Jeg løper bare forbi… :-)

 

Jeg er litt travel om dagen… Skal på Musikal i kveld: “Chicago” og har en elendig lap-top hjemme fram til

over helgen…Så blir ikke stort med svar på kommentarer…Det får bare være.

Nå er hovedfokuset mitt på å få Karnevals-opptoget på beina i morgen!!

Så jeg er egentlig bare innom for å TAKK DEG:

– for masse hyggelige kommentarer hver dag og for at du titter innom

– og får at du stiller opp i Karnevals-opptoget. Enten som deltaker eller som tilskuer. 🙂

 

Så vær så god: Nå kommer jeg tuslende med en liten blomst til deg <3

Karnevalsopptoget går forbi i morgen kl 10!!! Spre det gode budskapet!! 😀

 

 

 

Da sees vi!! 🙂

 

#karneval #opptog #utkledning #takk
26 kommentarer
    1. Så søt du er! Det er ikke rart det er mange som klikker seg inn her hver dag når du er så god <3
      Gleder meg til å gå inn å titte på alle karnevals-bidragene 🙂 Klem

    2. Helge: Ja, jeg er våken og toget er klart, men alle er ikke våkene ennå og jeg har sagt kl 10, så får prøve å holde det 😀 Kos deg med sykkelvask så lenge 😀

    3. Håper du hadde det fint i går kveld. Teller halvtimene ned til karnevalopptoget. Jeg får vaske litt tøy og vaske en sykkel slik at tiden går raskere. Ute er det glimt av sol og karnevalet her byr jo på mere sol – så denne dagen blir en fin lørdag. Ha en fin dag.

    4. Åh er det i dag det er karneval👏👏👏 Jeg kommer innom etter svømmingen og ser på herligheten. Dette blir Moro!!
      Håper musikalen var bra.
      Stoooor klem

    5. cuskima: ER hjemme igjen. Driver med opptoget og rekker ikke stort annet i dag…En skikkelig dårlig besøker hos andre i dag… ja-ja…skjer ikke så ofte;-)

    6. åh du må kose deg masse du er vel hjemme igjen nå snart.
      Eg er helt utslitt og trøtt…..burde stilt med bilde ev en utslitt meg hadde trengt null makeup og utkleding…….men eg gleder meg desto mer til å se på alle. EG skal heie og peke og le og skryte….blir så bra vet du……ha en super kveld fineste <3
      klemmetingene <3

    7. Eva: Ja, dette er kjekt travlet, smiler mens jeg løper 😀 Sees i morgen, nå må jeg ordne. Nyss hjemme fra Musikal :Chicago . Sees i morgen og god klem <3

    8. annebe: Har kost meg 🙂 Nå er det siste forberedelser her…og mulig litt i morgen tidlig 😉 Men bilder har jeg fått og tror vi har slått rekorden kanskje 😀 Ikke SÅÅÅ mange liksom, men likevel ganske mange til å være på en blogg 😀 Ha-ha 🙂 Klemmer<3

    9. Du har det travelt, men ser jo ut som at du har det kjekt travelt da 🙂 Det er jo viktig det 🙂 Og blomster, det er alltid nydelig 😀
      I morgen, 28. februar blir en travel dag for meg. Først karnevalsopptog, så kakebaking (hvis jeg ikke gjør det i kveld da), og så feire min mammas bursdag, og så skal jeg ut med venner om kvelden. Hele dagen er opptatt 😉 Men heldigvis bare kjekke ting. Håper jeg kommer meg hel igjennom 😉
      Ønsker deg en supergod helg 🙂
      Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg