NOEN ville gjerne være med. på tur.. ;-)

 

….og du som har kjent meg en stund vet hvem NOEN er 😉 Salt og Pepper så klart!!

Disse to var VERTER på adventskalenderen min i desember, sammen med Vaniljeogpepper 2 og

Kanelogsukker. Altså 4 rotter som laget et snabla lurveleven i 23 dager på bloggen her…

 

Og nå var det altså NOEN som  hadde fått med seg at jeg skulle ut på tur… Til Sverige…

 

 

Og alle vet jo at Sverige betyr Harry-handel… Stor-hamstring av kjøtt og bokse-brus, og alskens gode

mørkesjokolader… Så da jeg kom inn døra her i går ettermiddag, var det to som sto klare i gangen,

ikke langtfra kofferten min….Med handlevogn og alt HELT klare…. De hadde planer om storhandel i en

av Karlstads Godisbutiker….

 

Pepper var i full fart mot døra med vognen…Men Salt var rimelig sur, for BARE å måtte løpe etter….

 

 Hun nådde igjen Pepper, og de skottet nå  så vidt bort på min ferdigpakkede koffert, i forbifarten,

 før de spolet i vei videre.. Samarbeidet seg framovermed sikte mot utgangsdøra…

“Heja Sverje!! Her kommer vi”

 

 De var strålende fornøyd med å ha anskaffet seg handlevogn på forhånd selvfølgelig…

Slapp att styret med riktige mynter ved Euro-cahsen… Er det svensk 5-krone eller norsk 10 -krone…

Eller var de omvendt?.. Problem solved…Ha med egen handlevogn… 😉

 

 

“Og hvor har så dere tenkt dere? Dette er ingen Harry-handletur… Og vi har KUN bestilt rom for 3!!”

 

Rett før de FÒR nedover trappa fikk jeg snappet dem opp etter halen.. og fått dem på innsiden igjen…

Stor var skuffelsen, og jeg så ikke noe mer til dem før jeg dro…Altså jeg så INGENTING til dem….

før jeg reiste…Så hvor de ble av er jeg slett ikke sikker på….

 

Har du plagsomme og rampete  tøydyr i huset? ;-D

 

 


43 kommentarer

Siste innlegg