Frodiths Vår-foto-challenge – Dag 6 – Uvant synsvinkel

Jepp- da er jeg i gang igjen med foto-challengen jeg også. Kan jo ikke gi meg når det er JEG

som setter i gang og alt….. MÅ være med til slutt…Og jeg elsker jo å holde på med sånne utfordringer

jeg.  Og jeg får jo IKKE være med i Galleri Frodith med bildene mine, så jeg får jo jammen gjøre fra

meg her 😀

 

UVANT SYNSVINKEL

Du har sett 1000-vis av disse nedenifra- og- opp  og ovenifra- og- ned og den type bilder her hos meg…

Sååå….ikke en gang til…

 

 For å få til det man vil, må man av og til jukse litt..Og jeg jukser uten å skjemmes… FOR:

-det er jeg som har tatt bildene.

-det er jeg som har klippet og redigert, farget og styret og stelt

-det er jeg som har bestemt HVORDAN det skal gjøres

-det er mitt kamera

-det er MIN juksing altså… ;-D

 

Så denne synsvinkelen vil jeg kalle:

EN DUES SYNSVINKEL

 

 

 

Jukser du litt av og til for å få frem et poeng ?? 😉

 

 


 


 

#fotochallenge #fotoutfordring #foto #synsvinkler
25 kommentarer
    1. Jeg skjønner egentlig ikke hva som var jukset her? Men synes det må være lov til å fikse litt på bildene sine så lenge man ikke endrer på kroppsfasonger og sånne mer alvorlige ting 🙂
      Denne kategorien hadde jeg gledet meg til, for som du sier så har du vist oss nedenifra- og- opp og ovenifra- og- ned flere ganger så jeg lurte veldig på hvordan du skulle løse det. Gøy at du fikk fanget en dues synsvinkel! 😀

    2. Eva: Var litt moro å prøve å ordne til et sånt bilde. Så ganske annerledes ut i starten, klippet og ordnet 😀 Håper du får en fin kveld <3 Klemmer masse <3

    3. Juks må jo være lov, så lenge det ikke er tyveri 😉 Her er jo snakk om kreativitet 🙂
      Søt due da…Har alltid lurt på hvordan ting ser ut fra et fugleperspektiv 😉
      Klemmer <3

    4. Veronica S: Litt bedre 🙂 Og over helgen sikkert enda bedre 🙂 Moro å komme i gang igjen. Jeg får skrive mindre 🙂 Og mer bilder 🙂

    5. natheless: Hi-hi, takk for det 🙂 Måtte jo prøve noe nytt 😀 Og så er jeg i gang igjen 🙂 Med challengen og alt. Får bare skrive litt mindre 🙂

    6. karidansen: Nei, ikke sant 🙂 Selvjuks er veljuks, nytt motto hos meg nå 😀 Jeg har tatt så mye blomster og trær og vist her før, sånn nedenifra, og bygg og alt 😀 Så nå måtte jeg prøve en NY vri 😀 Takk 🙂

    7. Stilig og original vinkling på oppgaven. Nei, det er IKKE juks så lenge du har tatt bildene sjøl og utført “Jukset” sjøl! Selvjukset er veljukset! 😉

    8. Nja , det med juksing er jeg litt usikker på ….jeg kan jo f.eks ikke så mye med dette redigerings greiene på kamera så . Men om jeg hadde kunnet , ja så kanskje 🙂 Men da måtte jeg jo sagt at jeg hadde jukset litt , hehe ….for jeg er veldig sånn i mot juks . Men dette er jo helt uskyldig juks da , så egentlig IKKE juks i mine øyne 🙂
      Fine dua og ser ut som den koser seg ja <33
      Klemmer masse masse <33

    9. annebe: Ja, nå tenkte jeg at jeg fikk prøve noe nytt 🙂 Og jeg så at dette kunne bli et bra due-vinkel-bilde 😀 Neida, jeg synes det meste er lov jeg nå, på MIN blogg hvertfall 😀 Klemmer <3

    10. Klart du må være med :)) Veldig fint og bra løsing av oppgaven..redigering er jo også en form for kunst og det er vel ikke noe som e “ulovlig”når det gjelder kunst….
      Følte virkelig jeg så gresset gjennom duas øyne her ja :)) Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg