SÅÅÅÅNN ser jeg ut da.. …. ;-)

I går kveld så jeg sånn ut igjen….  Og det er jammen ikke rart…

 

Jeg startet ut på mårran ikke så aller verst…. som jeg ofte gjør…

 

 

 

Men etter en hel dag SÅNN:

… med hodet i ei bøtte i gamle-leiligeheten… for å prøve å få det til å se tipp-topp ut når vi forsvinner

ut døra… og leverer nøklene, da blir man seende sånn ut altså…For jeg skal love at det er ikke SÅÅ lett

 å få  den leiligheten til å se ut som et slott litksom……

Men etter noen timer med beina i været og hodet i bøtta….så tror jeg nesten dronning Sonja kunne

kommet på besøk, uten å rynke så VELDIG på nesa en gang…… hvertfall på kjøkkenet…. 😉

Men må nok bruke en dag til…og da lover jeg ikke HVORDAN jeg ser ut på kvelden altså…….He-he..

 

 

Har du vasket deg ut av en leilighet  noen gang..?

Liker du å vaske?

 

 

 

#flytting #vasking #slit #form

#tegninger
23 kommentarer
    1. Jeg har vasket meg ut av en leilighet, som vi eide, men solgte. Etter det har jeg flyttet fra huset vi bygde, men der overlot jeg rengjøringen til min eks.
      Og om jeg skulle finne på å flytte igjen, tror jeg at jeg vil leie noen til å vaske. I alle fall hvis jeg er som jeg er nå. Jeg hadde nok brukt et år på å vaske ut 😉 Ikke fordi det ser så ille ut, men fordi jeg er helt tom for energi de fleste dagene.
      Tøft gjort av dere å vaske selv altså. Det står det STOR respekt av <3
      Klemmer <3

    2. Å, godt det ikke er hver dag du må vaske ned en leilighet! Tror forresten Edvard Munch ville ansatt deg som modell på flekken, om han ikke var død, da ( du kunne fått en rolle i “skrik”, for eksempel)
      Ja, jeg har vasket meg ut mange steder, og jammen føler jeg behov for å vaske meg inn når jeg flytter inn i noe nytt også. Men likevel liker jeg å vaske, men IKKE der jeg har flyttet ut fra. Da er jeg lei. Godt du er ferdig da. 🙂

    3. Oh bare gjett jeg har vaska meg ut noen ganger og det er masser jobb, men så deilig når man er ferdig. Deiligste er å pakke opp og montere sammen på det nye stedet og gjøre det fiiint 😀 Her har det vært badevaskedag og plenklipp og nå er det jammen studiotid på meg 🙂 Ha en flott kveld søs <3 goooodklæmme 🙂

    4. Kan tenke med at du føler deg som den vaskefilla på slutten av dagen, men alt har en ende og nå har du sett den og kan kose deg med nye kluter (hihi, prøver meg på ordspill) Sikkert godt å ha avsluttet det kapittelet

    5. eg har flyttet 9 ganger på 5.5 år så eg kan garantere deg at eg har vasket ut endel leiligheter…no my fav timepassings idea….
      og exen var en ekspert i leke unnasluntrer….så han vasket omtrent ikkje en pøkk på de årene. Tror han vasket badet 3 ganger siste sted vi bodde sammen.
      Eg vasker badet mange ganger uken her pga en Buffy som ikkje er helt tipp topp hver dag…og pga eg har bad og vaskerom i ett så blir det mer støv og møkk enn det ville blitt med kun bad 🙂
      Eg forstår at du er lei av å vaske…men eg foreslår å ikkje vente med å vaske til du flytter neste gang så slipper du vaske deg ihjel hver gang.
      Bedre å holde rent enn å gjøre rent heter det.
      ta litt hver uke så er det mye enklere…da slipper en de megamega bedvaskingene sånn innimellom :D:D
      Mitt problem er rot.eg hater å rydde..støvsuge og vaske tar null tid..rydding blir aldri ferdig syns eg -rot formere seg hahahaha 😀
      I dag skal eg legge sammen sengetøy og rydde litt -inspirert av deg 🙂
      klememtingene <3<3

    6. Jaggu skjønner jeg godt. Og selv om du blir mistenkelig tvert.. så liker jeg å vaske. Så det så.. er utrolig mange spenstige tanker man kan tenke bak en bøtte såpevann og mens moppen gjør sine sensuelle bevegelser over parketten. 😀 Joda.. jeg har vasket meg ut av mange leiligheter og hus, både mine og andres. Men vi har et perfekt teamarbeid her i huset om de fleste huslige gjøremål. Så herlig at dere er ferdige med det der og jeg håper dere har fått skrubba bort de dårlige minner.. og polert de gode 🙂 Ha en nydelig sommer i nye og fargerike omgivelser

    7. Nok en gang : Temmelig Talende tegninger! Nå er dere snart i mål. Farvel til det gamle, bråkmaker’n i etasjen over …og hele pakka. Ny frisk, med andre ord. Så føler du deg ikke som aller freshest akkurat nå, men godt å vite at man har vasket ordentlig etter seg. Nå har jeg ikke flyttet på 26 år, men om ett år blir det forhåpentligvis flytting på kjerringa. Da reiser jeg fra “gard og grunn” og begynner mitt nye liv. Det lengter jeg etter og gleder meg så inderlig til. Jeg har hatt mange gleder her…men det har også vært noen skikkelige “tak”. Da snakker jeg ikke først og fremst om tunge fysiske løft. Jeg tror livet vil blomstre framover!! Akkurat nå er det en “mellomfase”, men jeg forbereder meg rent mentalt og gjør noen små grep underveis! :D:D:D

    8. Jeg hater å vaske – dessverre – er vel ikke liv å si det en gang….. 🙂 har aldri vaska ut av en leilighet, for ei venninne i akutt pengenød gjorde jobben for meg….. fy meg…:-)

    9. Jeg har vasket ut noen leiligheter en del ganger..
      jeg har jo flyttet en del, og når jeg ikk ehar flyttet selv har jo gjerne ei venninne eller to flyttet.
      Mye jobb, og det er ikke lett å få tingene på plass.
      Bestandig noe som ikke er helt etter standaren.
      Glad skal du være at du snart er ferdig, så får du nyte det nye slottet ditt.:)

    10. Huff, vaske, det er det verste som finnes. Har både flytta og vaska noen ganger, men nå leier jeg hjelp de gangene jeg flytter. Ble ikke bra sist da, de kunne IKKE vaske.
      Tror alltid jeg har flytta for siste gang, men en skal aldri si aldri, selv om en eier et lite krypinn. Men en flott måte å få rydda skikkelig opp da.
      Lykke til med siste rest, da er det kapittelet over.

    11. Føler med deg. Dette er nødvendig, men slett ikke gøy. Ja da, det der har jeg gjort mange ganger. Noen ganger for oss selv men ofte har jeg hjulpet andre. Godt når det er unnagjort. Snart er du klar vet du! Klemsiklem til deg 🙂

    12. Jeg liker egentlig ikke å vaske, ikke en hel leilighet i alle fall. Vi har hatt folk til å vaske når vi har flyttet tidligere, men det er mange år siden vi flyttet sist heldigvis. Jeg skjønner godt at du blir sliten for det er utrolig mye som skal vaskes – selv om man vasker litt hele tiden ellers. Håper du kan slappe skikkelig av nå når du blir helt ferdig – da kan du bare nyte livet og en leilighet <3

    13. En økt med vaskebøtta må til av og til. Kanskje ikke det som er mest artig i hverdagen men når det blir rent lukter det godt så lenge det varer. Støv, smuss og bakterier gror fast fort. Har ikke så mye og vaske men det tar nok en dag og vaske ned leiligheten, kan sette det bort eller få hjelp. Akkurat nå vasker jeg opp, tar det i 2 vann. Ha en fin søndag.

    14. Ritamarita: Ja, når dette er over, så er det bare sommerferie og moro for min del 🙂 Kose oss i byen og besøke folk <3 Klemmer til deg snupp <3

    15. Min matgale verden: Ja, jeg har vasket ut av en del leiligheter, og det etter å ha bodd der LEEENGE… og det er IKKE gøy skal jeg love. Men fint blir det til slutt… Og nå har jeg snart ferie 🙂 Så koselig med liten hyttetur da 🙂 Stor god søndagsklem<3

    16. Ja, og skjønner feelingen. Men etter den første leiligheten vi vasket oss ut av.. leide vi noen som gjorde det for oss når vi skulle flytte ut av huset vi leide. Da orket vi ikke.. haha.

    17. Åh hjelp! Stakkar. Jeg liker definitivt IKKE å vaske, og har heldigvis bare vasket ut av en leilighet. Lykke til i dag da, og SÅ er dere vel endelig ferdig og kan sette strek over den leiligheten 🙂 Her skal vi dagstur til hytta og se på hytten min bror har kjøpt seg like i nærheten 🙂 Klemmer

    18. fruensvilje: Skulle nok hatt noe gassmasker i går vi også… 😉 Men er ferdig med det meste, i dag er det mer flikking, og noen vinduer som må vaskes 🙂 Og til uka, skal jeg BARE kose meg 🙂

    19. som jeg komenterte på forige innlegg 🙂 jeg har vasket ned mange både hus og leiligheter,og i 2 tillfeller var gassmaske tvingende nødvendig av div grunner,så jeg hvet så absolutt hva dere går gjennom no ja,og vi hadde uunverlige hjelpemidler som dere ikke har tilgang på,så jeg føler med deg det er sikkert.Jeg er glad vi eier hus og ikke leier 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg