Når naboen herjer i overetasjen. natterstid…starter jeg bursdagsfeiringen hos meg…. ;-)

Når naboen har sin ukentlige “russe-feiring” i etasjen over, og det faktisk er umulig å sove før i 4- tida, kan man like greit gjøre noe fornuftig som å feire bursdager…Eller forberede bursdagsfeiringer i det minste…

Vel….JEG vet bare om EN som har bursdag i dag, og hun er slett ikke MYE på blogg om dagen, men hun er en velkjent jente for en del bloggere og har en artig blogg, så feires skal hun uansett.

 

Skribledoodle.blogg.no er ei nydelig jente. Hun har mange forskjellige blogger, bytter ofte blogg-navn 🙂 og har mange forskjellige interesser:  Tegning, slåssing 😉 og skriving. Hun er en artig jente, som det er veldig koselig å ha blitt kjent med.

Hun fikk et langt innlegg av meg i fjor, og det kan du lese HER

 

Nå skal jeg bare rett og slett gjøre meg klar, etter noen timers søvn, til en heidundrandes feiring av Merevil.

Kjære Merevil, kjære DEG:

Gratulerer så mye med dagen!! <3

Jeg håper du får en nydelig dag.

Jeg skal spise ekte kake, men du får nøye deg med min blogg-bakte her hos meg hvertfall. SÅ ordner nok noen andre med den EKTE til deg også tenker jeg 🙂

 

Kjenner du Skribledoodle?

#bursdagsinnlegg #bursdag #gratulerer
40 kommentarer

Siste innlegg