fall se at du var syk der du sto i den fine, nye kjolen. TUSEN TAKK for at du laget denne foto-utfordringen for oss. Klemmer <3

    69. Ina N: Så bra du trivdes, og som du ser har du vunnet litt du også. Så om du sender med adressen i meldingsboksen, så kommer det en liten ting med han derre postmannen, så fort jeg blir frisk 🙂

    70. Gu så gøy =) Der var det mange fine bidrag asså =D Kjempe moro å se alle de forskjellige tolkningene av de forskjellige utfordringsdagene =) Kjempe fint du hadde gjort det i galleriet ditt =) Og den champissen var god 😉
      Ha en super dag =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg