Galleri Frodith har åpnet, kom inn å se!!!!!

“Haaaaalllloooo!!! Ja…jeg er her inne som jeg pleier! Orker ikke stå der ute og fryse…Ikke akkurat sommertemperatur ennå…!! Bare kom inn… og still dere i nærheten av meg her…”

 

 “Sånn… her er jeg igjen… Og dere som kom inn sist  får bare finne dere en plass der det er ledig …. NÅ har jeg ventet veldig på dere altså!! Jeg har ryddet og ordnet LITT, men jeg har tatt meg den frihet og la noe av interiøret fra forrige utstilling stå igjen…  Men jeg har ordnet og vasket så klart… Jeg har hengt opp alle bildene…..Men jeg har bare gjort litt omsøm på kjolen fra Vinter-utstillingen…..En litt kortere variant…. Og du som har vært her før OG som kjenner galleri-direktøren litt vet at jeg IKKE går på høyhælte sko til vanlig…så dette er en spesiell anledning..

Nå er jeg veldig klar!!! Jeg har fått SÅ mye fine fotoer inn, som jeg vil vise i denne utstillingen. 

Som du ser har jeg satt fram litt Champagne som jeg pleier. Og det er bare å ta med dere et glass, mens dere ser på bildene. Men forsiktig så dere ikke søler på bildene… de er dyrbare!! Det er alkoholfritt som vanlig, for det er det jeg lager i mitt lille champagne-destilleri…”

 

 

  “Sånn, da er vi framme ved døren til selve utstillingsrommet.  Her henger det mange flotte bilder. Det er mange flinke kunstnere, som ble med i Frodiths Foto-Challenge, i 10 dager  Og alle løste oppgavene med de ulike temaene, på hver sin måte. Jeg er superglad for at så mange ble med! Og jeg har lusket massivt, for å finne de fine bildene som henger her i dag! Hvis noen vil fortsette med Foto-challengen senere, må de gjerne gjøre det, men utstillingen måtte gå av stabelen NÅ, mens det enda er vår….”

 

“Kunstnerene OG de som vinner en liten premie hver… er bak denne døren. Og jeg har plukket ut bilder jeg liker veldig godt selv. Jeg kunne plukket mange flere bilder, men da hadde det blitt verdens lengste blogg-innlegg noensinne. Så jeg har gjort et utvalg. Det er de som har vært med på stort sett alle dagene, og som JEG synes har funnet gode løsninger. Takk til dere- dere har alle fått GULL-medaljer….og kan vente en liten ting i posten en av dagene. Har du fått med MAAAANGE bilder i utstillingsrommet, betyr det likevel bare EN premie 😉

Versågod- nå kan alle stige inn i det aller helligste:  Ikke tenk på dette som et LAAAANGT innlegg…men som en TUR i “Galleri Frodith” :

 

 

 

Utifriluft.blogg.no

 

Dedicat.blogg.no

 

Missmusicalqueen.blogg.no

 

Elinslaaen.blogg.no

 

denblaasteinbukk.blogg.no

 

fruensvilje.blogg.no

 

 

 

 

Flaggermusvinger.blogg.no

 

ssilje89.blogg.no

 


denblaasteinbukk.blogg.no

 

elinslaaen.blogg.no

 

evaswindow.blogg.no

 

 

annebe.blogg.no

 

elinslaaen.blogg.no

 

inneuteferdig.blogg.no

 

ssilje89.blogg.no

 

tonewiew.blogg.no

 

movingon.blogg.no

 

dedicat.blogg.no

 

inneuteferdig.blogg.no

 

karidansen.blogg.no

 

kjerstisandnes.blogg.no

 

utifriluft.blogg.no

 

 

movingon.blogg.no

 

dedicat.blogg.no

 

flaggermusvinger.blogg.no

 

 

fruensvilje.blogg.no

 

 

 

utifriluft.blogg.no

 

movingon.blogg.no

 

 

flaggermusvinger.blogg.no

 

inneuteferdig.blogg.no

 

missmusicalqueen.blogg.no

 

natheless.blogg.no

 

utifriluft.blogg.no

 

ssilje89.blogg.no

 

tonewiew.blogg.no

 

evaswindow.blogg.no

 

kjerstisandnes.blogg.no

 

missimperfektum.blogg.no

 

 

 

annebe.blogg.no

 

missiperfektum.blogg.no

 

flaggermusvinger.blogg.no

 

fruensvilje.blogg.no

 

karidansen.blogg.no

 

fruensvilje.blogg.no

 

elinslaaen.blogg.no

 

tovewiew.blogg.no

 

 

evaswindow.blogg.no

 

kjerstisandnes.blogg.no

 

tovewiew.blogg.no

 

annebe.blogg.no

 

 

 denblaasteinbukk.blogg.no

 

flaggermusvinger.blogg.no

 

kjerstisandnes.blogg.no

 

natheless.blogg.no

 

utifriluft.blogg.no

 

 

 Da håper jeg du har hatt en hyggelig stund 😉 med champagne og flotte fotoer 🙂

Tusen takk til alle kunstnerne!

 Premier venter. Jeg kommer innom og fisker adresser snart..

 

Var det ikke veldig mye fint her?

 

 

Vil du på direkte -besøk til kunstneren så finner du de bak linkene:

 

kjerstisandnes.blogg.no

utifriluft.blogg.no

natheless.blogg.no

evaswindow.blogg.no

dedicat.blogg.no

annebe.blogg.no

karidansen.blogg.no

elinslaaen.blogg.no

missmusicalqueen.blogg.no

ssilje89.blogg.no

denblaasteinbukk.blogg.no

movingon.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

 toveview.blogg.no

inneuteferdig.blogg.no


 

 

 

 

#utstilling #gallerifrodith #foto #fotochallengeutstilling #
39 kommentarer
    1. dedicat: Joda, krever litt 🙂 Men det hjelpermlitt at jeg har skapt meg et eget “univers” fra før, som jeg kan bruke flere ganger. Jeg har Galleriet, bare små justeringer som skal til fra gang til gang. Jeg har Frodiths Avis, fra før, kun små justeringer der også… Osv. Men det blir fin ramme rundt moroa 🙂 Takk for rosen 🙂

    2. Utrolig flott utstilling 🙂 Jeg må si jeg er imponert over alt arbeidet du legger i dette. Det krever sitt det er jeg sikker på. Litt moro når ferga over Vestfjorden var innom Skrova i går. For rett på kaia ligger “Fotobrygga” og det er et utstillingslokale for fotografier. Vi var der på en ledersamling for en del år siden,, og fikk et kjapt fotokurs med konkurranse og utstilling etterpå. Men da fikk jeg ikke antatt noen bilder enda jeg fikk låne et avansert Nikon. Men da vant madammen en pris, med et ganske simpelt kompaktkamera 🙂 Kjempeartig.. tusen takk for at engasjerer så mange på en så fin måte. 😀

    3. BEDRE SENT EN ALDRI!!
      men nåå er jeg på utstillingen din, og sååå mye fint som var her da!:)
      mange fine bilder og mange fine tolkinger som var lagt ut!:)
      så utrolig bra jobbet av deg frøken, og så midt i flyttingen som jeg har skjønt det også er nå! 🙂
      full i futt du jo!! 🙂

    4. Fantastisk kjekt å komme på besøk her og se så mange vakre og kreative bilder <3 Virkelig en utstilling verdig. Og tusen takk for at flere av mine bilder har fått plass på veggen 😀 Jeg ble nesten svimmel, positivt altså 🙂 Og nå for tiden, så trengtes det 🙂 Virkelig en oppløfter 🙂
      Og her var også flere bilder jeg ikke hadde sett. Så dette var virkelig en flott opplevelse 🙂
      Og champagne, det er bare veldig godt. Så skål for en vellykket galleri suksess <3

    5. 😀 Nå er jeg akkurat kommet meg på plass i min egen seng for første gang siden torsdag morgen (det føles ut som et år siden, minst!), så i morgen skal jeg jaggu snike litt rundt her inne igjen 😉

    6. Kjempe mange flotte bilder, manglet jo bare dine bilder også her inne 😉
      Mange av de med hender var veldig sterke, jeg liker godt slike bilder.
      Tusen takk for titten og kjempe moro du valgte noen av mine.
      Jeg ble dessverre ikke med i hele…
      Tusen takk for turen her inne, du hadde stelt fint i stand ;D

    7. Åhh, så mange utrolig flotte bilder det har kommet inn 😀 Og så så gøy å finne noen av mine egen også 😀 Jeg lurer på om ikke jeg glemte den siste dagen :/ For jeg kunne ikke huske at jeg hadde tatt noen når jeg så alle de andre 😛 he he..
      Uansett var det utrolig mange flotte bilder- jeg syns den grønne billen var så kul 😀

    8. Så artig å se alle de flotte og kreative bidragene i fotoutstillinga ! Er superglad for at jeg ble med på fotoutstillinga, når resultatet ble så bra. Så blir jeg jo også kjent med flere bloggere, artig.
      Du får ha lykke til med flyttinga og ha en kreativ uke ellers !

    9. Du har jammen gjort en bra jobb! Ikke noe lett å velge i den flotte vrimmelen av bilder du har hatt å boltre deg i. Og gratulerer til alle vinnere!

    10. For en herlig utstilling , du klarte det igjen …mon tro om det er fordi du har fått noen små hjelpere til å ordne litt for deg med pakkingen ;)) Eller bare fordi du er super F ;)) Hihi ….
      Herlig antrekk på deg , men gosj ja for noen fantastiske bilder du har snoket til deg …og de dyktige fotografene . Har klart å følge litt med , men ser det er flere bilder jeg ikke har fått med ja …Og de er jo super flotte , for noen geniale og imponerende fine tolkninger 😀 Vakre bildene og flinke de som har bidratt JAAA 😀
      Takk for en fantastisk omvisning i galleri Frodith 😀 Jeg er sen på kommenteringen men var innom å så tidligere …så ja litt opptatt med å prøve å trene og sosialisere meg mer ute i den store verden ;)) Er bra det , nå merker jeg at jeg har sittet alt for lenge inne…. for blir jo sliten av så lite …men det går seg til 😀 Deilig å gjøre masse selv og sunt og bra ikke minst 🙂
      Så alt bra her og jeg håper de små hjelperne blir hos deg til du har flyttet så du ikke blir helt utbrent , også vil jeg ønske deg en god natt og fin søndag i morgen ikke minst :))
      Masse gode klemmer fra Pippien til Frodithen <33

    11. Dette var en hyggelig galleriaften av ypperste kvalitet når det kommer til bildene,og utrolig hvor mange flinke det er som behersker kamera og rette blinkkudd.:-) Så må bare få takke deg Frodith for en flott utstilling du har gjort her selv om jeg ikke har bidratt med noe selv. Mange flotte motiver og selv faller jeg for fjell og fjorder og det er spesielt en dame som er dyktig på det uten at jeg skal nevne noen navn her og nå:-) Så håper jeg du får en fin kveld og kan slappe av etter en lang åpningsdag:-))

    12. mmmmmm takkk for Champagnen -var akkurat DET eg trengte etter noen supertravle dage her nå….sliten som fy:)
      Masse flotte bilder….elsker det lammet….reven……og Bonnie….og hendene på bildene til Movingon er helt spesielt..et ved livets begynnelse og ved slutten……
      masse vakker og folk er så flinke…gratulerer til alle vinnerene:D
      så fantatisk insats av deg fineste frodith…..midt i flytten holder du Galleri
      klemmetingene <3

    13. Så mye fint!!!
      DU er alltid så flink til å samle oss bloggere til felles aktiviteter. Blir jo sosialt og mye koseligere å blogge. DU gjør blogging mer sosialt og morsomt.
      Tusen takk finke, snille og gode frodith!
      Mange klemmer og lykke til med flyttingen

    14. dette var en flott galleritur,utrolig mange flotte kunstnere og jeg er stolt av å være en av dem :)) du har virkelig gjort en flott jobb her med denne fine utstillingen 🙂 takk for omvisningen

    15. Gratulerer med flott utstilling igjen…var faktisk noen bilder jeg ikke hadde sett tidligere også, fint å se så mange samlet slik i galleriet ditt, og jeg hadde jo fått med flere bilder…gøy det da :))
      Champangen smakte fortreffelig også ..takk for den ..håper det er mange som kommer innom videre utover dagen også 🙂 Stor klem til deg <3

    16. Dette var en herlig galleritur. Jeg ble skikkelig glad av det, merket særlig at humøret steg når jeg så på Latter-bildene! Takk for en herlig utstilling!
      En ting til jeg liker godt er at jeg oppdager stadig nye fine bloggere her inne hos deg! Det er langt mellom blogger jeg liker, for å være dønn ærlig, men her hos deg er det jo bare superbloggere! Det må være at du er så super selv at du bare tiltrekker deg de andre supre. 🙂
      Nå var jeg sikkert skikkelig superpositiv, hehe… Men jeg mente det 🙂

    17. Ja, her var det mange fine bilder! Jeg har sett de aller fleste før, men de tåler et gjensyn!. Det er mye jobb med å lage en sånn fotoutstilling, så ære være deg for initiativet og invitasjonen. Du lager så mange artige tegninger også! Ansiktsutrykkene til Frodith varierer MASSE ut fra tilsynelatende små justeringer! 😀

    18. Tusen takk for en fin kulturell start på dagen. Så utrolig mange flotte bilder som var samlet her! Du har gjort en god jobb, Frodith, med å snike rundt og plukke ut de ulike bildene. Og som vanlig tok du deg godt ut i ny kjole. Litt gjenbruk med omsøm er bra. Og så høye hæler! Jeg måtte jo ta på det jeg også da, og heldigvis ble det ikke så langt å gå på dem, så jeg sparker dem av for resten av dagen. Det går mye fortere frem med litt flatere sko. Ha en strålende lørdag. Her har vi oppholdsvær i dag 🙂 Klemmer <3

    19. Det passet bra å komme på besøk til galleriet ditt idag, for ute pøser regnet ned! 😉☔️ For noen utrolig fine bilder! 👍 Jeg likte spesielt godt blomsterbildene som var tatt nedenfra og opp, og naturbildet hvor alt speiler seg i vannet. Ellers var det litt av en prestasjon å ha tatt bilder av ville dyr og fugler på nært hold! Håper du får en strålende dag, og takk for titten! 😊📷

    20. Utrolig mange og flotte bilder du har tatt med her. Jeg må må at utsillingen var flott, og at direktøren har tatt noen supre valg. Mange bilder jeg ikke har sett før. Må inn på de som var nye for min del.. Herlig sammensetning::)
      Fin fin lørdag videre i galleriet::)

    21. Det var mange fine bilder. Jeg er møe stolt av å være en av kunstnerne. Du gjør en stor jobb for oss super-amatører. Det var kjempe-moro å være med! Klem <3

    22. Gratulerer med flott utstilling. Her var det mange fine bilder tatt av mange dyktige fotografer. Vann, farger og dagslys kan skape mange fine motiver. Fantastisk flott utstilling. Ha en fin dag.

    23. Mornings søs <3 Gratulerer med åpninga av Galleri Frodith 🙂 Jammen er det mange flinke fotografer her inne, kjempemorsomt å se 😀 Jeg får ny telefon UTEN sjokko på linsa så nå blir det saft suse her også snart hahaha Kos deg på Ikea 😀 gooodklæmme <3

    24. Noe så vakkert! Tusen takk for det du gjør for oss Frodith. Utrolig mye vakkert og så fint når du blander bilder fra oss alle sammen til en utstilling. Kjempestolt av oss alle. Jeg kommer innom igjen, for jeg må se flere ganger når det var så mange inntrykk! Håper galleriet får en jublende utstillingstid! Klem fra meg!

    25. Åh! Så fantastiske bilder! Og så flott å få se et knippe samlet under de forskjellige tema. Utrolig gøy å se, og så mange fantastiske bilder. Det var en fin start på dagen, skal på jobb nå. Men takk, da bytter jeg av meg kjolen og slurper i meg siste rest av den deilige champagnen, godt den er alkoholfri, så det ikke blir sjangling på scooteren. Du var som vanlig helt bedårende i din nye kjole, jeg var spent på den, alltid gøy å se hva du er iført. Nytenkende og vårlig med kort kjole! Tusen hjertelig takk for at jeg fikk komme, og ikke minst, for at jeg skal tilbringe dager med spenning foran postkassen 🙂 klemmerogdelørdagsklemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg