Om ørene ikke var i veien… ;-)

Jepp, du kjenner det uttrykket? Hvis det ikke var for ørene hadde smilet gått helt rundt…

For litt sånn føltes det da jeg satt meg på toget mot Oslo i går kveld. Jeg har hatt en fantastisk fin helg. Jeg har møtt de skjønneste jentene, spist den beste maten, hatt de koseligste skravlestundene, gått de beste turene, hatt det beste været og blitt BEST tatt vare på..Er det da rart jeg smiler?

Ferien startet med et smil fredag ettermiddag, og siden har jeg glist og kost meg 🙂 Helgen med jentene ble avsluttet med en deilig søndag så klart.  4 av oss møttes og gikk på byvandring. Gammelt Bergen med flotte “smau” ble sjarmerende blandet med nye grafittier. Vi er rimelig glad i å knipse bilder både Inneuteferdig, Kjersti, Margarites og jeg, så da er det moro å gå sammen å titte på ting.

 

 

 

 


Kjersti, Bonnie (uten blogg..) Inneuteferdig og Margarites Jeg har tatt mange flere bilder av grafittien i Bergen, men de kommer senere. Her er kun en smakebit 🙂

 


Vi sniker oss opp noe som føltes LITT mer privat…

 


Og grunnen til at jeg kniser så veldig er at jeg er NESTEN inne i huset til noen som vi SLETT ikke kjenner… Her gjelder det å være stille, le lavt og bare knipse i vei…For det var jo så flott her 🙂

 

 

 


Lystige jenter 🙂

 

Og enda mer lattermidle ble de da Vaniljeogpepper, Salt OG Pepper kom på bordet. Møter man Frodith må man regne med et møte med rottene også. Og VIL man ikke så MÅ man 😀 Har man lett for å bli flau for sånt, så må man visst holde seg unna meg 😀 Men foreløpig synes folk det BARE er hyggelig  😉

 


Ikke sant Margarites? 🙂

Cuskima kom også på kafeen, og hun og Margarites “passet på meg” 😉  helt til toget gikk hjem.

Snille jentene<3

 

Takk for denne gangen jenter. Takk for denne gangen Bergen <3

 

 

 

 

Blir du lett flau?

Har du truffet bloggvenner før?

Er du glad i å ta bilder?

 

 

 

#bloggvenner #byvandring #bergen #grafitti #gamlehus #smug #kafe
78 kommentarer
    1. Fru Stussli: Veldig snille og herlige alle sammen 🙂 Som du! Derfor hadde du passet HELT inn sammen med alle 🙂 Kos deg i England min venn <3 Klemmer masse, hils Hr og Frk Jeg er på vei på helsefarmen ;-D

    2. Åh så koselige bilder <3 Kan tenke meg dere fant tonen 🙂 Jeg "kjenner" jo de fleste av damene der og de virker så livlige og snille!
      Stor klem fra Frua i England
      Er skrekkelig dårligdekning her så det blir et bilde på instagram i ny og ne. I morgen skal vi til York.

    3. Så koselig 🙂
      Jeg tror ikke jeg blir veldig lett flau men jeg kan bli det…. Nei, har ikke truffet bloggvenner før. Ja, er glad i å ta bilder 🙂

    4. Så koselig 😀
      Digget katten 😀
      Jeg blir fort flau egentlig, men syntes sånn er veldig morsomt 😉
      Har enda ikke møtt noen bloggvenner.
      Eller har møtt noen, men møtte de før jeg begynte å lese bloggene dems tror jeg 😉

    5. Kjersti Sandnes: Så greit med guttene med også da, så kan de fiske mens du vaser rundt i kjortelen din og skrive poesi i lilla bøker 😀 Deilig liv. Jeg skal på beinhard Helsefarm igjen som du vet 😀 Blir moro det. Har nok en six pack på torsdag 😀

    6. Haha, jeg har guttene med meg på hytta denne gangen, men bohemkjortelen et med den og. Nå er de på sjøen for å fiske fisk til meg, håper d ksn bli nok til fiskekaker 🙂

    7. margarites: Ja, veldig moro når flere går og knipser samtidig. For jeg føler litt at jeg KJEDER folk når jeg skal henge rundt EN GÅS i timesvis f eks…. for å få et bra bilde 😀 Men andre som tar bilder skjønner liksom gleden ved det 😀 Håper du har hatt en bra arbeidsdag 🙂 Jeg har vært hos mamma 🙂 Kos det 🙂 Ja, blir nok bra på helsefarmen som vanlig 😀 kLemmer <3

    8. Ja jeg elsker å ta bilder, jeg blir ikke så lett flau, bare om jeg prøver å snike meg innpå et motiv når jeg tror ingen ser meg – og så kommer det noen likevel. Ja og så blir jeg litt flau om jeg blir offer for litt mye oppmerksomhet, liker ikke helt å være midtpunkt…. Og noen av disse herlige bloggvennenne som var samlet i helgen har jeg truffet flere ganger. Alltid like hyggelig!
      Du har fått med deg mange fine bilder fra helgen, og jeg synes det er enda gøyere å knipse når vi er flere som gjør det. Ellers har jeg det med å havne litt bak andre, fordi jeg “bare” skal ta noen bilder. Og sammen med andre blir det ofte mye blomster eller natur. Kos deg på helsefarm, med god og sunn mat, fine turer og godt selskap. Klem <3

    9. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk, jeg har pakket joggesko, regnbukse, regnjakke, løpetights, og to bittesmå solkjoler…sånn i tilfelle 😀 Men blir nok mest kaninfor og skogtraving 😀

    10. toveview: Ja, jeg er også over gjennomsnittet interessert i foto 🙂 Så dagen var helt fantastisk i mine øyne, hele helgen mener jeg 🙂

    11. Kjersti Sandnes: Ja, jeg kan sikkert komme flere ganger 🙂 Og så må dere komme litt også. Men du kommer jo litt uansett og DET er bra 🙂 Og kanskje det kunne blitt litt samtidig med Eva, nå må vi prøve å ROTTE oss sammen litt 😀 Ja, en helg med livsglede det er sant 🙂 Jeg bare smiler 🙂 Og du er på hytta allerede 🙂 Så kos da, og der er sauene er de ikke?? 😀 Er du alene? I bohem-serken? 😀 KLemmer masse <3

    12. Anonym: Nei, disse rottene er noe helt eget 😀 man blir veldig lattermild når de er med 😀 Ja, det stemmer ja, det med de bjørnene 😀 Salt og Pepper 🙂

    13. cuskima: Nei, brått var det litt mer høst igjen. Og kjolene ligger flatt i kofferten…For jeg TAR de med altså 😀 Selv om det blir mest turtøy og joggesko 😀

    14. morsmiddag: Klart 🙂 Det blir alltids flere muligheter 🙂 Og det var jo supert du var med på lørdagen da <3 Det var en morsom kveld 🙂

    15. Nei, ører skulle en ikke hatt, i alle fall ikke som utvekster, kunne gjerne bare vært hull der for hørselen, så kunne smilet ha gått helt rundt, he-he 🙂 Her har du mange flotte bilder fra Bergen, med både folk og dyr, artig å se ! Nei, jeg tror ikke jeg blir fort flau. Jeg har aldri truffet bloggvenner. Bilder liker jeg å ta, over gjennomsnittlig interessert, vil jeg tro 🙂

    16. Så gøy å lese. Og så artig det var med byvandring. synes du kunne komme flere ganger jeg, for det ble en helt annerledes helg enn vanlig. Og det var utrolig koselig. Sånne helger gir overskudd og livsglede. Og så du da, så sporty og glad. Kommer mutters alene til Bergen. Godt mulig en helg med deg burde vært utskrevet på blå resept. Klemmer fra hytta, mulig med skrivefeil på mobil, tross briller 😁

    17. Takk for fine Bergensbilder 🙂 Så og hørtest koselig ut. Rart hvor stor glede rottene dine gir. Rotter flest skaper nok ikke like mye glede 😉 Visste du at rottene dine er oppkalt etter tideligere bjørnungene i Polar Zoo. En hvit og en svart. Til spørsmålene dine: Har aldri truffet bloggvenner, har ikke så lett for å bli flau og liker å ta bilder..

    18. Du kom jo akkurat de fineste dagene til Bergen , utrolig! Var veldig kjekt å se så mange fine bilder, og kjenner jeg blir litt flau over at det er mange år siden jeg tok meg en skikkelig byvandring. Men det skal jeg jammen gjøre nå! Føler meg fremdeles som en fersking på blogg, men hadde vært fint å treffe noen bloggvenner senere tror jeg….

    19. Helge: Ja, det var en super helg 🙂 Den inneholdt på en måte alt 🙂 I går fikk vi da byvandringen i tillegg. Supert 🙂 Håper du har hatt en fin helg også 🙂

    20. karenmarenmette: Bare å kjøre i gang blogg-julebord om du har lyst 🙂 Jeg kommer jeg 😀 Ja, det var super tur 🙂 Og bare fine folk vet du <3

    21. dedicat: Ja, var kjempekos med en sånn avslutning på oppholdet i går 🙂 Det var en kjempefin tur 🙂 Og ferien er virkelig i gang liksom 🙂 I morgen er det på vei på Helsefarm 🙂

    22. cuskima: Nei, det blir du ikke 😀 Ja, litt rottedåp må til 😀 Det var gøy da 😀 Ja, nå har jeg mega-masse fine grafittier på kamera, men de kommer jo fort ut igjen vettu 🙂 Blir som regel vist i ett innlegg de 😀 Her er det regn og øs-pøs, men jeg pakker til helsefarm 😀 Her skal det trimmes 😉 klemmer masse <3

    23. Eva: Ja, Bergen er flott. Og nå fikk jeg en litt annen opplevelse også. Mye sosialt og litt kultur, og mat og hjemmekos og tur og ALT var egentlig i denne “pakka”. Ja, du hadde mange brevvenner 🙂 moro det også. Og du kommer jo til å treffe bloggvenner også, garantert 😉 Stor klem <3

    24. Moving On: Jeg er sjelden så veldig flau, men kan jo skje av og til 😀 Men ikke på sånne tulle-ting som rotter og sånt 😀 Du kommer nok til å treffe meg en gang vettu 😉

    25. fruensvilje: Ja, det var altså SÅ fin gjeng sammen 🙂 Lette å prate med alle sammen, og både moro og engasjerte samtaler ja. Jeg har ledd og spist og kost meg og sovet lite og gått tur og ALT .-) Superkoselig <3 Så fint du fikk premien 🙂

    26. karidansen: Ja, vi må tulle litt. Det var egentlig ikke lov med hunder der…Men det sa de eter vi hadde bestilt, og Bonnie var med 🙂 (Kjersti sin) Og da MÅTTE jeg jo spørre om ROTTER var lov 😀 Satser på at du er med neste bloggtreff 😉 Jeg har også fikk fotointeressen pga bloggen 🙂

    27. ladyaugust: Ja, man blir helt glisete. Vi snakket om deg også da, at du og Stussli skulle vært der også 🙂 Og så snakket jeg om treffet vårt når vi sto og tok så mange bilder, Engelen tok, og vi ble HELT flirete til slutt. DA lo jeg mye da 😀 Her bare regner det, men jeg ble hentet av broren vår og dro på landet, så ikke så farlig 🙂 Fin dag likevel, og i morgen er det Helsefarm igjen 😀 klemmersøsklemmen <3

    28. Fidolina: Ja, helgen har altså vært så super. Og veldig greit at vi var det antallet vi var, 5-6 stykker, og av og til færre 🙂 Man får pratet litt med alle 🙂 Men en annen gang kan vi ta et STORT et også, og invitere mange, å ha julebord eller noe 🙂 Jeg fikk med meg ALT denne helgen for å si det sånn 🙂 Du treffer helt sikkert noen, om du har lyst 🙂 Ha en fin kveld 🙂 Klem

    29. morsmiddag: Det var altså en SÅÅÅ fin helg. Jeg lo masse og koste meg med skravling, god mat seriøse samtaler og latter. En god blanding, og avsluttet altså med litt grafitti og gamle hus 🙂 Stor klem til deg også 🙂

    30. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, det gikk superfort, og jeg har altså hatt en topphelg. Jeg skal ikke på så mange turer i sommer, men glad en av dem var den til Bergen for å møte dere 🙂 I morgen drar jeg på Helsefarm 😉

    31. Bergen er fantastisk, du hadde en herlig helg sammen med jentene. Bergen er utrolig vakker, en herlig kulturby med en spennende historie. Det er litt av en vitamin en slik tur på flere måter.
      Ha en fin kveld.

    32. Ja du allmektige.. Er jo veldig lenge side vi var i Bergen,, og fikk jo aldri sånne gå turer rundt på så mange flotte steder 🙂 Og byen mellom de sju fjell ga jo en praktfull ramme gjennom et nydelig vær 😀 Herlig

    33. hallo eg døper råttebarn på Dickens eg blir ikkje veldig lett flau hahahahaha 😀
      masse flotte bilder dere tok….en fin byvandring……vi fikk vist deg masse flotte grafittier etter Egon også på vei til toget så tror du har fått litt påfyll for en stund 🙂
      Vi hadde en super helg….lo masse…spist masse og kost oss enda mere…
      Bergen viste seg fra sin beste side når du var her….så kjolene ble luftet
      kose deg på helsefarmen……du trenger det etter all kosen hihihihi 🙂
      ha en vakker dag
      klemmetingene <3

    34. Fantastiske Bergen <3 Jeg er rimelig forelsket i den byen. Og har jo vært så heldig å selv få besøke den i godvær 🙂 Og jeg kjenner igjen flere av områdene på bildene dine her. Det svarte og røde huset gikk jeg forbi hver dag, 2 av gangene jeg var i Bergen. For da bodde jeg i en liten leilighet rett i nærheten. Har en venninne som bodde der den gangen. Nå har hun flyttet.
      Ja, som du vet, så elsker jeg å ta bilder. Og bloggvenner har jeg ikke møtt, bortsett fra hun venninnen min i Bergen da. Hun blogger litt hun også. Men vi møttes ikke gjennom bloggen. Men brevvenner derimot, det hadde jeg før i tiden, lenge før noen ante hva blogg var. Og jeg har møtt flere av brevvennene mine 🙂
      Jeg ble lett flau før i tiden. Og kan bli det nå også. Men nå er det ikke noen krise. Før var det en krise. Nå er det jo bare artig som regel 😀
      Herlige Bergensbilder. Nå fikk jeg veldig lyst til å reise dit igjen 🙂
      Ha en flott mandag kjære du 🙂 Klem <3

    35. Du har virkelog hatt en fin flott helg, slik det skal være!:)
      Ja har faktisl lett for og bli flau noooen ganger, mens noen ganger ikke.. variere veldig! Haha
      Nope har ikke truffet bloggvenner før. Eller jo vent de har jeg faktisk. Hamyst har jeg truffet!:)

    36. så fantastisk flotte bilder,her oser det av hygge og god stemning i alle bildene 🙂 og hva er vel bedre når været i tillegg er med på turen.
      Har vært i Bergen et par ganger men ikke gått rundt slik som her,så tusen takk foren nydelig rundtur i en flott by.
      har tittet innom dei forige innlegga men ikke komentert 🙂 det kommer når jeg får blade meg nedover lista hi hi.
      Må få takke samtidigt for en skikkelig festlig gave i posten ,det var koselig å finne i postkassen når vi kom hjem etter helgetur

    37. Herlige bilder av bloggdamer på vift. Det er lov å være litt barnlig. Selvfølgelig må rottene få være med på bloggvenninnetreff! Så kjedelig hvis vi bare skulle være “voksne og snusfornuftige”støtt! Ja, jeg blir nok lett flau, men ikke så lett som før. Kan bli ganske sprutrød i blant. Og det er ikke på grunn av overgangsalder, for jeg har ikke merket noe særlig til hetetokter ennå. Nei, jeg har ikke truffet noenbloggvenner, men satser på at jeg kan si noe annet innen utgangen av 2015. Ja, jeg har tatt flere bilder det siste halve året enn de fem siste årene til sammen……nettopp på grunn av blogginga! 😀

    38. Skjønner godt at smilet gikk nesten rundt 😀 Fine jentene <3 haha jeg ser en liten flekk på himmelen med blått akkurat nå :DDD Ha en nydelig dag søs <3 gooodklæmme 🙂

    39. Så fine bilder 🙂 Og så koselig dere har hatt det 🙂 Kan bli litt flau til tider men det er helst av faren min når han sier og gjør ting for å få folk til å bli flau.. 😛 ellers går det ganske greit 🙂
      Har ikke troffe noen bloggvenner ennå. Er venn med ei som eg kjenner fra før av, men det teller liksom ikke 😛 hehe…
      så kanskje en vakker dag at eg møter noen fra bloggingen 😉
      Det ser hvertfal ut som dere hadde en fin helg i Bergen 😉
      Skulle visst om dette, da hadde eg lett vært med og tatt litt bilder å greier. Har ikke vært i gammle bergen siden barneskolen tror eg 😛
      Ha en super dag 🙂 Klem

    40. Det var bra du ble tatt godt vare på. Skal si du har tatt masse flotte bilder, og veldig heldig med været var du også. Ha en fin mandag og en klem fra meg 🙂

    41. Det var virkelig slik at smilet kunne gått rundt. Der er jeg enig.
      Man opplever så mye kos på en helg,og helgen går kjempe fort.
      bra du fikk sett bergen fra denne nydelige siden, og virkelig oppleve alt Sentrum viser.
      De smauene har jeg ikke vært i selv tidligere så det ble jo en lærerik dag på søndagen.
      Utrolig koselig å møte dere alle sammen.:)
      Kos deg med ferien din.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg