“Og hva skal barna hete? ” ;-)

Jepp…her er de igjen, The Spice-rats, deler av krydder-gjengen… To nyfødte rotte-ramp som skal

ut i verden….

 

Du som var innom meg på søndag så jo at Salt og Pepper har klart å formere seg her på sofa-kanten….

…at det var blitt rotte-unger her rett og slett 😉

 

Men nå har det seg sånn, at disse to små-tassene som sagt skal få bolig et annet sted…og ikke bo her hos

meg… Og ALLE hjerter gleder seg, og er spente på HVOR disse skal få hus…Og det får vi jo snart vite…

Men før jeg sender de fra meg, så må vi få inn en liste med noen navne-forslag.    😉


Fra før har vi jo en KRYDDER-gjeng uten like. Og navnene er fra venstre:

 

Vaniljeogpepper 2, Kanelogsukker, Salt, ?, ?, Pepper, Høne-Pøne Von Bentasil OG Vanljeogpepper 1.

Men disse to nye kan jo hete hva som helst egentlig…

 

 

Så spørsmålet mitt i dag er :

 

Hva synes DU at disse to skal hete?

 

 

 

 

 

#rotter #tøydyr #krydderrotter #kosedyr #navn
32 kommentarer

Siste innlegg