Trekning av vinneren i Frodiths Påskenøtter- Påskeaften

I dag har vi vært på farten hele dagen, til Harryland. Så her har jeg puttet alle i seng….Og får ta meg av trekkingen selv…

 

Dagen har virkelig vært begivenhetsrik, både i Strømstad og ved Svinesund, og du får så klart se bilder. Men DE kommer i morgen. For her var det nemlig INGEN som orket å ordne med den slags da vi kom hjem… “Nebb, Pels & Klør” var virkelig gåene, og gikk rett i dørken. Sånne dager fulle av inntrykk tar helt piffen fra en… Så når alle var gått under teppet her, så var det bare for meg å dele og putte kjøtt i frysen, og smugspise sjokolade fra egget mitt…uten at NOEN våknet og merket det.

Vel, jeg har også hatt en lang dag…så i dag blir det ikke noe snikk-snakk, bare trekning, så får du vite dagens hemmeligheter i morgen i stedet for 😉

Men før jeg trekker…. Mange har svart i dag også, og det er jammen gøy <3 Og jeg skjønner at jeg ikke har FOR vanskelige nøtter hvertfall. Og det skal det heller ikke være 🙂 Skal være moro, og sånn at alle kan være med 🙂

Her er svarene:

Jeg var så klart i NEW YORK 🙂

 

Dette var to kjente fjes, for noen…og det var:

 

Thomas Numme og Harald Rønneberg (Senkveldgutta)

 

Og dette var :

Eli Hagen, kona til Carl I Hagen 🙂

 

Og siden jeg sitter her mukkens alene med trekkingen av vinneren i dag, så skjer det sånn at jeg har lagt alle lappene i en bolle…som vanlig. Og siden dyra sover og samboer er borte, så strekker jeg hånda nedi bollen selv….. SÅNN….Der var det gjort…Og på den lappen står det…..

 

 

 

Hurra du vant, i dag ble det deg 🙂 Gratulerer!! Jeg sender påske-egg-premie så fort posthuset åpner 🙂

Men da må du komme med adressen din i melidingsboksen, får den har jeg ikke.

 

Og for deg som ikke vant:

Ikke fortvil, det kommer nye muligheter 🙂 I morgen er det kanskje deg. Det er 2 påskeegg-premier  igjen.

Jeg åpner i morgen i 8-tida som vanlig, så da får du kvesse nebbet og klørne og gjøre deg klar 😉

 

 

 

#påskenøtter #trekning #vinnere #påskeegg #premier
22 kommentarer

Siste innlegg