Frodihts Påskenøtter – 1. påskedag- Velkommen inn :-)

 

Ja, i går var altså den store dagen! Tid for Harry-tur…som Tøydyr-gjengen hadde mast så mye om….

Jeg lar aldri alle 6 slippe ut samtidig av sekken. Og som  oftest er det de SMÅ som vinner plassen foran kamera 😉

Så i dag var det Salt og Vaniljeogpepper 1, de to av samme slag, søstere i sjelen, som slapp til …

 

Vel-vel…  De begynte jo så klart allerede nedi bakken ved trikken:

“Er det langt dit?…. Er dette Sverige??..Når er vi frammet? Er vi framme snart? “

 

De dyttet og puffet, og prustet og peste… Handlevognen var et MUST å få med… 😉

 

En liten pust i bakken på trikken….

 

….før vi var framme ved Oslo S….Toget mot Kolbotn, hvor søsters skulle plukke oss opp…

 

Underveis i bilturen  måtte vi innom en parkeringsplass, og drikke litt kaffe i bilen som seg hør og bør, når mamma er med på Harry-tur også. Rasting må til…Og ved synet av Mc Donalds-skiltet, begynte kjatra og gå igjen….

-“Er dette Sverige?? Jeg synes det ligner Engelsk?? Er det det..? Er det engelsk?? Eller er det svensk??”

Etter en kjapp kaffe og kake i bilen…suste vi videre til neste stopp, som er HELT obligatorisk på en Harry-tur:

 

SYSTEMBOLAGET!! Og bare se hvor glade folk var DER for  se oss!! 😀 Så selv om vi ikke skulle ha stort på innsiden der, fikk vi en hjertelig velkomst…

 

 

På enhver Harry-tur med respekt for seg selv, så står KORV og POMMES FRITES på menyen…Også i dag… Og jeg må som vanlig dele…Dvs jeg fikk det meste selv…for folk i restauranten begynte å hyle høyt og skjærende….og skrek om seg om rotter….og Mattilsynet og det som verre var…. Så da gikk de bare RETT i sekken igjen for en liten stund… Så mett ble jeg ja 😉

 

Etter mat hører litt shopping med på Nordby-senteret. Og NOEN (Salt)  hadde kledd av seg alle klærne i et ubevoktet øyeblikk og sto naken foran speilet  og ropte på KLÆR!!!

 

Etter shopping blir man sliten, og jeg og Salt var nødt å stå å henge litt å vente…mens de andre FOR omkring…..

 

Og da kom Vaniljeogpepper 1 drassende på årets Påskekrim så klart…. Og den får hun lese selv…for det tør ikke JEG hvertfall…

 

Når det begynner å nærme seg slutt på Harry-tur, da står mat-handelen som neste post…Rett fra fryserene, rett i posene og rett hjem…. Jippie- nå skal vi ha KJØTT!!

 

Og selv om det ikke ble så mye kjøtt i vognen deres, fikk de med seg noen “Kick” i  handelvognen, når de ruslet i den vakre solen over grensen på Svinesund-broen…på vei mot Norge igjen 😉

En deilig tur som du ser…men krever sin kvinne å dra på tur med tøyrotter;-)

 

Vel…nå er du vel klar for dagens nøtter??

Jeg er ikke så streng, så jeg bryr meg ikke om du jukser og kikker på andres svar…For til slutt så trekkes det likevel, HVEM som vinner 🙂

 Men inngangsbilletten for å være med i treknlngen er riktig svar. Og det er jo mest moro å gjette selv, er det ikke?? 😉 Og man vet jo ikke HVEM som har rett?

Jeg må ha svar før klokka 22 i kveld. Da trekkes det en vinner!!

Alle som vil kan være med, med eller uten egen blogg 🙂 Og premien er så klart PÅSKE-EGG!!  Og jeg har 2 igjen!

 

Here we go:

 

 

 

 

 

 

 Svar i kommentarfeltet, så ser vi i kveld hvem som blir trukket ut til å vinne 🙂

Så mens du gjetter på Påskenøtter, skal jeg rusle meg en tur i solen, og bare slappe HELT av i dag.

 

Lykke til og kos deg med Froditths Påskenøtter!! <3

 

 

 

 

 

 

#påslemøtter #påskerbuser #oppgaver #frodithspåskenøtter #premier
74 kommentarer
    1. Mariann Sæther Tokle: Hi-hi 🙂 Ja, ingen skremte her 😀 Bare glade når de ser dem <3 Og slitne helt klart 😀 Og jeg også...selv om jeg ikke hadde vogn en gang 😀

    2. Hehe.husker ikke helt hva jeg skreiv. Men jeg så st folk ble forskrekket , nei jeg mener glad, forå se rottene og at de så slitne ut for det så gyselig langt ut å trille den handlekurven:)

    3. Hekleri og Ra: Ha-ha, du har ikke gått nei…hm…kan vi kalle det ekte tur da tro 😀 He-he Takk for svarene 🙂 Nå trekker vi snart 🙂

    4. Takker for påminnelse 🙂
      Har faktisk vært på Harry-tur i dag, men pga hjemreise var det ikke tid til å gå over brua 😉
      1. Ari Behn
      2. Hege Schøyen/Øyvind Blunch
      3. Sylvester Stallone 🙂
      4. Du har ikke vært på ekte Harry-tur, før du har GÅTT over Svinesundsbroen

    5. Ark behn, Hege Skøyen og Øyvind blunck, sylvester stallone, du har ikke vært på ekte Harry-tur før du har gått over Svinesunds- bruen. Og den morsomme kommentaren om rottene og handle vogna ble borte 🙂

    6. 1. Ari (med eller uten) Behn
      2. Hege Schøyen og Øyvind Blunck… Bitten & Reidar 😉
      3. Ehm… Denne var vanskelig så jeg slenger meg på de fleste her og sier han i Rocky filmene, Sylvester Stallone.
      4. Du har ikke vært på ekte Harry-tur, før du har gått over Svinesunds-broen.
      Haha, så herlige de er… på skikkelig svenske tur;)

    7. Så svar på påskenøtter 🙂
      1.Ari Behn
      2. Hege Scøyen og Øivind Blunck
      3. En ung Sylvester Stallone, (eller så kan de være Paul Mc.Cartney, da jeg tittet på bilder av de begge som unge, utrolig like øyne 🙂
      4.Du har ikke vært på ekte Harry-tur,før du har GÅTT over Svinesunds-broen.

    8. Kristin: Ja, moro med Harry-tur 😀 he-he… Koste meg jeg 🙂 Takk for svar, nå er det nest siste egget snart på vei ut døra…Og i morgen er siste sjanse 🙂 Klemmer <3

    9. passion4lifeandtravel: He-he, ja ikke sant de er litt morsomme? Folk blir veldig glade av å se dem 😉 Og jeg morer meg stort 😀 Hi-hi Klemmer<3

    10. Hei!
      Så gøy med Harry-tur! 😀
      Og så gøy at dere hadde med de søte små 😉
      Og den boka, den er veldig bra altså! 😀 Liker bøkene til Lackberg 🙂
      Så til svarene da:
      1. Ari Behn
      2. Hege Schøyen og Øyvind Blunck
      3. Litt usikker, men mener det må være Sylvester Stallone
      4. Du har ikke vært på ekte Harry-tur før du har GÅTT over Svinesunds-broen.
      Klemmer <3

    11. Elin Slåen: Her er det Multitasking på meg, litt Fringe-serie, og samtidig lage nye nøtter 😀 god på å gjøre flere ting samtidig nå… Og har vært på Andeby-tur i dag ;-D Takk for svar 🙂 det tikker inn noen nå på kvelden 🙂 Moro <3 Sees snart med svar og kåring 🙂 Kos dere med terninger og film, mette og gode 🙂 Klem <3

    12. For en herlig gjeng på Harry-tur 😀 Og det er jo ikke rart folk blir glade for å se på dere 😉
      I dag må jeg prøve lykken igjen 😀
      1. Ari Behn- trist som faen, det er det han er 😉 Ha ha..
      2. Hege Schøyen og Øyvind Blunck, eller noe sånt 🙂
      3. Sylvester Stallone 😀
      4. Du har ikke vært på ekte Harry-tur, før du har GÅTT over Svinesunds-broen.
      Nå er det terningspill på G og så film- vi er mette etter fiskesuppemiddag så orker ikke gjøre stort mer 😛 he he

    13. Lisbeth Pedersen: Ja, er ikke<3 den vognen fin? 🙂 Og folk blir så glade når de får se disse her rottene skjønner du 😀 Jeg har vært og svingt meg ved Østensjøvannet i dag, så da kan du jo gjette på hvem som har svingt seg mest DER ;-D Ha en superfin kveld du også 🙂 Klemmer

    14. Hobbystua: Hei og god kveld til deg også 🙂 Ja, du ser, det krever sin dame det her 😀 og holde koken med alle disse i hus 😀 Men når man ser hvor blide folk blir både ute i verden og her inne på blogg så er det SÅ verdt det 😀 He-he. Og i dag har jeg vært med noen av dem på Østensjøvannet og tatt bilder 🙂 Men Harry-turen slår nok det meste av det jeg har gjort av sprell med dem… Når det gjelder at andre ser oss liksom 😉 Takk for svar, nå er det ikke lenge til nest siste egg er på vei et sted 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    15. Herlige bilder. Ser ut som du har hatt en flott tur 🙂 Satser på at det blir en sånn Harry-tur på meg også i år 🙂 En virkelig artig og søt liten handlevogn.
      1. Ari Behn finnes i tåken 2. Hege Schøyen og Øyvind Blunck deler ansikt. 3. Øynene inne i påskeegget tror jeg tilhører Sylvester Stallone. 4. Du har ikke vært på ekte Harry-tur, før du har GÅTT over Svinesunds-broen.
      Ha en superfin kveld 🙂
      Klemmer

    16. Hei og god kveld:-) Ser da ut som dere hadde en fin Harrytur ,selv om det kanskje ble litt strabasiøst med disse elleville rottene dine:-)
      Men over til dagens nøtter.
      Nr 1 er Ari Behn. Nr 2 er Hege Schøyen og Øivind Blunck Nr 3 er Sylvester Stallone. Og tilslutt. Du har ikke vært på ekte Harry-tur,føre du har GÅTT over Svinesunds-broen.
      Ha en fortsatt fin kveld:-))

    17. ewymarie: Ja, den handlevognen kjøpte vi på TGR, og den er jo et must når man skal på Harry-tur, synes den passet perfekt 🙂 Og klart de fortjente en hvil, og JEG også må jeg si 😀 Ha-ha.. de krever nemlig en del ;-D Takk for svar 🙂 Da får vi se i kveld <3 Håper du koser deg i påsken Ewymarie <3

    18. For en søt handlevogn. Ja disse 4bente fortjener en hvil etter en så begivenhetsrik dag 🙂
      Så svarene: Den første er Martha Louise sin bedre halvdel. De to neste husker jeg godt som Reidar og Bitten (Blunk/Schøyen. Mannen i egget kjenner jeg fra Rocky, Rambo og Expendables filmene og i egget står det: Du hat ikke vært p ekte harrytur, før du har gått over Svinesunds-Broen 🙂

    19. Fru Stussli: Jepp, en herlig harrytur 😀 Vaniljeogpepper og Salt har rocka Strømstad og Svinesund .-D Og i dag har jeg vært på Østensjøvannet, Andeby, med Høne-Pøne 😀 Og hun ble nesten tatt av en svane 😉 Håper du har fine dager min venn, og at formen er tipp-topp? 🙂 Klemmer masse påskeklemmer <3

    20. Haha for en harrytur 😀
      Disse to hvite rottene dine kledde godt de gule genserne <3
      Her kommer svaret fra Stusslifolket
      1) Ari Behn
      2) Hege Schøyen og Øivind Blunck
      3) Sylvester Stallone
      4) Du har ikke vært på ekte Harry-tur, før du har gått over Svinesunds-broen
      Ha en fortryllende kveld!
      Mange påskeklemmer

    21. Så gøy, håper ikke hun ble misunnelig på alle de svømme-fuglene? Høner er vel heller dårlige til vanns, har jeg forstått! (Har nemlig hørt om ham som lot andemor ruge ut høneegg, og det gikk bra bare helt til hun skulle ha alle kyllingene ut i vannet!)
      Klemmer tilbake!

    22. Flaggermusvinger: Koselig du kommer innom uansett, halve moroa er jo historiene synes jeg da 😀 Og i dag har jeg vært med Høne-Pøne på Østensjøvannet. Kan du tenke deg 😀 hi-hi. Håper du koser deg i påsken <3<3 KLemmer <3

    23. Haha, jeg ler meg skakk! 😀 Ser dere for meg, der med rottene løpende rundt! 😀
      Jeg klarte alle bortsett fra treeren, den ble for vanskelig for meg dessverre. Men lykke til, alle andre! 😀

    24. Helge: Så deilig tur du har hatt da 🙂 Det er bra å ha litt påskeferie, og kunne kose seg litt i sola. Aker Brygge er også fint nå tenker jeg 🙂 Ikke FOR mye folk heller i påsken 🙂 Ja, moro med Harry-rotte-tur 😀 Folk smiler og ler 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂 Takk for svar 🙂

    25. Det var bra med en liten harry-tur for to små rotter. Herlige bilder. Tok en Oslotur i dag, besøkte Kaffebrenneriet i Universitetsgata og tok en matbit på Olivia på Aker brygge. Fikk noen gode ord på veien fra brenneriet til Aker Brygge, men det skriver jeg ikke om. Det var 4 nøtter idag, tok 3 av dem uten juks – men måtte ty til juks på nr 3. Håper dagens tips blir bedre enn det igår for da var jeg helt på villspor. Mine svar er 1 Ari Behn 2 Hege Schøyen og Øyvind Blunch 3 S.Stallone 4 Du har ikke vært på ekte Harry-tur, før du har GÅTT Svinesunds-broen. Ha en fin kveld.

    26. cuskima: Jeg har det kjempegøy, og også folk i nærheten 🙂 Godt jeg har en familie som ikke blir alt for flau av sånt heller 😀 Takk for svarene og kos deg i dag min venn <3 klemmer masse <3

    27. annebe: Ja, moro hvor glad folk blir av å se dem ;-D Hi-hi… Og i dag har jeg luftet Høne-Pøne, og folk ble glad av henne også 😀 Hi-hi.. Ha en fin dag Annebe. Det har vært nydelig vær her 🙂 Klemmer til deg <3

    28. Tattavkvinnene: Ja skal love deg det er gøy med sånne harry-turer, og når folk ler og smiler av rotte-påfunn, så er det jo ekstra moro 😉 Jeg har kjøpt snop og litt pålegg 🙂 Takk for svar 🙂 2 egg igjen 🙂 Ha en fin dag du også 🙂 Klemmer <3

    29. Fidolina: Dette var ikke så sent 🙂 Går helt fint og lenge før kl 22 hvertfall 🙂 Jeg har vært på tur i dag, til Andeby. Og det er så moro, mye fine fugler 🙂 Takk for svar på påskenøtter, kommer tilbake i kveld med svar så klart 🙂 Kos deg videre du også 🙂

    30. hahahahaha så gøy tur du har hatt 😀
      eller dere da….
      Du har ikkje vært på Harry -tur før du har gått over Svinesundbroen
      Herr Ari med eller uten behn
      Hege Schøyen og Øyvind Blunck
      Sylvester Stallone er helten bak de flote øynene <3
      ha en fantastisk dag klemmetingene <3

    31. 1. Ari Behn
      2. Hege Schøyen og Øyvind Blunck.
      3. Sylvester Stallone.
      4. Du har ikke vært på ekte Harry-tur, før du har gått over Svinesunds-broen.

    32. Hyggelig å få bli med på Harry tur..for nå er det et par år siden jeg var der selv.:))…. jeg så folka smilt av rottene ja…da fikk de en ekstra fin opplevelse på handletur :))
      Svar : 1. Ari Behn 2. Hege og Øyvind 3. Sylvester Stallone 4. Du har ike vært på ekte Harry-tur før du har GÅTT over Svinesund-broen .
      Kos deg videre i dag 🙂 Klem<3

    33. Hoho, det hørtes ut som litt av en harry-tur må jeg si! Jeg synes jo det er slitsom nok å bare være meg selv på en sånn tur, men du må jo dra på gale rotter i tillegg! Godt å se at de koste seg da, og at dere fikk handlet masse godt 🙂
      Svar på dagens nøtter
      1) Ari Behn
      2) Hege Schøyen og Øyvind Blunck
      3) Sylvester Stallone
      4) Du har ikke vært på ekte Harry – tur , før du har GÅTT over Svinesunds broen
      Ha en fin dag <3 Klem

    34. Jaja! Litt seint ute med svarene mine, siden eg har sovet litt lenger i dag 😛 men her er svarene mine =)
      1. Ari Behn
      2. Hege Schøyen og Øyvind Blunck. =)
      3. Sylvester Stallone tro eg det er =) han liker eg veldig godt 😛 haha…
      4. Du har ikke vært på ekte Harry-tur før du har GÅTT over Svinesunds-broen =)
      Har aldri gått over den, bare kjørt der noen ganger 😉 hehe…
      Ha en super dag videre. Kos deg og nyt de siste dagene 😉

    35. Hanne: Ja, Ullared skulle man besøkt 😀 Det er jo blod-harry 😀 Hi-hi. Og moro med sånne turer innimellom. Jeg noterer svar og kommer med svar i kveld 🙂 fint du har email-adressen din så jeg kan kontakte deg om du vinner 🙂 Ha en fin påskedag 🙂

    36. Herlig med Harry-tur, – jeg har en drøm om å besøke Ullared en gang.
      Mine svar idag:
      1) Ari Behn
      2) Hege Schøyen og Øyvind Blunck
      3) En ung utgave av Sylvester Stallone. Ligner også litt på Hadia Tajik, men litt for lite vipper og hår til å være henne.
      4) Du har ikke vært på ekte Harry-tur, før du har GÅTT over Svinesunds-broen.
      Ha en fortsatt fin 1. påskedag!

    37. Silje Eriksen: Jada, rottene er alltid med 😀 Hvertfall i påskenøtt-tider og Julekalender -tider 😀 Jeg noterer svar og kommer tilbake i kveld med svar og vinneren 🙂 I dag skal jeg på tur i sola 🙂 Deilig 🙂

    38. Åh så kjekt med harrytur og artig at musene var med på tur, du gjør innleggene så artige 🙂
      1. Ari Behn
      2. Hege Schøyen og Øyvind Blunck.
      3. Jeg tror det er Sylvester Stallone, litt usikker på denne her!
      4. Du har ikke vært på ekte Harry-tur, før du har GÅTT over Svinesunds-broen.

    39. paaturmedhund.blogg.no: Nei, jeg skal love det er strevsomt 😉 Men moro da 🙂 Nå er det tid for tur opp til Andeby her. Koselig. Er litt sol så 🙂 Ha en fin-fin dag 🙂 Så kommer jeg med svarene og vinneren i kveld 🙂

    40. Så herlig tur og morsomme bilder! 😀 Ikke bare bare å være på tur med de der 2! 😉
      1) Ari Behn
      2) Hege Schøyen og Øyvind Blunck
      3) Sylvester Stallone
      4) “Du har ikke vært på ekte Harry-tur, før du har GÅTT over Svinesund-broen”
      🙂

    41. cathrinehenriksen: Der var du også ja 🙂 Ja, er det ikke en herlig gjeng? Og moro å se hvordan folk reagerer, damer synes det er moro, menn litt mer forbeholdne 😀 Jeg skal ta piano i dag ja 🙂 Takk for svarene dine 🙂 Så får vi se i kveld hva som var svarene 🙂 I dag skal jeg slappe av ja 🙂 Masse 😀 Klemmer til deg snupp <3

    42. Oslopadda: Jeg kjøpte litt pålegg og litt snop til eggene 😀 Rådyr er flotte greier, vi så også 2 i går, i to avdelinger 😀 Takk for svar på nøtter 🙂 Du får se i kveld da, om de er rette 🙂 Ja, det var moro å ta disse bildene må jeg innrømme 😀 Hi-hi Klemmer paddeflat <3

    43. ladyaugust: Sol her foreløpig 🙂 Jeg håpet på godvær, men kanskje det skyer til 😮 Men jeg skal slappe av mest i dag uansett…Men tenkte meg en tur til Andeby egentlig 😀 Får se 🙂

    44. God morgen 🙂 For noen fantastiske bilder fra utlandet med gjengen 🙂 Kjøpte DU noe også? Klær? Godteri? Ikke BARE gjengen som handlet, vel? 🙂 Var en tur selv i går, i skogen og grillet pølser. Deilig sol og FÆL vind, men vi så noen rådyr på veien hjem, så det var verdt turen.
      Når det gjelder påskenøttene dine, så tror jeg at den første er Ari Behn og at de to sammensmeltede er Øyvind Blunck og Hege Schøyen. Øynene i egg nr 3 er kanskje Sylvester Stallone? 🙂 Og i det siste egget står det: ”Du har ikke vært på ekte Harry-tur, før du har GÅTT over Svinesunds-broen” 🙂 Det er mine svar – håper de er korrekte, og at du har en fin-fin dag 🙂
      Klem fra Oslopadda

    45. Oh så deilig med langluren eller dvs at langluren for meg er mer 16 timer haha Greit å være litt flere sammen når man har kvoter og slikt for da kan man jo dele litt opp. I dag tror jeg det er meldt overskya og litt kaldt men i morgen da blir det varmere 😀 <3

    46. Hahahah …ja se her ja , rottene var med hele veien de og MED den lille handlevogna si også ;-D Ikke rart du ble litt sliten eller kanskje helt utslått i går :-O
      Rotte gjengen også for den saks skyld , så jo det i går så der de sov så søtt …hihi , elsker bilde hvor folk , spesielt hun ene glaner å smiler ….må ha følt deg litt beglodd der borte ja , særlig med rottene på spise plassen ;-D
      Ja , nå får du ta det litt mer piano i dag kanskje 🙂
      Over til svarene mine :
      1 . Må være Ari Behn
      2 Hege Schøyen og Øyvind Blunck
      3 Sylvester Stallone sa typen her 🙂
      4 .Du har ikke vært på ekte Harry – tur , før du har GÅTT over Svinesunds broen .
      Takk for flotte bilder Frodithen ;)) Moro for oss å se ….men jeg tenker du må få slappet litt av nå …..Så ønsker deg en rolig og fredfull 1 . påskedag 🙂
      Klemmer masse <33

    47. ladyaugust: Du har jo 4 svar, det lover bra 😀 Jeg har også akkurat våknet, derfor ble nøttene litt sene 😀 Jeg har sovet 8 timer i natt. Rekord… Og snill mann i overetasjen i natt.. Vi måte gå tilbake igjen på svenskesiden, og sitte på over, for mamma og søsters satt jo i bilen med MYE varer, og pol -ting og sånt. OG ble smugling om vi ikke satt på 😀 Klemmer og fine dagen søs <3

    48. Min matgale verden: Ja, det var helt koselig og moro. Og “svigerdatter” til søsteren min og jeg fløy rundt med rottene 😀 godt å ha noen å gjøre disse tingene sammen med 😀 Jeg hadde samme problemet som deg i forgårs, jeg ventet med din blogg og Ladyen sin til jeg kom tilbake fra Landet…for jeg vil jo skrive litt lenger, og trenger god tid. OG så ble det ingenting, for da glemte jeg.. Men nå har jeg masse god tid til litt hjemme sysler og litt av hvert 🙂 Ja, svarene kommer jo i kveld som du vet 🙂 I dag vil jeg på en liten tur jeg også 🙂 Stor klem med sol i sikte <3

    49. For en herlig tur 🙂 Harryturer er de beste men jammen blir man sliten av de også. Fine søs fikk med seg pølsekorv og alt 🙂 Håper du har sovet som en stein i natt og våkna pigg og opplagt. Her er det våknings og grubbling over påskenøtter. Nooen har jeg klart da: ! Ari Behn, 2: Hege skøyen og han Blund fyren 3: ooooh det står helt stille i bollen men han bokseren/skuespilleren(får komme tilbake OM jeg kommer på hva han heter åå sylvester, selveste Sylverster Stallone 😀 og nummer 3: Du har ikke vært på ekte harrytur før du har gått over svinesundbroen hahaha DET har jeg faktisk aldri gjort før 😀 Ha en nydelig dag søs, her skal det…vååånes gooooodklæmme <3

    50. Ojoj, FOR en herlig Tur!! De så virkelig ut som de koste seg, og DEN søte handlevognen da 🙂 Løvetemmeren har jeg akkurat hørt på lydbok….skummel ja, og spennende! Gled deg! Og hvor var jeg i går? Vet du, det lurer jeg og på, for vel var jeg på jobb, men det var rolig, så jeg gikk hjem 13,30, og fikk da masse ekstra tid…flere ganger var jeg på vei inn til deg, men havnet på andre blogger. Jeg trodde jeg hadde vært der, men i dag skjønner jeg jo at jeg ikke var det, sukk! Men nå er jeg klar! Ari Behn, han altså! Hege Skøyen og Øyvind Blunck var et bra par på scenen, og så var det den vanskelige da…de øynene…nå tipper jeg Paul McCartney…..men så er det sikkert en skuespiller…jaja, man får prøve. Og man har ikke vært på ekte harry-tur før man går over svinesundbroen 🙂 Stilig 🙂 ha en rolig dag i solen, her er det overskyet, men jeg håper å få Gubben og Guttene med ut på en liten tur, med bål og toast til å steke på bålet 🙂 klemmer

    51. margarites: He-he…ja, og dette er jo litt jug…for vi måtte gå tilbake igjen på svenske-grensen og sitte på over broen vi også, for hvis ikke hadde mamma og søsters blitt tatt for smugling 😀 vi hadde jo mer varer, enn til TO liksom 😀 Og det kom vi på etter hvert 😉 Moro med rotter på tur, folk blir veldig blide når de ser dem 😀 I dag er jeg sliten å skal bare slappe av 😀 Og i kveld kommer det svar på nøttene 🙂 Ha en fin dag <3 klemmer <3

    52. Eva: I dag har jeg litt tid å være på blogg, så nå skal jeg slippe ut svar fra starten av 😀 Det er jo litt kos å prate med dere. Ja, dette er en ekte Harry-tur altså, så nå vet du det 🙂 Hi-hi Håper du skal gjøre noe hyggelig i dag, eller bar late deg 🙂 Jeg skal late meg mest i dag, og kanskje en LITEN tur i frisk luft 🙂 Sliten av all fartingen nå…Og nå har jeg sovet skikkelig lenge også , faktisk 8 timer…Husker ikke sist jeg gjorde det 😀 Klemmer masse påskeklemmer <3

    53. 1. Ari behn
      2. Hege schøien og Øyvind blunck
      3. Rambo – sylvester stallene ??????? Eller kanskje ikke…..
      4. Forsvant vekk før jeg rakk å se det….. nettet her er sprøtt…. hihi…

    54. For en herlig dag, det beviser de flotte bildene. Ikke bare-bare å dra på tur med rotter ser det ut som. Naken i prøverommet, og spiser av maten din, og av gårde med egen handlevogn og greier. Dette gir dem nok mersmak, tenker jeg. her kommer mine svar på påskenøttene:
      1. Ari Behn finnes i tåken
      2. Hege Schøyen og Øyvind Blunck deler ansikt.
      3. Øynene inne i påskeegget tilhører Sylvester Stallone (tror jeg)
      4. Du har ikke vært på ekte Harry-tur, før du har GÅTT over Svinesunds-broen.
      Og på den siste der røk min Harry-tur, for vi bare kjørte over i kø. Det tok 20 min å komme over fordi alle bilene ble dirigert inn via Tullen på svensk side. Men så ble det litt Harry-handling i Tyskland også, så jeg har fått følelsen av å ha gjort det rett likevel 🙂

    55. God morgen kjære Frodith. Ja, det kan jeg se, det krever sin kvinne å dra på Harrytur med en sånn gjeng. Men det later til at du klarte oppgaven med glans <3
      Jeg hadde nok kapitulert en smule, sånn omtrent halvveis 😉 Hehe. Men har heller aldri vært på Harrytur, så for meg er det et fenomen jeg kun leser om 🙂
      Mine svar her i dag er en smule usikre, for den ene oppgaven aner jeg ikke svaret på. Men prøver lykken likevel 😉
      1. Ari Behn
      2. Hege Schøyen og Øyvind Blunck.
      3. Paul McCartney (Ja, det var denne jeg var usikker på)
      4. Du har ikke vært på ekte Harry-tur, før du har gått over Svinesunds-broen.
      Ønsker deg en kjempefin 1. Påskedag. Kos deg masse 🙂 Klemmer fra Sør-Vest <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg