Et tårevått farvel…. ;-)

Ja…. du trodde kanskje ikke sånt kunne skje?? At tøydyr ikke feller tårer…? Men det skal jeg love deg….

Her var det våte snuter og snørr og tårer…Og jammen var det bra at utgangsdøra ligger rett ved do, for

jeg måtte utallige turer inn der for å hente snyte-papir… For vel har de ikke vært foreldre mer enn et par-tre

dager…men det er nesten som halvt århundre i en rottes liv…

 

 

Så her ble det vinket og grått i det de to småttingene stakk hodet opp til et siste farvel, før de drar til

sitt nye hjem….

 

Men de to småttingene var nok aldri så lite spente også. De skal jo til et nytt hjem, og klart det blir moro!!

Og man har jo sosiale medier, så det er da ikke umulig å ha litt kontakt 😉

Så med dette i tankene, ble det vinket farvel fra oss alle her…

 

Så da er det på vei……………. NOEN kan begynne å glede seg til å få disse på døra….

Og ANDRE kan begynne å glede seg til å se HVOR de skal bo 😉

 

Og her er alle navneforslagene som kom inn, navne-løse bør de ikke bli :

Takk for alle forslagene!! Moro at folk er litt MED her inne 😀

 

 

 

#avreise #rotter #tøydyr #farvel
44 kommentarer
    1. Åhh, jeg bladde for harde livet, men fant ingen navn, så nå er jeg superspent 😀
      Jeg har ikke peil på hvor de ender- jeg suger som regel i gjetting, så jeg tipper jeg gjettet feil sist også 😛 he he..

    2. Tuppen og Lillemor- ha ha.. Jeg har jo Lillemor, og søsteren hennes heter Tuppen, men hu går under navnet Oda til vanlig 😀 Lillemor heter jo Lillemor hele tiden <3
      Jeg veit ikke hvilke navn jeg likte best, så skal bli gøy å scrolle meg oppover og se om det endelig er bestemt 😀 (Ja, jeg er på Bloglovin' siden jeg har vært borte evig lenge- he he) 🙂

    3. margarites: Ja, ikke sant, masse fine 🙂 Og nå er de på vei 🙂 Litt fridager er deilig, selv om det betyr at naboen går bananas… klemmer <3

    4. Her var det mange navneforslag! Kanskje de to må få flere navn, sånn som de kongelige. Det blir spennende å se hvor de havner, og høre hva de navnløse skal hete. Nå er det langhelg, og det er herlig. Tenk tre fridager! Litt luksus i hverdagen. God helg. Klemmer <3

    5. Hobbystua: He-he, ja alle disse tøydyrene mine har utviklet helt egne personligheter her inne. Og 4 av dem har jeg fått av bloggvenner, så det er jo ganske morsomt hvor nye liv de har fått 😀

    6. Det var mange fine og kreative navn. Håper de kommer frem til sitt nye hjem – du har jo erfaring med at rotter kan komme bort i posten. Men det går nok bra. Her blir det dugnad – en sosial greie der man ser de fleste som bor her i oppgangen. Ha en fin kveld.

    7. Avskjeder er jo aldri særlig moro..men jeg regner med de får det bra der de kommer ….ellers hadde du ikke sendt dem avgårde :)) Litt av ei liste med kule navn..blir gøy å se hva de blir hetende til slutt :)) Ha ei fin langhelg :)) Her blir det som vanlig litt småpussling , slik det pleier :)) Klem <3

    8. Her var det kommet inn mange herlige navn og jeg selv falt for Smitt og mule:-) Sikkert litt trist når dem skal forlate sitt rede,,men slik er det nå engang at vi flytter ut:-) Ha en riktig fin dag videre. Må le når du skriver innlegg for det er så godt fortalt om dine småtasser:-))

    9. begynte å dryppe litt nå da eg luftet hundejentene….så det bestemmer seg for regnedingz…her er det snart lunch og så får eg noe kjekt på døren…..håper eg om alt går etter planen og da…..gleder eg meg….<3<3
      klemmetingene i haugevis <3

    10. cuskima: Her er det kjølig og kaldt og ikke SÅ vår akkurat, jeg hadde regnjakke i dag… Men nå er dert snart kafe og helg 🙂 og sending av rotter 😀 Klemmeting tilbake <3

    11. uffda….er trist å si hadet,men som du sier de møtes i media…..går nok bra skal du se….masse flotte navn…..ikkje alle er smakfulle….heee heee heee 😛 måtte bare
      her har ikkje dagen bestemt seg for å være grå eller lys enda,den bare er likssom….så da får vi ta det etterhvert 🙂
      klemmetingene og lykke til på ferden til rottebarna <3<3

    12. morsmiddag: Jeg bodde i kollektiv med en jente for mange herrens år siden, og hun hadde rotter. Samme erfaring har jeg, de var superkosete og sosiale 😀 omtrent som en små hunder 😀

    13. Noen søte rotter 🙂 Min datter har levende rotter, der faktisk veldig søte og kosete de også. jeg hadde vel aldri trodd at jeg noen gang kom til å si noe slikt 🙂

    14. karidansen: Ja, ikke sant 🙂 og jeg er jo stadig ute og treffer bloggvenner, så her kan det bli gjensyn 😉 Moro med engasjerte lesere 😀 Ha en fin dag Kari <3

    15. Jeg er imponert over alle de flotte navneforslagene du fikk inn! 😀 Her er det bare å velge og vrake. Ja, det er rart når ungene flyr ut av redet. Det var noen rørende scener vi lesere ble vitne til nå…….. men som du sier….man har da sosiale medier. Kanskje de ikke flytter så veldig langt heller, og da går det jo an å komme på besøk både for foreldre og barn. 😀

    16. Fru Stussli: Ja, noen hadde mange navn og noen bare to 🙂 Veldig gøy med engasjement 🙂 Jeg synes du skal lage to lørdager, det ville Emma elske ja 😀 Ha en herlig fredag 😀 ha-ha Klemmer så det holder 🙂 <3

    17. Wow så mange fine navn du fikk inn :-DDDD Navn på rottebarn engasjerer 🙂 Nå blir det virkelig spennende å se hvor de reiser.
      Herlig at det er fredagstorsdag i dag! Jeg driver å diskuterer med meg selv om helgevasken. For det er torsdag og da er det tross alt ikke helgevask. Hva vil da skje med fredag, blir den lørdag? Emma sier det blir to lørdager hvis jeg tar helgevasken i dag og det er bra for da blir det dobbelt så mye godis :-O Tror jammen jeg skal bruke formiddagen på å lage to lørdager 😀
      Ha en fortryllende fredagstorsdag <3
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg