Trekning av vinneren i Frodiths Påskenøtter- 2. påskedag

Ja, da er det altså klart for avslutningen her i “Frodiths Påskenøtter”.

Her har det vært mange som har kost seg…både mennesker og dyr.. Jeg synes som vanlgi det er veldig gøy, og DE, med pels og fjær og sånt…de synes om mulig det er enda mer moro.

I dag har vi bare sittet her og summert opp sett gjennom påskens hendelser. Og vi kan bare konstatere at påsken har vært topp, for påsken har inneholdt alt:

 

Det startet med et realt “basketak” på skjærtorsdag….

 

Det har vært snop-spising….eller “stjæling” som vi også kan kalle det…

 

Det har vært bordtennis-spilling….

 

Det har vært besøk på landet….

 

….hvor det var kralving, vralting og….

 

….klatring….

 

Det har vært lange dager, som har ført til mye soving i etterkant……

 

Det har vært Harry-tur….

 

…og alt som hører med der….

 

Og det var tur til Andeby…hvor Høne -Pøne nesten ble kidnappet og drept av svanen….

 

I det store og hele en begivenhetsrik påske 😉

Og nå skal vi snart trekke årets siste påske-nøtt -vinner, i “Frodiths Påskenøtter”, men først svarene:

 

 

 

Dette var :

Elvis Presley…

 

Dette var så klart…

 

Mick Jagger 🙂

 

…og bak sløret her befant seg….

 

Prins Charles og Camilla Parker Bowles

 

Han som var blitt litt RAR her var…

 

Paul Mc Cartney

 

Og svarene her var : Paris, Glomma, Margrethe og Tyskland

 

Og siden det er siste gang i dag, så er det fellestrekning….Det betyr at de trekker i fellesskap her. Og de kravlet nedi nesten som det var avtalt….og med seg opp kom de drassende med en diger lapp…og på den stod det nemlig…tenker hun blir glad…for der sto det nemlig:

Kjerstisandnes.blogg.no

 

Hurra!! Det ble deg som vant siste trekningen 🙂 Og påske-egg sendes til alle i morgen. Gratulerer Kjersti!! Ikke slutt helt på påsken likevel for deg da 😉

 

Da er det bare å takke for seg her, fra “Frodtihs Påskenøtter” for i år

 

 

 

 

#påskenøtter #gevinst #avslutning #vinneren #påskegg
33 kommentarer
    1. Elin Slåen: Men nå gjorde du det likevel jo 🙂 Koselig det 🙂 Og Eggene er sendt ut 🙂 Rottene må hvile nå….eller rottene….? Ha-ha…

    2. Åhh, jeg glemte å helt å gratulerer vinneren av påskens siste egg- glemsk 😛 Men hipp hurra 😀
      Og jeg kommer til å savne de søte små rottene og alle dems rampestreker 😉

    3. Nå har jeg lest meg gjennom alle rottentottenes påskeopplevelser og de har jammen hatt det fint!!!! Gratulerer til alle vinnere og ha en fin vårdag! 🙂

    4. Min matgale verden: Ja, det var det jeg visste, at du likte å få forlenget påsken litt. Det blir jo sikkert helg før det kommer noe til deg, så da er det nok greit 😀 Her hilses det tilbake,og nå skal de hvile seg litt, til jul kanskje…. kommer an på… 😉 Takk for koselige ord Kjersti <3 Og god arbeidsdag <3 Klemmer i vei <3

    5. Fru Stussli: Ååå, det er veldig koselig å være knupp altså 🙂 Det liker jeg <3 Og jeg koser meg veldig med nøtter jeg da..men nå skal de hvile en stund...rakker-fantene 😀 Påske er min farvorittferie også...rett etter sommerferien 😀 Stor og god klem <3

    6. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA; HURRAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Åååååå, nå ble jeg glad asså! Herlige nyheter tidlig på morgenen. Skit i alle foresetter om å ikke spise mer snop, jeg GLEDER meg til mer påske! Nam!. Og Tusen takk for herlig underholdende påskenøtter, dett var like gøy som i fjor,og året før, og setter en ekstra spiss på påsken. Hva GJORDE vi egentlig før du fikk blogg?, det lurer jeg på 🙂 Nå skal jeg sveve på et egg resten av dagen,
      og vente i spenning på postmannen. Hils hele hurven av tøydyr, de har vært god underholdning som vanlig, og jeg elsket handlekurven og bordtennisracertene 🙂 Stoooortakkeklem på vei 🙂

    7. Tusen takk for nok en morsom påske på bloggen din. Ikke bare quizen men også alle morsomhetene rundt er så koselig. Jeg gleder meg allerede til neste påske. Du er en knupp <3
      Tror kanskje påsken er favorittferien min for tiden 🙂
      Mange klemmer <3

    8. karidansen: Takk for fine ord Kari, og takk for at du har vært med hele tiden 🙂 Moro når folk koser seg <3 Ja, jeg skjønte heller ikke det med venner og sånn som det het før 😀 Jeg satt og ventet men stadig lærte jeg noe nytt 🙂 Nå kommer det egg i posten ja, og navnet mitt får du da 🙂 Men det er ikke på blogg 😉 bare på bakrommet 🙂 Klemmer nattaklem <3

    9. Eva: Takk for det og takk til deg som var med mange av dagene 🙂 Moro å lage i stand når mange er med 🙂 Sove godt, og ha en fin uke du også 🙂 Klemmer godt og nattaklem <3

    10. Grete/Margarites: Moro at Kjersti vant nå 🙂 Lenge siden 🙂 Og takk for gode ord, og takk til deg som er med Grete 🙂 Ja, i morgen er det jobb igjen. Det har vært 5 deilige fridager 🙂 Men kommer seg i gang ingjen, og så går det greit det også 🙂 klemmer <3

    11. Takk for god underholdning! Veldig fint og oppfinnsomt tiltak. Det er bra at det finnes noen “Brobyggere” for oss som er litt nye og ukjente med bloggverdenen. Det gikk faktisk en tid før jeg skjønte at det gikk an å få “venner” her. Jeg oppdaget det først da noe begynte å “følge” meg. Så tok det enda litt tid før jeg skjønte hvordan JEG kunne følge noen…… Kommer sikkert til å få flere AHA – opplevelser her. Nå gleder jeg meg til det kommer påskeegg i posten – og det fra ei dame jeg verken har møtt eller kjenner navnet til! Ikke verst! 😀 😀 😀

    12. Så kjekt med disse påskenøttene. Du er jo bare utrolig superflink, du og gjengen din <3
      Gratulerer så mye til Kjersti. Hun som vier oss inn i alle godsakenes verden selv, fortjener noen godsaker i premie 🙂
      Ha en god natt, og en fin uke når den nå begynner, selv om man er aldri så lite klar 😉
      Klemmer godt <3

    13. Gratulerer til Kjersti, og tusen takk til deg Frodith for koselige påskenøtter. Og tusen takk til alle med fjær og pels også. Det har vært en fornøyelse å delta. I morgen er det jobb igjen og hverdag, men de er nå jammen hyggelige de dagene også. Og så blir det lysere og varmere dager – for nå er det vår! Klemmer fra Grete <3

    14. Nei, du må ikke la Kjersti få all den godisen helt alene, hun skulle jo slutte å spise godis, å nei, det er så urettferdig, eller kanskje ikke,hehe. Jeg tror ikke jeg har godt av mer godis nå når påsken er slutt, så det er kanskje like bra 🙂 Hurra til Kjersti 🙂

    15. Så fin blogg du har, Stå på videre! Jeg hadde blitt kjempe glad for en kommentar tilbake på min blogg også, det hadde jeg satt kjempe stor pris på! Ha en fin kveld videre, jeg ønsker deg alt godt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg