En solstråle <3

Denne damen kom inn på bloggen min rett rundt nyttår, så jeg har ikke kjent henne så lenge. Men maken til solstråle skal du lete lenge etter. Hun er blid og varm som solen, og har gitt av seg selv fra dag EN. Så det har ikke vært så vanskelig å danne seg et bilde av hvem hun er. Jeg kjenner henne nok ikke SÅ godt ennå, men jeg vet hvertfall at hun allerede har satt sine spor inne i “sofaen” min, i blogg-leiligheten, og hun lyser opp hverdagen her på blogg med sine blide og positive  innlegg, og koselige kommentarer. Og jammen meg skal hun ikke begynne å tegne litt i Paint også, hvis jeg ikke har feiloppfattet  😉 Så da blir vi flere som skal kose oss med å tegne.

Rita er også som meg glad i foto og var med i Foto-challengen min nå nylig, med mange vakre bilder. Hun koser seg mye ute, enten med familien eller uten, så vidt jeg har forstått  🙂 Og sånt blir det fine bilder av.

 Ritamarita.blogg.no  har IKKE bursdag i dag.

Dette er kun en liten blogganbefaling, fordi jeg synes hun fortjener det 🙂

Og her er sånn hun egentlig ser ut, hvis du lurte på det 🙂

 

 

 

Kjenner du RItamarita?

Synes du folk på blogg påvirker deg på noen måte? 🙂

 

 


 


#blogg #blogganbefaling #bloggvenner #tegning #ritamarita
50 kommentarer
    1. vaffal ikke for klaging 😛 hallo likssom……åpent til 22 og nettbutikk åptent hele døgnet…men neida klaging skjer mellom og ….hahaha
      Egentlig lurt det med 24/ 7 kanskje de hadde solgt mye mer senger…..og kule ting om de hadde eventer på kvelden..og litt champiss og litt Champagne….hahaha…..lur foretningside 😀 altså for IKEA ikkje for meg eg hadde kjøpt alt 😀

    2. så spennende gleder meg :D:D:D *venter spent * hahahah
      eg fikk ufrivllig pause, for eg manglet plutselig skinner til en skuffegreie i skapet mitt……..litt irriterende..så sku eg ringe til IKEA,men de var stengt for klaging for i dag……så da blir det i morgen eller en enn dag….

    3. Helge: Ja, det er sånn jeg mener. At man “treffes” jo hver dag, så man blir jo litt påvirket. Sånn positivt mest da tenker jeg 🙂 Det er en del av hverdagen vår liksom 🙂 Nei alt har man ikke like mye å si om, sånn gjelder alle 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    4. cuskima: Jepp, kaffeslabberas .-) Nå skal jeg vaske bittelitt i gangen her, det skjer ting jeg må fortelle om senere 🙂 tusler og vasker 😀

    5. Det var fin blogg hun har, kanskje vært inne der en sjelden gang. De bloggene jeg følger påvirker meg litt, tenker på hva som har skjedd siden sist osv.. Slike tanker som; er det noe nytt ang trening hos henne, noe nye kreative ting hos den der, hva slags ting slenger hun ut nå osv…. Blir på mange måter en dagligdags greie, men det er jo ikke alle temaer jeg er like mye inni så da kan man bare la være og skrive noe. Ha en fin kveld.

    6. absolutt:D noen sånn litt teslabberas med midt på dagen eller på kvelden 😀
      see ju beibe…må hive meg rundt….*lukker *laptoppen……ikkje egentlig for eg skal ha på youtube…men du vet hva eg mener…….*tusler av gårde*
      klememtingene <3<3

    7. Bare du og Ladyen og noen ganger Engla som er hos meg av de. Kjertis leser eg og hun svarer så den er grei,men hun er ofte ferdig med bloggins når eg begynner hahaha så derfor tror eg kanskje det er sånn 😀
      Eg har kjent deg og Magnolia, FruTharaldsen,Mias Torp og Ladyen og Pippi i den rekkefølgen tror eg -lengst av alle på blogg-ellers kjenner eg jo deg, tujanka,mitt livsomrestehaug,fitforphat,pippi og ladyen kanskje best selvom noen er nyere enn andre…..
      veldig kjekt det med sånne faste :D:D

    8. cuskima: Noen har kommet på plass i det siste. Og jeg ser noen navn inne hos NOEN , så går det noen ganger lang tid, og så plutselig har jeg fått de som venner også 😀 Men de som jeg har kjent aller lengst er Ladyen,Kjersti,, Engla, Inneuteferdig og Fru Stussli, av de som er MYE på blogg 🙂

    9. margarites: Ja, det var flere som ble kjent da 🙂 Veldig moro. Og jammen fikk jeg tegnet henne også. Du skal bare vite at jeg har tegnet deg noen ganger også, men jeg må bli fornøyd selv for å legge ut, og enn så lenge har jeg ikke vært fornøyd. Ikke liknet nok 😀 Men bare vent 😀 Du er en av de jeg VIL tegne 🙂 Veldig fint å bli kjent med nye, jeg har fått et par -tre nye i det siste, og de fletter seg fint inn her i blogg-blokka mi 😀 Klemmer til deg <3

    10. Ritamarita: Så koselig at du ble glad for dette, du fortjener å smile fra øre til øre, litt ekstra 🙂 Og det var det jeg prøvde å få fram både i tekst og på tegningen, at du er superblid, glad og veldig søt <3 Og moro at folk liker tegningen også. Jeg så med en gang profilbildet med hatten kom at NÅ kan jeg tegne deg 😀 Må ha noe gjenkjennbart utenom ansiktet 🙂 Klemmer masse tilbake <3

    11. Den Blå Steinbukk: Ja, jeg har gjort det mye før også, og det blir som regel en liten tegning til også da 🙂 Så her det bare å passe seg, plutselig er man tegnet 😀 Hi-hi Ha en fin dag du også 🙂

    12. annebe: Koselig at folk likte tegningen også 🙂 Moro å tegne folk, men ikke lett 🙂 Men ble fornøyd med denne da 🙂 Ja, jeg synes det er mange hyggelige folk som jeg har blitt kjent med. Det ER en blogg-blokk 😀 Hi-hi Klemmer til deg 🙂

    13. Mariann Sæther Tokle: Jeg besøker alle jeg liker å ha samtaler med 🙂 Og det er hyggelig med en liten samtale med folk hver dag, noen ganger lang , andre ganger bare fyker jeg innom 🙂 Men kos er det, og de blir en del av hverdagen liksom 😀

    14. Eva: Det er akkurat det jeg mener 🙂 De bloggvennene jeg har, blir jeg som regel ordentlig kjent med, for jeg liker DET med bloggingen, å møte og å bli kjent med nye folk. Og fordi jeg blir litt ekstra kjent med dem, det er ikke bare FIN BLOGG… liksom, så synes jeg de påvirker meg også. Og det er positivt jeg mener 🙂 Jeg har mange sånne, som jeg leser, ler høyt av morsomme skriblerier, smiler av, og har herlige samtaler med 🙂 Klem <3

    15. Fru Stussli: Ja, hun er ikke GAMMEL hos meg heller 😀 Koselig jente, og gøy å tegne 🙂 Onsdagen har fått fart på litt av hvert, jeg må jo nesten inn å fortelle noen hemliser snart 😀 Her skal det også pakkes snart 😉 Mange klemmer<3

    16. Herligheten for en overraskelse og oppmuntring dette var, frodidth 😀 😀 Jaggu greide du å få fram verdens største smil fra øre til øre på meg :-)))
      Min blogg er som sakt veldig enkel med bilde(r) og en tekst til oppmuntring:-D Jeg legger aldri ut
      lange innlegg fordi her skal det gå på bilder som skal få tankene dine til å fokusere på noe bra..
      Men du er jaggu en ekspert på å gi masse glede og oppmuntring til alle sammen her, fargerike blomst..:-D
      Takker deg for at du gjorde dagen min 1000 ganger bredere smiiiil, og ønsker deg en fantastisk onsdag, fargerike blomst <33 Klemmer som takker deg <33

    17. Jeg kjenner henne godt og det ble en stilig tegning av henne det her :)..hun er så absolutt en solstråle 🙂
      Jeg blir jo glad av mennesker som byr på seg selv eller deler med andre på en hyggelig måte..og man danner seg et inntrykk av folk utifra hvordan de skriver innlegg …eller kommenterer :)..og 95% av de jeg har vært borti er hyggelige folk ..i allefall på bloggen…hehe…Klem <3

    18. Ja, jeg følger henne:) Og ja, blogg er jo et lite samfunn så noen får man god kontakt med der også og de blir som venner, likedan med fbvenner. Og så er det noen man unngår. Du er jo også så flink til å besøke alle 🙂

    19. Utrolig kjekt å bli kjent med nye mennesker. Og enda kjekkere når man finner at det finnes så uendelig mange hyggelige, positive og koselige mennesker, som faktisk gir glede 🙂 Gledesspredere rett og slett 🙂 Du er jo selv en sånn person 🙂
      Jeg tror ikke bloggere påvirker meg så veldig. Men jo, helt klart kan man hente MYE inspirasjon og positivitet. Det er jo en påvirkning på en måte 😉 Jeg har faste bloggvenner jeg alltid leser. Fordi det gir meg noe, jeg blir glad av det. Og man blir glad i den personen man blir kjent med 🙂
      Ha en flott dag i dag. Var kjempefint å begynne dagen min med å lese hos deg 🙂
      Klem ♥

    20. natheless: Ja, masse fine folk her 🙂 Og vi skal tegne på vi, og her kommer flere folk i “pennen” min 😀 Ha en strålende dag du også 🙂

    21. Herlig dame det der, som jeg også besøker ofte! Utrolig mange fine mennesker her på bloggen som gir meg masse. Du også Frodith!!! Glad dag ønskes deg og Rita! Tegn på!

    22. Er så herlig med slike mennesker som lyser opp hverdagen 🙂 Mennesker som gir energi og glede. Skal ta en titt innom bloggen hennes, kjenner henne ikke fra før.
      Ha en super fin dag Frodit

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg