Frodihts Påskenøtter – 2. påskedag- Velkommen inn :-)

Som du vet var det Høne-Pøne Von Bentasils dag i går. Pels, snuter og rotte-streker var byttet ut med garn, fjær og nebb oppe på Østensjøvannet. En fugl som bor med bare rotter til daglig, ja forutenom meg da, trenger litt fjær-samvær i ny og ne…Og egentlig er det helt merkelig at jeg ikke har tatt henne med dit før… Men påske, med kyllinger og fjær, er en tid god som noen til å presentere henne for de fjærkledde vennene mine der oppe… Eller venner og venner fru Blom…..

 

 

De første vi møtte var et par grinete nevøer av Guffen. De hveste og var ikke særlig gjestfrie…Så ut som

de ønsket oss dit peppern grodde…

 

Den neste vi møtte var en vakker skapning… Men bak det pen ytre lurte en ondskapsfull hjerne…Det så akkurat ut som om hun siktet seg inn mot Høne-Pøne….

 

…hun reiste seg sakte… satte øynene i Høne-Pøne…og begynte å LABBE oppover mot land…mot henne stakkar som satt på “stranden” der….og JEG….

 

…vel JEG er jo livredd disse store fjærkledde…og holdt meg langt unna … Her tenkte jeg at Høne -Pøne fikk ordne opp selv…Hun kunne i det minste gale litt, kakle eller flakse noen som flaks bortover…JEG hadde jo ingenting å stille opp med.. mot den bite-glade svanen hvertfall….

 

Så da det var RETT før hun kom og SNAPPET hele Høne-Pøne…rett for øynene på meg… så SKREK Høne -Pøne til…Hun er ikke tapt bak en vogn den damen heller nei:

“Hjelp!!! Hjelp!! Politi!! Kom- hjelp meg Politi!!”

Akkurat som i en ekte Påske-krim påkalte hun oppmerksomhet, for å slippe unna den blodtørstige morderen….

 

…Og den hvite vakre mordersken, kidnappersken visste sitt beste…Hun ville ikke ha noe trøbbel med loven…  så hun snudde på hælen…

 

…og vandret litt slukøret ut i vannet igjen…

“Puh!!”

Skal love jeg og Oslopadda var snare med å snappe med oss Høne -Pøne og gå videre… Og resten var bare kos 🙂

 

Sitter og beskuer noen venner som bader…

 

 

Vel …sa jeg at alt var bare kos?? Et par hvitkinngjess (tror jeg det er) skremte henne så fælt der de kom løpende at hun måtte flykte opp i et tre… Men de forsvant fort igjen…

 

Og da var det bare å sette seg ved vannkanten å se på livet…

En livlig dag i Andeby. Og en god opplevelse for det meste for Høne-Pøne, men da vi kom hjem var hun veldig fornøyd med det også:

Borte bra- men hjemme best 🙂

Da vi var borte i går, laget Salt, Pepper og Vaniljeogpepper dagens og påskens siste påskenøtter til deg og de andre, og de har gjort en god jobb må jeg si 🙂

 

Jeg er ikke så streng, så jeg bryr meg ikke om du jukser og kikker på andres svar…For til slutt så trekkes det likevel, HVEM som vinner 🙂

 Men inngangsbilletten for å være med i trekningen er riktig svar. Og det er jo mest moro å gjette selv, er det ikke?? 😉 Og man vet jo ikke HVEM som har rett?

Jeg må ha svar før klokka 22 i kveld. Da trekkes det en vinner!!

Alle som vil kan være med, med eller uten egen blogg 🙂 Og premien er så klart PÅSKE-EGG!!  Og jeg har 1 igjen!

 

Her er nøttene:

 

 

 

 

 

 

 

 Svar i kommentarfeltet, så ser vi i kveld hvem som blir trukket ut til å vinne 🙂

Så mens du gjetter på årets siste påskenøtter så  skal jeg rusle meg en tur i solen.

 

Lykke til og kos deg med Froditths Påskenøtter!! <3

 

 

 

#påskenøtter #rebuser #oppgaver #konkurranse #frodithspåskenøtter
79 kommentarer
    1. cuskima: Ja det ble litt sent 🙂 Og Høne-Pøne og vi hadde en flott dag, men det var skummelt med svanen 😀 Hi-hi og litt nebb ble det, men den fikk ikke fanget henne..og ikke bitt meg… 😉 klemmer og nå skal Frodiths Påskenøtter gjøre seg klar for VÅR og soving … ;-D

    2. nemmen dette glemte eg helt i dag…..vært opptatt med husarbeid som har hopet seg opp….
      Elvis selvsagt The King <3
      Evig unge Mick Jagger
      Charles og Camilla
      Paul McCartney
      Vet jo de andre også, men trekningen er begynt så spiller mindre rolle så derfor skriver eg heller at Hønepøne hadde jammen en travel og opplevelsesrik dag du med ender og gjess og svaner og situasjoner som kunne blitt trøblete....og nebbete? Muligens...
      Så er påskenøttene over for denne gang......nå er det vel snart sommer???????
      klememtingene <3<3

    3. Hobbystua: Tusen takk for koselige ord 🙂 Det at så mange liker dette, og kommer på besøk, og at mange gjetter også, mens noen bare liker historiene…ALT DETTE gjør at jeg synes det er supert å gjøre det igjen og igjen. Både Påskenøtter og Julekalender har jeg gjort 3 år nå…Og jeg tenker noen ganger at nei…nå i år skal jeg ikke…Og så nærmer det seg, og så får jeg så lyst igjen….Og så ser jeg responsen, og at folk liker det veldig godt, og da er det bare så moro <3 Så jeg må nok til neste år også 🙂 Veldig kos med gode ord fra deg <3 Noterer svarene og en liten avslutning med trekning av vinneren kommer i dag kl 22 som vanlig 🙂 I morgen er det jobb 🙂

    4. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Oi, gjorde han:-D Uff….Men nå er du hjemme og i nettmodus igjen 🙂 Siste nøtter for i år, koselig du blir med 🙂 Klemmer og ha en fin kveld så lenge 🙂

    5. Fru Stussli: Ja, Høne-pøne er en selvstendig dame, og godt var det, med to andre forskremte byfrøkner som er livredd svaner og bare sto og hylte når den nærmet seg… OG til slutt måtte Oslopadda ta siste delen 😉 Selve hentingen… Ja, du får fortelle familien 😀 Og så herlig de skal henge ute i hagen litt til, jeg skjønner godt de ikke vil inn ennå…Må de NOENGANG inn…? Jeg har hatt super ferie, og din hørtes fin ut også, selv om du ikke er HELT pigg ennå.. Jeg kommer på bakrommet en av dagene 🙂 Stor klem til deg min venn <3

    6. Heisan:-) Er glad for at høne pøne klarte seg uten den store dramatikken og igjen takk for en artig påske med dine artige påfunn med rotter og høner og påskenøtter som har satt en ekstra glede i disse dagene nå:-) Du er super:-) Men nå skal jeg prøve meg her igjen for siste gangen.
      Nr 1 Elvis Presley Nr 2 Mick Jagger Nr 3 Prins Charles og Camilla Nr 4 Paul Mc Cartney Nr 5 Paris-Glomma-Dronning Margrethe-Tyskland.
      Og igjen mange takk for meg i den siste nøtterunden:-) Og en fortsatt fin kveld til deg og dine småtasser som sikkert er litt slitne etter flere dager med turer ut i skog og mark og til det store utlandet:-))

    7. Hei du.. Hadde ikke nett på hytta. Sønnen min brukte opp for en hel mnd med å streme filmer?
      Nr 1 Elvis Presly
      2. Mick Jagger. Herlig sanger.
      3. Prins Charles, og Camila? Den nye.
      4. Paul Mcartney. Han er også digg.
      5.Paris.. En by jeg har lyst til å besøke. Glomma, kjørt forbi mang en gang. Dronning Margrethe ,og til slutt Tyskland. Dette var dagens svar,;)

    8. Tittei!
      Da er vi kommet inn etter en lang og deilig dag i hagen med gjester, kaker, pølser og hagearbeid.
      Her kommer svarene fra The Stusslis
      1) Elvis
      2) Mick Jagger
      3) Charles og Camilla
      4) Paul McCartney
      5) Paris, Glomma, Margrethe og Tyskland
      Du verden det var bra høne pøne skrek på hjelp. Men hun er vant til å ta vare på seg selv etter å ha vokst opp i en diger høneflokk med nebbete slektninger. Ingen så store og vakre som den hun møtte der men… Det er ofte det er de vakreste som er de skumle…
      Jeg skal fortelle hønefamilien det hele før jeg setter dem på loftet til helgen (vi har blitt enige om å beholde høner i hagen til neste helg…. Det var ingen som ville på loftet enda)
      Håper du har hatt en koselig påskeferie <3
      Mange klemmer

    9. Her er mine siste svar på årets påskenøtter 1 Elvis 2 Mick Jagger 3 Charles og Camilla 4 Paul McCartney 5 Paris, Glomma, Margrethe og Tyskland.

    10. cathrinehenriksen: Det er greit 🙂 Lov å trekke seg 😀 Er nok litt vanskelig i dag, eller folk gidder ikke. Mange innom, men få som har gjettet, og noen som har litt feil 🙂 Men mange riktig også, så trekning blir det 🙂 Ja , Høne-Pøne er en tøffing, og hun ordner opp selv…Nødt for det 😀 Klemmer masse og ha en fin kveld <3

    11. InoSc: Jeg gjør nok en del feil med lys og fokus etc, for jeg kan ikke noe om sånt…men jeg er god på motiver synes jeg selv etter hvert 😀 Her kommer garantert mer konkurranser 🙂 Etter hvert. Nesten er nok en fotokonkurranse… Som jeg har i Galleriet mitt. Regner med Peter-Pan-utstilling er neste her 😀

    12. Tattavkvinnene: Ja, du kan nok se det for deg 😀 for jeg torde ikke gå å hente henne igjen, svanen kom nærmere og nærmere og jeg tør ikke skremme eller gå nær, for de napper og biter vet jeg… Så vi prøvde å tøffe oss litt, men til slutt måtte Oslopadda inn, og hun rasket med seg Høne-Pøne… (ja, altså etter all skrikingen til Høne-Pøne 😉 ) Svanen trodde nok hun var mat… Ja, da er det bare trekning igjen i kveld, så er det over 🙂 Takk for svar og god klem <3

    13. Herlige herlig …nå lo jeg godt her ;-D Så nære den skumle morder svanen dere var , og tøffe Høne Pøne da , lurt å skrike Polti , haha ….Det var sannelig en spennende dag og noen forrykende flotte bilder 😀
      Ja og i dag har jeg null hjelp og det var faktisk nå jeg kunne trengt den ….Hmmm….Er dårlig på ett par navn og stavelser så ….
      Kan noen da 🙂 Men ja haha …ser over her ( beklager ) at jeg måtte nok ha googlet jeg også ellers hadde det blitt en del skrive feil ;-o
      Så i dag blir det ikke så mye svar bare en god klem 😀 <33 Og ønsker deg og gjengen en fin 2 . påskedag videre <33

    14. Skulle ikke trodd det var et slikt kamera, men du er jo flink å ta bilder da 😀
      Håper du har litt flere konkurranser senere her, da skal jeg virkelig satse alt og håpe på å vinne 😛

    15. Hoho, der fikk hun et fint møte med noen likesinnede ja xD Ser for meg dere to stå der redde for at Høne-Pøne skal bli kidnappet av svanen xD Huff, det hadde væt stusselig!
      Dagens svar:
      1) Elvis Presley
      2) Mick Jagger
      3) Prins Charles og Camilla Parker Bowles
      4) Paul McCartney
      5) Paris, Glomma, dronning Margrethe og Tyskland
      Da var årets siste nøtter over hos deg også, takk for i år <3 Klem

    16. InoSc: Kamera er et lite dårlig Samsung digital kamea, kjøpte for 1500 kr en gang for et par år siden. Jeg vil ha nytt snart 🙂 Men tar fine nok bilder egentlig, men vil gå kurs å lære mer om foto 🙂 Du hadde jo svar på nesten alle da 🙂 og det ER moro selv om man ikke får til alt. Får det er jo for moro dette her da, og en annen gang har du alle svarene og kanskje en premie 😀

    17. Elin Slåen: Ja, skumle svanen 😀 Godt at hun ordner opp selv 😀 for jeg orker ikke.. 😀 Jeg er jo så redd dem 😉 Ja, da var årets påskenøtter snart over, og gjengen blir ikke å se sånn hver dag før til jul igjen…. Men moro har det vært…igjen 😀 Takk for svar og ha en fin kveld Elin <3

    18. Nydelige bilder! Hvilket kamera har du? 😮 (Tror jeg har spurt om det, men husker ikke 😛 )
      Er ikke så flink på kjendiser og slikt.. Men gjetter at
      1.Er Elvis. (Minner litt om Michael Jackson fra Bad også 😀 )
      2. Mick Jagger
      3. Er jeg usikker på.. 🙂
      4. Paul McCartney
      5.A. Paris, B. Glomma, C, Dronning Margarethe ll, og D. Tyskland! 😀
      Gøy med slike konkuranser selvom jeg ikke kan svare på alt, hehe 😀

    19. Åhh, tenk om svanen hadde spist henne :O Skumle, skumle svane! Flaks det gikk bra likevel, med litt hyling 😉
      Og jeg må så klart bli med på dagens siste- påsken er ikke over enda, liksom 😉
      1. Elvis Presley.
      2. Mick Jagger… Her måtte jeg le av meg selv, for jeg tenkte først det var Paul McCartney, men så var det noe som skurret, så jeg skulle liksom Google det. Det lignet jo litt, men fikk det absolutt ikke til å stemme. Og så så jeg på oppgavene igjen og oppdaget at jeg studerte feil bilde- ha ha..
      3. Prins Charles og Camilla, hertuginne et, eller annet 🙂
      4. For dette var så klart Paul McCartney 😉 Ha ha..
      5. a) Paris. b) Glomma. c) Margrethe ll. d) Tyskland.
      Trallala- ha en fin-fin dag med søte rotter, høne og mannebein 🙂

    20. natheless: Ja, jeg er også veldig glad at Høne Pøne overlevde det hele 😀 hun vet å passe på seg selv 😀 For jeg er jo bare redd 😉 Takk for svar i årets siste påskenøtter 😀 Klemmer <3

    21. Først må jeg jo si at jeg er veldig glad ikke den svanene kidnappet Høne Pøne. Så var det svar:
      1. Elvis Presley
      2. Mick Jagger
      3. Charles og Camilla
      4. Paul McCartney
      5. Paris, Glomma, dronning Margrethe og Tyskland
      Dett var dett! Klemsiklem 🙂

    22. Eva: Koselig du kom inn og leste historien uansett 🙂 Ja, det er så fint der oppe. Men den svanen er superskummel 😀 Håper du får en fin dag også Eva, i morgen er det jobb igjen her..men jeg er ikke klar for det ennå.. :-/ Klemmer godt <3

    23. Koselig tur, og kjempefine bilder <3 Det var jo et helt eventyr, den turen der 🙂
      I dag er jeg så utkjørt og trøtt, at jeg ikke orker å sette meg så veldig inn i konkurranse. Hodet mitt er litt tomt 😉 Men ønsker alle andre masse lykke til 🙂
      Og deg Frodith, en fortsatt flott dag 🙂 Klemmer godt <3

    24. annebe: Ja, ikke sant det var flaks med Høne Pøne 😀 Den svanen så ikke god ut, den trodde Høne-Pøne var mat… Ha en fin siste påskedag du også 🙂 Klemmer <3

    25. For noen flotte fuglebilder..og med en historie til også..herlig..og veldig glad Høne-pøne slapp fra turen med livet i behold :))
      Siden jeg allerede har vunnet i påskenøttene gjetter jeg ikke i dag…så er det større mulighet for andre :)))
      Ha en koselig siste dag i påskeferien :)) Klem<3

    26. Takk for det, håper du har en fin dag også! 🙂 Ja, jeg kommer nok til å følge med på bloggen din nå som jeg først har oppdaget den, – mye artig og spennende du skriver om.
      Jeg har ingen blogg selv, men leser flere.

    27. jeg har sluttet med den andre bloggen. koselig at du skrev bursdagshilsen til meg der. da var jeg på filippinene og ikke har sett det. håper jeg finner det.
      Jeg vil konsentrere med med denne bloggen og tema er tittelen;)

    28. hverdagslivmedgud: Klart jeg husker deg 🙂 Er du ikke på den andre i hele tatt? Likte den godt også <3 Koselig du titter innom meg da. Jeg skrev bursdagsinnlegg til deg, men vet ikke om du fikk det med deg?? Hvis ikke må du gå tilbake å se <3

    29. Kristin: Vi får se i kveld, om svar er rette og om rottene er på din side i så tilfelle 😀 Hi-hi… Koselig du er med i dag også 🙂 Ha en kjempefin 2. påskedag <3 Klem så lenge 🙂

    30. har vært borte lenge og skiftet blogg navn. bloggen handler mest om min hverdagsliv med Gud. Jeg vil ikke kjede deg med det, men titter innom deg fordi jeg koser meg å lese alt du skriver.
      Husker meg? Joy

    31. God 2.påskedag 🙂
      Prøver å svare litt tidligere i dag, for å se om det kan føre hellet med seg 😉
      Nydelige bilder forresten <3
      Svarene mine:
      1. Elvis Presley
      2. Mick Jagger
      3. Charles, Prince of Wales og Camilla, Duchess of Cornwall
      4. Paul McCartney
      5. Paris, Glomma, Dronning Margrethe II, Tyskland
      Ha en kjempefin 2.påskedag! <3

    32. Hei, Oppdaget i dag at du har påskenøtter. Får hive meg på 🙂
      En artig tur du har vært på og mange fine bilder.
      Mine svar er
      Elvis Aron Presley, Mick Jagger, Charles & Camilla, Paul Mc Cartney
      Paris, Glomma, Margrethe og Tyskland

    33. Mariann Sæther Tokle: Ja, du får sende noen til dem alle, for man vet jo aldri hvilken det blir 😀 Først må jeg sjekke svarene 😀 Jepp, en fin tur og en skummel svane 🙂

    34. Det var en opplevelsesrik tur.:)
      Elvis, Mick Jagger, Charles og hans fru Camilla, Paul McCartney, Paris, Glomma, Dronning Margrethe og Tyskland . Nå skal jeg spise frokost og så skal jeg krysse fingrene og prøve å sende påvirkningstanker til den av rottene eller høna som skal trekke i kveld 😀

    35. ewymarie: Ja, hun ordner opp selv 😀 Og jeg er så redd svaner så det var litt vågalt å sette ut Høne-Pøne sånn 😀 Fikk masse fine bilder i går, også UTEN høne…Kommer senere i uka 🙂 Takk for svarene 🙂 Siste trekning i kveld 🙂 Ha en fin dag da 🙂

    36. Godt alt gikk bra for den sjarmerende lille grønne frøkna 🙂
      Svarene er:
      Elvis Aron Presley, Mick Jagger, Charles & Camilla, Paul Mc Cartney
      Paris, Glomma, Margrethe og Tyskland 🙂

    37. Da har jeg fått hjelp av mannen så her er mine svar:
      1. Elvis
      2. Mick Jagger
      3. Charles og Camilla
      4. Paul McCartney
      5. Paris, Glomma, Margrethe og Belgia
      :-):-)

    38. Min matgale verden: Hun tror sikkert at Høne-Pøne er mat…De er gale etter mat der oppe… 😀 Og jeg satte henne jo fram som agn nesten 😀 Uff, stakkar svanen 😀 sulten vettu. Og Høne -pøne tok jo saken i egne hender 😀 Jeg trenger også litt VANLIG liv nå…selv om jeg ikke er et hakk bedre da…men nå står jeg med kjøleskapsdøra åpen og kyler innpå sjokoladebiter liksom… Takk for svar <3 Nå er det siste nøttetrekning i kveld 🙂 Litt greit med jobb, men ikke helt klar ennå... vil ha litt mer ferie ja...Sommerferie kanskje 😀 klemmer i vei <3

    39. Heeey. Skal si hun var skummel, mordersken, eller bortførersken, fru Svane, hehe, så virkeliig ut som hun ville ta ham:) Men ellers tipper jeg han koste seg ja, herlig tur:) I dag ser jge soveromsblikket til Elvis, Camilla Parker Bowle og Prins Charles, Mick Jagger og endelig Paul McCartney, å som jeg irriterte meg over sylvester stallone i går, for DEN burde jeg jo ha sett .) Og så, Paris, Glomma, Margrethe og Tyskland. Håper jeg har alt rett i dag da 🙂 I dag blir det teaterøving og fotballkamp, godt med litt aktivitet nå kjenner jeg 🙂 klemmer2påskedagsklemmer

    40. karidansen: Ja, jeg prøver å vri på LITT i vanskegrad 😀 Så gøy at du liker storyene mine, må jo ha noe mer enn BARE nøtter. Og nå har de holdt på med nøtter og julekalendere en stund, så de begynne å bli drevne. Og mange av leserne mine kjenner disse godt etter hvert 😀 Noen har til og med hatt besøk av dem hjemme hos seg selv. Den hvite rotta med plaster og Høne-Pøne har vært på turne i Norge, på blogg-besøk 😉 Takk for svar 🙂

    41. margarites: Ja, hun er en tøffing 😀 Og du er klar med svar ja 🙂 FLott 🙂 Og nå er det siste nøttedag, og jobb i morgen. Jeg har kost meg med å lage nøtter som vanlig, men blir greit med tilbake til challengen jeg holdt på med her for meg selv også 😀 Ja, du har fartet i påsken,og utnyttet den godt 🙂 Noterer svar og kommer med siste kåring kl 22 🙂 Kos deg siste feriedag <3 klemmer <3

    42. Hanne: Får håpe du finner noe spennende å lese hos meg ETTER påskenøttene er ferdig også 🙂 Koselig at du har kost deg sånn 🙂 Og nå er det bare svar og kåring igjen 🙂 Takk for svar 🙂 Og ha en fin dag 🙂

    43. Jeg får litt sympati for Høne – Pøne, som nærmest bor i et rottereir. Greit å komme ut blant likesinnede – om enn ikke helt vennligsinnede……. Har skikkelig sans for disse “Storyene” dine. “Dyra” dine blir jo (nesten) levende……
      Synes Påskenøttene begynner å bli vanskelige, så nå er jeg veldig glad for at jeg vant egg på Påskeaften. 😀 😀 😀 Tar en rå – sjans og tipper i Pytt og Høne……. 😉
      1. Aylar Lie
      2.Mick Jagger
      3. Prins Charles og Camilla Parker -Bowles
      4. Paul Mccartney
      5. Belgia.

    44. Flaggermusvinger: Må prøve LITT vanskelig siste dagen 😉 Ja, fine bilder med Høne-Pøne,ikke sant 🙂 Hun koste seg fælt 😀 Jeg noterer svar,og så kommer siste nøtte-kåring i kveld 🙂 Klemmer på vei ut i sola med deg <3

    45. Åse Helen: Ja, bare kom tilbake, spør noen eller Google litt 🙂 Jepp, Andeby er alltid bra, og med medbrakt fugl ble det enda mer gøy 😀 Svaner er sinte,og jeg er livredd!! Ja, i dag skal det koses 🙂 Siste nøttedag, avslapning, vaske klær, og gjøre meg klar til uka med jobb 🙂 Klemmer tilbake <3

    46. God morgen. Så bra at HønePøne brukte stemmen sin og skremte bort den skumle svanen! Morsomt å følge både rotter og høne på deres turer. Her er mine svar på den siste påskenøttoppgaven
      1. Elvis A. Presley har gjemt seg i egget
      2. Mick Jagger har blitt litt vridd og vrengt
      3. Prins Charles og Camilla
      4. Paul Mccartney
      5. a. Hovedstaden i Frankrike er Paris
      b. Norges lengste elv er Glomma
      c. Dronningen i Danmark heter Dronning Margrethe II (Margrethe Alexandrine Porhildur Ingrid – ifølge wikipedia)
      d. Flagget tilhører Tysland
      Dette burde være greie svar og jeg har jo i påsken kjørt langs Glomma, besøkt og bodd i Dronning Margrethes land, og Harry-handlet i Tyskland 🙂 ha en superfin 2.påskedag. Klemmer <3

    47. Det er så moro med påskenøttene dine så jeg kommer til å savne de! Her er mine svar idag:
      1) Elvis Presley
      2) Mick Jagger
      3) Prins Charles og Camilla, hertuginne av Cornwall
      4) Paul McCartney
      5) a) Paris
      b) Glomma
      c) Dronning Margrethe ll
      d) Tyskland

    48. Herlige bilder ifra Østensjøvannet – en perle i Oslo. Ser ut som Høne-Pøne passet inn i miljøet der – ikke rart svanene lurte litt på hva den så. Men slike Høne-Pøner tåler det meste av alt.
      Mange nøtter i dag, så her må det tenkes. Men Paris og Glomma er bingo. Skal ut snart og gå, så det klargjører hjernen har jeg hørt. Ha en fin dag.

    49. Vanskelige disse nøttene dine…
      særlig den første, men jeg gjetter på Rihanna uten så mye sminke…
      2; Mick Jagger
      3; Prins Charles og Camilla Parker Bowles
      4; Paul McCartney
      5; Paris, Glomma, Margrethe, Tyskland
      Tviler på full pott, men jeg koste meg med Østensjøvannet og HønePøne! 🙂 Kos deg med den fine dagen, nå drar jeg på tuuur i soooola! 😀

    50. Nå har jeg sittet og ventet på deg for å være sikker på å bli med den siste dagen 🙂 Men så er det en jeg er usikker på da, så jeg må komme tilbake med svar.
      Ser ut som høna koste seg bra i Andeby ja, foruten om møte med den morderiske svanen. De er jo ikke helt gode når de er sinna, så skjønner godt at du holdt deg unna da. Her var det en svane som tok over en strand i flere uker en sommer. Så snart det kom nye badegjester, så kom den og skremte dem bort.
      Kose deg masse den siste dagen i påska Frodith 🙂 Glad klem på vei til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg