Tusen takk <3

Når jeg er litt ekstra glad og fornøyd…..når jeg setter litt ekstra stor pris på alle som kommer innom meg her i blogg-leligheten hver dag….når jeg har mye å gjøre på jobb og etter…og ikke har tid til å svare på kommentarer og det går litt i full fart rundt meg…..

DA står jeg her med blomstene mine…. og deler ut en til hver…

 

 

Tusen takk for at du har vært innom meg i dag og lagt igjen en koselig kommentar. Og TUSEN TAKK

for alle de fine navne-forslagene til “små-rottene” 😉

Og en riktig så god natt <3

 

 

#natt #godnatt

#takk
13 kommentarer
    1. Hekleri og Ra: Så koselig du synes det 🙂 Moro å tegne og skrive rare greier, og ekstra gøy om noen liker det 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    2. Så koselig da 🙂 Jeg er nok dessverre ikke innom hver dag, men må innom og se hva du driver med når jeg først er innom. Utrolig artig og følge deg 🙂 Du gir mye av deg selv og du har en utrolig fortellerevne 🙂 Ha en utrolig flott dag!

    3. Klart jeg må besøke deg, selv om jeg er på etterskudd av og til 🙂 Synes alltid det er kjempekos å lese hos deg <3
      Og blomster og greier...hvem kan motstå det? 😉
      Stor klem til deg <3

    4. Det er alltid koselig å komme innom å ta en prat med deg 🙂 Blir nok mindre av det framover nå som vi er så mye ute, men til vinteren blir det nok mer å titte på blogg igjen.
      Tusen takk for den fine blomsten 🙂 jeg har vært ikke hagen og plukket en fin bukett til deg også 🙂
      Jeg så de fine bildene ikke forrige innlegg og de var virkelig kjempe fine. Skikkelig glad bilder så henne kunne jeg ha kjøpt av 🙂
      Håper du får en kjempefin dag og nå er det helg igjen 🙂 klemmer 🙂

    5. Takk for blomsten..for jeg tok en selv om jeg ikke hadde noe navneforslag..hehe..
      Så må du huske på å ikke stresse om dagen da….og man kan ikke rekke og orke alt..ikke på en gang i allefall 🙂
      Så får du en klem til av meg som takk for blomsten <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg