Paranoide Svartalver på vei ut til folk!! ;-)

Kjenner du denne jenta?? Det er Lithanna. Hun skriver bøker om paranoide svartalver og annet fantasy-stuff. Jeg kan skrive under på at hun skriver godt, for jeg har nemlig lest store deler av den første boken hennes ” Den forviste alveprinsen”. Og den ga hun ut selv, for egne penger!! Tenk det da.

Hun har godt språk og man blir sugd inn i boken med en gang.

Men NÅ er det ikke “Den forviste alveprinsen” det handler om, men “Klanen”

For nå er det nemlig et forlag som vil gi ut den andre boken hennes. “KLANEN”. Men hun trenger litt drahjelp med å få solgt  noen FÅ bøker i starten, så ordner forlaget resten. Jeg skal hvertfall kjøpe 🙂

Så min bønn er:

Ta deg en tur inn til Lithanna! Og GJØR SOM HUN SIER!! 😀

 

Hun tegner som en gud også 🙂

En av karakterene hennes fra KLANEN

 

 

 

 

#blogganbefaling #lithanna #bok #utgivelse #drahjelp
17 kommentarer
    1. Åh…stilig…og for en flott tegning 😀
      Nå er ikke den kategorien lesestoff i min interesse, men jeg er sikker på at om jeg hadde begynt å lese, så hadde jeg sikkert blitt fenget selv. Jeg låner en del bøker, siden det er dyrt å kjøpe dem. Men broren min driver forlag, så det er alltid noe å få lånt hos han 🙂
      Kos deg med boken når den kommer 🙂
      Klemmer <3

    2. Jeg sendte min bestilling igår. Hun er dyktig og rekker alt hun skal denne damen her. Å gi ut en bok er mye arbeid. Ikke alle som får positive svar fra forlag heller. Håper boka selger godt.

    3. Leser igjennom alle kommentarene over, enda mer rørt- fine folk 🙂
      Og heads up: Det koster ingenting før boka kommer i posten (om noen mnd).
      Men ja, tusen takk fine folk der ute!:)

    4. Jeg beundrer henne som har tatt spranget,, jeg har jo tenkt å gi ut diktsamling.. men sitter ennå på gjerdet og titter ut i lufta.. må ta en titt innom henne 🙂

    5. Oy.. stilig… dette kan ligne på noe jeg ville likt =) Både type bøker og tegninger 😉 Skal titte innom å se 😉
      Ha en fin kveld videre =) Og den luen hennes var knalltøff 😛 sånn hadde vært moro og hatt 😛 hehe..

    6. Åh, jeg fikk tårer i øynene. Blir helt rørt her jeg, nå.
      Tusen takk for dine fine ord. Det er veldig oppløftende å høre at du likte boka og måten jeg skriver på. Da skal jeg holde meg i den gaten.
      Tusen takk. Jeg liker å tro at KLANEN er enda bedre! Litt mer erfaring på baken etter 1000 siden med alveprins. He he.
      TAKK, fine deg!

    7. Hun er superflink..jeg delte innlegget på Fb jeg ..så håper jeg mange ser innom..og aller helst kjøper :)) Fin kveld til deg :))

    8. eg har sendt link til alle eg kjenner med FB i håp om litt drahjelp…eg er blakk som en kirkerotte nå….så har ikkje råd til å bestille…..men sku gjerne en fin gave til venner som elsker bøker 🙂
      <3<3<3
      Fantastisk flott innlegg for henne!
      <3

    9. Elsker slike type bøker med alver og fantasy!!<3 skal titte innom, fikk lønn idag så kan godt hende jeg kjøper med meg en eller to ! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg