Blir du med og hyller våren bittelitt??

Jeg tenkte at nå var det tid for en liten foto-Challenge igjen. En VÅR-foto-Challenge rett og slett.

Sånn for å hylle våren litt rett og slett. (hvertfall noen av temaene… 😉 )

 

Jeg hadde jo en Challenge  i januar, og den var det mange som slang som med på.

SÅ nå har jeg laget en liten en igjen, som går over 10 dager. JEG skal hvertfall være med 😉

Og om DU blir med også så er det ekstra gøy!

Det var moro sist, når det ble så mange med, og vi avsluttet med litt premier og greier.

og en aldri så liten visning i “Galleri Frodith”.

Hvordan det blir NÅ, sier jeg ingenting om, men her er hvertfall Vår-foto-challengen:

 

Alle folk tolker slike stikkord forskjellig, og det er det som gjør det så moro. Man får se så mange ulike

tolkninger, hvis det er flere som blir med.

Man løser oppgaven slik man vil, men tanken MIN er å legge ut et  eller flere bilder hver dag, som følger

listen/temaet, i 10 dager.  Og jeg starter nok antagelig i morgen.

Alle som vil være med legger ut et bilde om dagen, på sin egen blogg. Man kan ta bilder man har

fra før, eller man kan knipse et spesielt i denne anledningen.

DU slenger deg med akkurat når du vil, men gjerne i morgen du også 🙂

 

 

Er du klar? 😀

 

 


 

#fotochallenge #fotoutfordring #foto #liste #vår
48 kommentarer
    1. fruensvilje: Så bra 🙂 Jeg skal følge med 🙂 Og antagelig blir det nok en utstilling i Galleri Frodith som avslutning 🙂 Så jeg sniker litt og “stjeler” litt. Så gøy med nytt kamera da 🙂

    2. Nå har jeg sett slike fotoutfordringer noen ganger,så kanskje det er på tide å prøve seg 🙂 venter nytt kamera i posten i dag så bare det kan jo bli en utfordring ,så jeg er med

    3. Flaggermusvinger: Så fint du blir med 🙂 Bare gjør din variant, start når du vil, annenhver dag, eller hvordan du selv vil løse det <3 Dette blir gøy <3 klemmer <3

    4. dedicat: Moro om du får vært med 🙂 Det var rundt 20 med forrige gang, og det endte med utstilling i Galleri Frodith og små premier etc. Da var det 15 dager. Tar en litt kortere variant denne gangen 🙂 Det er bare å tolke stikkordene som en selv vil, alle gjør på sin måte 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    5. Ja du er råå flink på dette her!
      all ære til deg for alle dine geniale morro påfunn! 🙂
      er morro og bli med også, så NÅ siden jeg ikke var med på denne du hadde sist ELELR karnevalet, så skal jeg sannelig være med nå ja! 😀 haha
      NOE må jeg ha og gjøre på om dagene! 😀 hoho!!

    6. Moving On: Så bra!! Jeg var akkurat innom deg <3 Så fint du blir med, vi er en liten gjeng allerede, og etter hvert så lager jeg en linkeliste over hvem som har sagt de skal være med, så kan alle besøke hverandre og se 🙂 Det var så gøy sist gang, mange fant nye bloggvennner pga det 🙂 Moro å se hva andre gjør og sånt 🙂 Jeg har laget min første, og det kommer i morgen 🙂 Vært ute i dag, og fant det som passet MEG. Det morsomme er jo at alle tolker forskjellige på disse stikkordene, og da er det moro å se hos hveandre 🙂

    7. Denne gangen vil jeg også slenge meg på! sist fikk jeg jo ikke mulighet.
      Men denne gangen vil jeg sannelig kaste meg med jeg også! 🙂 om jeg starter i dag, eller i morgen eller hva, dee aner jeg ikke, men med vil jeg være 😀 haha

    8. annebe: Så bra 🙂 Det var jo moro forrige gang 🙂 Og jo flere som er med jo mer moro.Kan titte inn hos hverandre og sånn 🙂 Jeg har vært og tatt ETT tema 🙂 Og det så ut til å bli fint. Håper det hvertfall 🙂 Klemmer og fine dagen til deg <3

    9. Lithanna: Ja, vi trenger jo noen til å følge med litt også 🙂 Hvis du plutselig får lyst, er det jo bare å slenge seg med. Man kan ta bilder man har allerede 🙂

    10. InoSc: Så bra!! Du fikk ikke vært med forrige gang, tror ikke jeg kjente deg da. Du kan jo titte på noe av det jeg gjorde forrige Challenge, og det ble “Utstilling” i Galleri Frodith etterpå 😀 Mange med, og ser ut som det er en del som har lyst denne gangen også. Hvertfall 5-6 stykker så langt som har sagt de vil 🙂 Bare å kopiere listen , og gå ut å knipse 😀 Eller ta noe man har 🙂

    11. Eva: Det var veldig moro forrige gang, så jeg tenkte det var på tide igjen. Og forrige gang var sikkert 14-15 stykker med 🙂 Og det var så mange fine bilder å se rundtomkring 🙂 Gleder meg til å se alle bildene nå også. Jeg tar nok litt av hvert jeg også , noe gammelt og noe vil jeg ut FOR å knipse nå 🙂 Klemmer godklemmen <3

    12. Min matgale verden: Ikke sant, man må hvertfall alltid ha med kamera, det kan dukke opp VANN, fine negler etc når man minst aner det 😀

    13. En fotochallenge kan jo ikke jeg si nei til vet du 😉 Så her gjelder det å tenke litt. Er helt med jeg. Har jo et digert lager med bilder, men får liksom litt lyst å komme på noe nytt. Men det får jeg nok ikke tid til hver dag nei. Så blir nok noen gamle bilder også 🙂 Kjekt dette her. Gleder meg 😀
      Jeg begynner nok i dag eller i morgen tenker jeg 🙂
      Herlig inititiativ 🙂
      Ha en flott dag i dag <3 Klemmer godt <3

    14. Min matgale verden: Ja, og ta med det apparatet på kamp også. Hva er vel mer vår -yrt enn “gutter” på banen eller fan på tribunen 😀 Tolk hvert tema hvordan du vil. Jeg skal rusle meg en tur i dag, og knipse noe til flere temaer 🙂 Moro at du blir med <3 Klemmer <3

    15. Jeg er klar 🙂 Så klart 🙂 Her har vi gått fra regn til blå himmel og en sol borti lien. Det lover bra, i dag jobber jeg til 6, og går direkte på fotballkamp. Stadion til Åsane ligger nemlig et lite stenkast fra senteret hvor jeg jobber. Ikke guttene, men A-laget som spiller i dag. Gøy når det er fint vær 🙂 Så får jeg finne vårbilder i morgen 🙂 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg