Når man tror det ikke kan BLI verre….. ;-)

Når man liksom er HELT utslitt…..

…når dagen faktisk STARTER med dette trynet og ikke det vanlige… Og dette er trynet du

avsluttet med etter 6-7 timer med hodet i vaskebøtta i går…

Når du da starter med dette trynet på mårran og du tenker at nå er det bare EEEEEN dag igjen….

og så MÅ det være bra nok….Nå skal jeg bare SÅNN og SÅNN….og så der det så fint…

 

Jeg brettet opp ermene så GODT jeg kunne…. teipet opp øynene for å klare å se det jeg skulle….

…sendte noen mentale oppkvikkere mellom hjernen og armene som ikke ville helt…og SÅ var

jeg klar til vindusvasken… Og DA….

 

 

….kom det jaggu meg en bie og stakk meg….så hardt den kunne…. Og jeg er litt allergisk for stikk og

sånt jeg…Og jeg hylte høyt for det var ganske vondt…Armen fikk kul stor som en muskel…på et øyeblikk

selvfølgelig… Og jeg tenkte at nå måtte vel hele vindusvasken og alt avbrytes…. (håpet kanskje..)

Når man tror at ting ikke kan bli verre…så kan de det liksom…Da er det noen som skal PLAGE deg

i tillegg…

Men nå skal det sies….at hevelsen ga seg den…  Og jeg har vasket vinduer til den store gullmedaljen…

Så nå er jeg ferdig!!

 

Er du allergisk for stikk?

Prøver du å sno deg unna vasking etc…? 😉

 

 

#stikk #plage #allergi
20 kommentarer
    1. Ugh, det er ikke noe gøy med dyrestikk, og i hvert fall ikke på kjipe dager. Men du er flink og vasker på du! 😀 Kan tenke meg du er glad for at du tok det samme dag nå? 🙂
      Jeg er ikke allergisk, bare veldig pysete og redd for disse stikkende insektene 🙂

    2. Artige betraktninger i og rundt vaskebøtta dette ! Jo, slik kan det gå, men ferdig ble hun, he-he 🙂 Jeg er ikke allergisk, eller kan vel si jeg ikke vet m.h.t. bistikk, da jeg aldri har blitt stukket. Men jeg er “allergisk” mot bøtter, såpevann, tuer og vaskeredskap forøvrig, he-he! Så det er bra jeg har oppdratt mannen min i den retning. Så da blir det ikke så ille når en er to 🙂

    3. Japp allergisk mot noen stikk, ikke alle.. jordkvepsen er skummlest, får en skikkelig reaksjon på deres stikk..
      Nååå er du snaaart i mål!!:) da blir de vell godt!:)

    4. Jeg har blitt stukket av veps en gang. Det gjorde veldig vondt, men jeg hadde ikke noen allergisk reaksjon heldigvis 🙂
      Men ja, jeg ser godt den, når man tror det ikke kan bli verre, så har det en tendens til å skje noe veldig uforventet negativt.
      Men godt å se at du kom deg gjennom dagen, og fikk vasket alle vinduene <3
      Trøsteklem <3

    5. Gratulerer med vel overstått husvask! 😀 Bistikk er vondt det! Nei, jeg er ikke spesielt allergisk for insektstikk….men som sagt…det ER vondt likevel! 😛

    6. Føler med deg her.Jammen godt du ikke ble syk av dette, for jeg tror du egentlig vil bli klar der nå. Vær stolt av deg selv, snart er det bare fryd og gammen i palasset lille prinsesse. Klemsiklem:)

    7. Ser veldig sliten ut ja ..stakkars deg :)..godt med ferie nå og normalt med vasking igjen :)..her er det jo mannen som vasker det meste for tiden..men vinduer har jeg tatt..men sikkert et halvt år siden sist nå…på tide kanskje, men ikke såååå farlig da..:)
      Jeg har lett for å hovne opp av stikk, men mange år siden jeg har fått vepsestikk….heldigvis 🙂 Nattaklem<3

    8. Vepsestikk er vonde! Jeg er ikke allergisk, men får av og til veldige hevelser av mygg. Og så ble jeg stukket av Tuneflue en gang når jeg bodde i Moss. Fikk ett stikk i nakken og et på armen, og fikk skikkelig hevelse og feber – og feberfanfasier! Da bar det av sted til lege, og jeg fikk beskjed om å ha ormetabletter med meg om jeg skulle bli stukket igjen…(ormetabletter tror jeg ikke finnes lenger). Heldigvis har vi ikke Tuneflue her, men jeg er alltid litt skeptisk om jeg blir stukket.
      Så flink du er som har vasket vinduer og endelig blitt ferdig nå. Tenker det skal bli godt å konsentrere seg om bare et sted å bo. Håper armen din ikke gjør for vondt, og at det gir seg fort. Klemmer <3

    9. jepps..hater ryding og vasking -derfor gjør eg det ofte og litt 😀
      Vondt at bien sku stikke deg….awwwwww
      NÅ var du flink
      klemmetingene du er ferdig!!!
      <3<3

    10. Huffda… kjedelig å bli stukket, og så er det drit vondt.. :o/
      Eg er heldigvis ikke allergisk.
      Husket eg ble stukket av en humle i nesen når eg gikk på barneleskolen, DET var vondt.
      Og veps har eg blitt stukket av mange ganger. Husker i påsken for ca 3 år siden eller noe, da ble eg stukket to ganger på en og samme dag, men en på framsiden av høyre arm og en på baksiden av høyre arm… Det er slettes ikke noe godt nei..
      Håper det går bedre med deg nå da =) og flink har du vært som fikk unna vindusvasken 😉

    11. uff kvepsestikk er skikkelig vondt,jeg er vel ikke alergisk men jeg er hysterisk om jeg ser slike summende vesen 🙂 godt du er ferdige med nedvasken da,da kan du kanskje senke skuldrane litt 🙂

    12. Æææææ!!! Uheldig.. Vet du, tror aldri jeg har blitt stukket. Nja.. Før når vi fikk vaksiner på skolen og sånn så besvimte jeg. Nå stikker jeg meg selv to ganger i uken.

    13. Uffameg.. nå syns jeg ganske så synd på deg.. Jeg trodde jo dere var ferdig med all vaskinga. Men det er jo vinduene som kommer til slutt. Jeg sniker meg ikke unna så det så.. og dessuten får jeg sjelden hevelse av myggstikk en gang.. Men jeg er altså ikke glad i veps og klegg og sånn,, 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg