Et bitte lite pip… for sikkerhets skyld … ;-)

Ja,…det er ikke store pipene som kommer fra disse to hvertfallll….

 

Litt kraftigere pep de…da scenelyset kom på…

Men uansett…dette må vel være den minste påskepynten jeg har sett OG kjøpt noen gang… 😉

 

Og de passet bra..for dette er bare en BITTELITEN påminnelse om noe som kommer til uka….

 

PÅSKENØTTER så klart!! I år som i fjor…

Jeg starter skjærtorsdag…og må jo bare innom for å sjekke stemningen…om det er NOEN som er klare for litt påskenøtter her??

JEG er hvertfall klar…Så påskenøtter blir det, og utdeling av påske-egg 😉

 Så gjør deg klar 🙂

 

 

Liker du påskenøtter?

Liker du påske-egg?

 

 


 

#påskeforberedelser #påskenøtter #kyllinger #påskepynt
37 kommentarer
    1. margarites: Skjønner godt det, du får titte innom om du får nett 🙂 Og det er jo noen egge igjen fra påskeaften også. Jeg begynner ikke før skjærtorsdag 🙂 Kos dere på tur <3 klemmer <3

    2. Klart jeg liker både påskenøtter og påskeegg! Er litt dårlig med nett den kommende uken, men jeg skal gjøre alt jeg kan for å få de med meg. Akkurat nå kan jeg bruke mobilen, men tror fort pengene får bein å gå på om jeg gjør det samme i Danmark. Får håpe det er nett på plassene vi drar til. Vi skal kose oss og regner med å være hjemme på påskeaften. Ha en fin påske! Klemmer <3

    3. Iselin Renée: Takk til deg også, du får komme innom hvis du vil være med på påskenøtter på torsdag 🙂 Det er påskeegg i premie 😀

    4. cathrinehenriksen: Holder i massevis, og jeg har kun disse to bittesmå her 😀 og tre høner fra i fjor, men de har stått ute hele året, er i lyseblått, grønt og gult 😉 Harry-turen og konserten perfekt. Nå er jeg hjemme 🙂 Klemmer <3

    5. Påske egg KAN være litt farlig i store mengder , haha …men ja jeg faller for fristelsen . Er så mye godt man kan ha oppi av sunt og usunt må jeg innrømme 😮
      Og man blir jo litt klar av å se deg i den drakten , hihi <33 Kult !
      Ja og det er kanskje ikke vits å ha en haug med påske pynt nei , så mye billig og fint på nille . Men så kom fornuften , jeg har jo allerede masse julepynt som jeg pakker ned og opp hvert år , det får holde . Så jeg kjøpte kun noen gul ete lys holdere , ett gult duftlys og gule blomster . Har duk i gult fra før b.l.a . Så det burde vel holde i massevis :))
      Klemmer søndagsklemmen , håper harry turen var vellykket 😀 <33

    6. Laila MA: Ja, bittesmå og søte 🙂 Bra du er klar for både påskenøtter og påske-egg, for det kommer snart her på bloggen 🙂 Ha en fin søndag 🙂

    7. Helge: Ja, jeg fikk det så vidt med meg her i går, det med stillingen. Mye stiller seg automatisk, som mobil og nettbrett og lap-top. Men ikke vanlig vekkerklokka mi. Så den tok jeg i dag tidlig. Bra du er klar til påskenøtter 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    8. EvaJa, det er jammen bra, så du kan få med LITT påskenøtter hvertfall. Det blir bare påskedagene, og moro om folk blir med 🙂 Jeg har jo noen tøy-rotter som er kjempeklare 🙂 Blir påske-eggpremier vet du 🙂 Klemmer <3

    9. dedicat: He-he, ja du satser på en liten bloggpause? 🙂 Skal nok se du må smugblogge litt før de andre våkner 😉 Så kos med familebesøk da 🙂

    10. Lisbeth Pedersen: Så bra Lisbeth, koselig å lage nøtter om det er litt folk med 🙂 Er nok mange på fjell og sånt også, men så lenge noen henger med litt likevel, så er det moro 🙂 Ha en fin søndag <3 klemmer <3

    11. Jammen godt jeg kommer hjem fra hytta på Skjærtorsdag, sånn at jeg får med meg påskenøttene. For sånt liker jeg i alle fall. Er nok litt dårlig nett der jeg skal, så da blir det nok ikke så mye blogging og nettaktivitet, med få unntak 😉
      Og påske egg er godt, det er det vel liten tvil om 😉
      Klem <3

    12. Her er det satt ut det lille vi bruker av påskepynt, det blir jo litt annet enn til jul da 🙂 Påskenøtter?.. jeg er vel innom bloggen sånn dann og vann, men blir vel en del mindre når vi får huset fullt av familie det meste av påska. Fortsatt god helg til deg 🙂

    13. Hobbystua: Kanskje du vinner et egg vet du 🙂 Nå driver rottene og lader opp…så da blir det nok leven her på torsdag 🙂 Regner med du har sett rottene mine? 😀 De er hovednasvarlig for påskenøtt-gjennomføring 😀 Håper du har en herlig helg du <3

    14. natheless: Nei, når det er fri er alt annerledes 🙂 Men hvis du er hjemme får du bli med 🙂 KLemsiklem Morsomt med bitteliten påskepynt 🙂

    15. Dette var noen søte små kyllinger du har i din hule hånd og koselig pynt og ha på et lysfat til eksempel. Ja jeg gleder meg til du starter opp med ” frodith`s påskenøtter ” 🙂 Og jeg er klar for både dine nøtter og tv-nøtter og veldig glad i påske-egg 🙂 Fortsatt fin palmehelg flotte ” kylling-frodith:-)

    16. Jeg er med om jeg er hjemme eller har nett??? Man kan aldri vite hva som skjer når det er fri vet du! Lykke til! Kjempesøte og bittesmå den hanen og høna!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg