Jeg har rømt hjemmefra….

Tro det eller ei men i går rømte jeg hjemmefra, sent på kveld… Jeg tok sekken min, stappet noen klær oppi og løp ut døra før det var gått 10 minutter- Og grunnen til at jeg rømte begynner jo nesten å bli et kjedelig tema….Naboen…

De begynte å lade opp i etasjen over, vorspiel, og da visste jeg hva som ville komme utpå natten…Så.. siden det er helg, og jeg hadde muligheten fremdeles..så stakk jeg til søsters på landet… Og det er jo alltid kos, og vi skal på en aldri så liten foto-safari allikevel i morgen, så det passet  jo bra…Og så fikk jeg sett nevøen og den herlige Bethoven

 

Så da får du bare kose deg denne fine søndagen 🙂 Jeg har sovet godt, og er klar for en fotosafari på landsbygda <3

 

 Har du sovet godt?

Skal du på fotosafari? 

 

 

#fotosafari #tur #rømme
61 kommentarer
    1. Koselig med en spontan tur til søster da, selv om grunnen for at du drar ikke er så koselig. Håper dere hadde det fint og at fotosafarien ble vellykket! ^^
      Skikkelig søt pus hun hadde forresten! Har så lyst på hund om dagen jeg, men det går jo selvfølgelig ikke nå. Så da får jeg heller nyte søte småtasser på bilder <3 Klem

    2. monomarit: Vi flytter om tre uker, til et sted hvor det er nok liv på UTSIDEN av huset, og det er greit nok.DET sovner jeg til, men han på innsiden får jeg panikk av ja… Det er psykisk terror, og han har sagt selv at han driter i oss…så meldingen er grei.. Ja, flott pus 🙂 Og ligger noe på bloggen i dag ja 🙂

    3. Huff, høres gruelig slitsomt ut ja, Har opplevd noe lignende for en del år siden og man blir nesten panisk, huff, her jeg bor nå er det veldig fredelig, har et hus for meg sjøl og stille og rolige naboer som har en fest en skjelden gang sånn at det er litt musikk, prat og latter som siver inn til meg, men det er jo nesten bare koselig., er det for ille kan jeg legge meg i et rom på andre sida av huset.. Jeg nyter det, håper du har utsikter til å få det litt roligere snart da 🙂
      Den pusekatten var jo utrolig skjønn, og så gøy med fotosafari, 🙂 Håper du viser noen av resultatene da 🙂 🙂

    4. maiken: Ja, pusen til søsteren min dette 🙂 Fine pusen ja 🙂 Bethoven 🙂 Jeg har diverse hevn-planer…men ikke blitt stort av det ennå 😀 Men bare vent 😀

    5. Det var jammen lurt av deg, stikke av fra hele greien…Du som er så tidlig oppe, har ikke du noe instrument du kan lage litt lyd med når naboen endelig har sovnet, eller noe musikk du kan sette høyt på , som han misliker, det må være lov å ta litt igjen…Jeg har endelig sovet to hele netter hjemme på natten, og sover i grunnen godt ja, når jeg først sovner. Forresten en nydelig katt du har bilde av..

    6. Jo takk, jeg sover veldig godt normalt sett. Har heldigvis ikke bråkete russenaboer. Beboerne her er nok mer på 60+ 🙂 Så det er stille og rolig. Her er det nok oss som sørger for litt liv med en 17 åring og en 9 åring 😉

    7. karidansen: Ja, ikke sant fin pus <3 Herlig pus 🙂 Jeg har hatt super foto-dag og besøk hos mamma 🙂 Håper du har hatt flott dag også 🙂 Klem <3

    8. Den Blå Steinbukk: Neida, ikke lenge igjen nå 🙂 Og det blir fint 🙂 Hatt en god dag og en fin fotosafari 🙂 Herlig. Her er det snart pølser og potetmos 🙂 Jeg ser du har fått sendt to kommentarer, sletter den siste. Nesten lik 🙂

    9. Hekleri og Ra: Jeg MÅ sove om natta, null timer om natta gjør meg helt på felgen…og skikkelig lei meg…SÅ da ble det søster. Jeg har hatt en nydelig natt og en herlig dag <3 Håper du også 🙂

    10. natheless: Ja, deilig med søster ikke SÅ langt i fra, og jeg skulle uansett møte henne i dag, og dra til mamma. Og vi har hatt nydelig dag og tatt bilder 🙂 Tosken får sin straff, når det er ment sånn. Plutselig FÅR han igjen, helt sikkert 🙂 Klemmer <3

    11. Helge: Ja, jeg har hatt fin tur, har hatt på nok klær. Kjenner det er VÅR og ikke sommer 🙂 Vi har vært mest i bil da 🙂 Deilig med sykkeltur da 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    12. cuskima: Jeg skal sjekke vårtur snart nå, må finne billig hotell-rom 🙂 Synes det er deilig å ha det. Og finne togbilletter 🙂 Så kommer jeg før sommeren kanskje 🙂 Prøve å få til 🙂 Hatt en fin dag i dag med bilder 🙂 klemmer fra alle kanter <3

    13. ravn73: Ja, jeg skulle uansett møte henne i dag og dra til mamma, så det var greit 🙂 Men ble bråbestemt da han begynte som han pleier.. Hatt en herlig dag og knipset noen bilder 🙂 Uff da, god bedring til deg 🙂

    14. Moving On: Ja, der var det deilig, og koselig skravlings da jeg kom 🙂 Og jeg har prøvd klær hos henne, for jeg skal på russe-treff (fra jeg var russ da 😀 ) til helga 🙂 Fin dag i dag, sett rar fugl og vært hos mamma <3 Her har det ikke blitt trent noe... 😀 Klemmer

    15. Fru Stussli: Jess 😀 Russeflykting rett og slett 😀 Jeg brukte 10 minutter på å pakke sekken å fare ut døra 😀 Han hadde visst BARE holdt på til kl 23…Ikke i natt..Men jeg vet jo aldri det 😛 Men jeg har vært med Bethoven, og i dag hatt en nydelig dag på landet med søsters og bror og mamma 🙂 Og nå venter pølser og mos 🙂 Møtte russe -nevøen min også, han sov en kveld han også…for har jo holdt på en uke i strekk først 😀 Jeg har tatt et morsomt bilde i dag, eller fint..en veldig rar fugl 🙂 Så klart 😀 Klemme masse <3

    16. Min matgale verden: Jeg har hatt en flott dag 🙂 Vært hos mamma med søsters og bror og alt 🙂 Vi fikk tatt noen bilder også 🙂 og nå er jeg hjemme og skal kose meg med pølser og mos. Har lånt masse klær av søsters, for jeg skal på russe-fest neste helg.. 😀 Blir rart…sånne reunion er jo litt rart 😀 Hørtes supergøy ut med den PGP-en du var på. Og du drakk ikke eller? Hører dere skal ha blogg-bord snart? 🙂 Jeg skal sjekke muligheter for en liten vårtur en helg, på hotell snart 🙂 Og jeg drar nok alene i tilfelle, for å treffe dere 🙂 Gir beskjed når jeg finner ut noe 🙂 Klemmer <3

    17. Godt du har mulighet til å rømme på landet når den idioten starter på’n igjen…
      Og nå er det ikke mange ukene til du kan snu ryggen til ham for godt 🙂
      Og ja, jeg har sovet godt 🙂

    18. For en tosk. Men noen ganger kan jeg tenke at han får det nok igjen. Plutselig har tiden gått, han har bittesmå unger og kjerring, men hans nabo BRÅKER!!!!! Lurer på om han vil orke det selv da? Jammen godt du kunne rømme, for søvn MÅ vi ha, vi normale i hvertfall. Klem til deg på søndagen! 🙂

    19. Var på sykkeltur i går fra Lysaker inn til Oslo og tilbake til Sandvika igår. Tok noen bilder da. Ble en fin tur, rasta på Lysaker og måtte legge inn ny slange der, Tok det med ro, tok en svipptur innom Bygdøy på tilbakeveien. Håper du hadde en fin tur idag i sola, er fortsatt et kaldt drag i lufta, så man må kle seg. Ha en fin kveld.

    20. kose deg på fotosafari med sin søster og mamsen og ha det fint med pusen…..er bare snart 3 uker igjen nå min venn…..klemmerier i alle retninger <3

    21. Fint at du har en plass å rømme til når det trengs 🙂 Men kjedelig at det er behov for å rømme da.
      Jeg har sovet som en prinsesse, men kjenner at det er tid for å bruke sofaen en del i dag. Forkjølet og har en fryktelig dårlig stemme – i går kunne jeg faktisk bare viske, men LITT bedre idag heldigvis.
      Ha en fin sønda, og kos deg med fotosafari!

    22. Så braa du kom deg til din søster!:)
      At du fikk en god natt søvn!:) ikke lenge igjen nå til de blir en vane i helgene igjen!:)
      good tur på fotosafari i dag!:) her håper jeg det blir en aldri så liten treningsrunde!:)

    23. Russeflyktning? Så godt at du fikk husrom hos din søster 🙂
      Her kom russen hjem kl 19 i går og har sovet siden. Prøvde å vekke ham nå, men han sier han trenger å sove ut… Tross alt sovet siden han kom hjem i går. Mulig sånne russ trenger like mye søvn som spedbarn?
      Ha en fortryllende dag sammen med søster 🙂
      Søndagsklemmer

    24. Usj. Synes jeg ser deg der du tramper sint avsted med sekk på ryggen og skulende blikk! Men så deilig at du har et sted å “rømme” til. Der su kan sove godt. For søvn er viktig, helt klart! Ha en deilig safai. Jeg er sliten etter en travel dag på jobb, og rett på PGP og middag i byen. Men for en gøy dag det var. Her blir det altså rolig med grilling i solen, før vi tusler og ser fotballkamp senere .) klemmer

    25. Eva: År, har du vært opptatt på annen kant? Antennene mine er superlange og sier at det lover godt ;-D kos. Og dette i dag høres spennende ut 🙂 blir nok fine bilder. Gleder meg til min fotosafari nå snart 🙂 Kos og klem finishen <3

    26. Huff altså, så ille det der. Nei nå begynner det å bli på høy tid å komme seg derfra. Jammen godt at du har muligheten til å stikke av en gang iblant 🙂
      Jeg har sovet godt jeg. Og jeg skal på Photowalk i dag. I Stavanger. Med en fyr jeg aldri har møtt. Kan bli interessant det. Håper han er dyktig, sånn at jeg kan lære noe 🙂
      Det skulle være en annen dame med også, men hun har blitt syk. Dette her er gjennom en fotogruppe jeg er med i på facebook. Og første gangen jeg skal være med på noe sånt.
      Jeg har vært litt fraværende noen dager. Men har vært opptatt på annen kant 🙂
      Ha en flott dag på landet <3 Klemmer godt <3

    27. dedicat: Ja, gleder meg til safari. Sovet godt har jeg også 😉 Snart har jeg nytt hjem, og bedre enn der jeg bor nå MÅ det jo bli :-DKos deg med søndagen du også 🙂

    28. God morgen 🙂 Ja nå skal ikke jeg kommentere at du måtte rømme eget hjem på sene kvelden. For da dukker det opp noen nordnorske gloser som egner seg dårlig i kommentarfeltet på en blogg. Men nyt dagen og kos dere på safari, jeg gleder meg til å se hva “fangsten” blir. Og fortsatt god helg i fredelige omgivelser 🙂

    29. V for Vendetta: Problemet her er litt at han sover ikke mellom øktene heller, så da kan du tenke deg 😮 Helt klart På et eller annet.. Få uker igjen, så er vi vekk. Men stakkar den som flytter inn etter oss. :-/

    30. Hei:) Ramlet innom bloggen din og tenkte jeg måtte legge igjen en liten kommentar:) ønsker deg en fin søndag 🙂 håper du vil ta turen innom min blogg også. Gjerne legg igjen ett lite spor etter deg, da blir jeg glad:)
      http://Www.pourfemme.blogg.no
      Klem

    31. Merker at jeg misliker han naboen din. For en hensynsløs egoist! … og for noen usunne vaner han har!! (han er vel ung da, så det er vel innafor men… ) Det minner meg om da jeg selv bodde i Oslo sentrum i en “partykåk” – forskjellen er nok at da var vi bare “ungdommer”som bodde der (tidlig 20-årene) – og alle var med på festene på en måte. Jeg trooor jeg til og med den gang hadde evnet å vise hensyn hvis det bodde andre innimellom etasjene som ikke var like begeistret for skrål og musikk hele natten :/
      Ha en koselig fotosafari i dag 🙂

    32. Har sovet veldig godt faktisk.
      Kanskje det blir en liten fotosafari i dag, men skal først å fremst låne to små og gå på teater for å se Pippi Langstrømpe. Ha en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg