Så svetten spruter… ;-)


Ja her står jeg så klart…Sto opp i otta jeg…for å sette deiger…slik at jeg har nybakte kaker og nylagete deilige retter på lur… For når man får besøk av damen under her, så må man vel det…. må man ikke?? 😉

 


Vel…du som har kjent meg en stund her inne, vet at det er bare tøys det med bakingen… Jeg kan jo ikke verken bake eller lage mat noe særlig annet enn ferdigretter…

Og det som har fulgt med en stund, vet at jeg og Kjerstisandnes.blogg.no har truffet hverandre på utsiden flere ganger, og både på blogg og på utsiden så har det ikke vært MAT som har vært LINKEN oss i mellom. Vi er ganske like på mange andre måter, humor og sånt, så Kjersti VET at her blir det mer UTKLEDNING og slikt som står på programmet, enn deilige kaker 😉

Ha en strålende søndag, det skal jeg <3

 

Liker du å bake?

Liker du å kle deg ut?

 

 

#bloggvennbesøk #baking #utkledning
41 kommentarer
    1. Regner med at det blir koselig ja utkledd, eller bakst..
      Dere to kommer til å få en fantastisk fin dag sammens igjrn.
      Kos dere masse begge to..:)

    2. Egentlig så liker jeg å bake, men innrømmer at jeg ikke gjør det så altfor ofte… For jeg spiser det også….:) Når det gjelder å kle seg ut, så liker jeg det IKKE, men måtte gjøre det nå i helgen. Min datter dro meg inn på en av Stockholms second hand butikker, og der hadde de vanvittig mye fine kostymer… Jeg fikk ordre om å få på meg noe med glitter og paljetter, for her skulle vi på Instagram…Var litt morsomt da…

    3. Jeg elsker jo å bake, og å lage mat! Det syns jeg er fantastisk 🙂 hehe elsker gleden det gir meg 🙂 Jeg er ikke så veldig på utkledning at det gjør noe, men det er jo kjempe morsomt de gangene jeg gjør det! Du må kose deg masse med besøk 🙂 Klem<3

    4. Aha,,, nå koblet jeg det jeg leste i Kjersti sin blogg 😛 blir for mye frisk luft her i Lofoten.. så når kvelden kommer så gjespes det så tårene spretter.. 😛 Da får man jo ikke med seg alt like greit 😛 Håper dere fikk en herlig dag 🙂

    5. toveview: Nei, her er ikke fokuset baking nei 😀 Men mye kos samvær ble det 🙂 Tur og kafe og litt hjemme hos meg 🙂 Nei, ikke teater, men liker å kle meg ut, og har jo en jobb med barn. Kjersti og jeg kledde oss ut når hun var i byen i fjor 😀 Fin bloggvenn <3

    6. Eileen: Jeg liker bedre å kle meg ut enn å bake. Jeg og Kjersti kledde oss ut i fjor da hun var her 😀 Og dette er et av bildene 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    7. Eva: Ja, du synes du ser det 😀 Nei, jeg tar jammen ikke sjansen på noe sånt 😀 Hun er en mester, så her ble det bare is og bringebær og kaffe 🙂 Men godt det også 🙂 Ja, du var jo med i karnevalet 🙂 Dagen har vært flott 🙂 klemmer <3

    8. annebe: Ha-ha…nei jeg baker jo ikke 😀 Vi spiste is og bringebær og kaffe. Og så dro vi på kafe etter turen 🙂 Ja, du er med på begge deler du 🙂 Klemmer <3

    9. ladyaugust: He-he…nei tørte ikke prøve meg på det nei 😀 Her ble det is og bringebær 🙂 Og kafe. Og tur langs elva i regnet, med Egg. Skulle jo ha eggebilder til Elin sin konkurranse 🙂 Uff, ikke fryse da. Bli frisk <3 Kommer på bakrommet i løpet av kvelden <3 Klemmer søsklemmen <3

    10. Hanne: Det ble ikke så mye regn likevel 🙂 så det gikk fint 🙂 Kjersti er jo en kjempegod kakebaker så jeg kunne jo ikke bake til henne 😀 Her ble det is 🙂

    11. Helge: Ja, som regel gjør man det 🙂 Men å kle seg ut er moro, bare for gøy. Men det gjorde vi ikke i dag da 🙂 Men hadde en veldig koselig dag 🙂 Ha en fin søndag 🙂

    12. Jeg trodde seriøst at du stod opp og bakte, men etter litt lesning var ikke fokuset baking nei. Herlig lekende vennine du har her, så det blir nok supert uten baking også. Ja, takk, begge deler, svarer jeg på dine spørsmål. Både baking og utkledning 🙂 Jeg liker å bake og jeg liker å kle ut meg. Jeg samler på parykker, hatter / capser / briller og utkledningsklær. Holder du på med teater bør du kunne finne et kostyme, om du trenger det. Jeg trodde at alt skulle få plass i en kiste, men har allerede mer enn det som går i en slik en. Så kunne vi kle oss ut om det en gang kommer barnebarn til og vi er så heldige å få passe dem her i huset 🙂 Jeg kan ikke skryte på meg å ha nybakst liggende i fryseren alltid, men liker å lage mat og bake 🙂

    13. er faktisk veldig glad i å bake og å lage mat…..men pga eg fikk håndeksem for noen år tilbake og huden datt av ble likssom baking og strikking helt uaktuelt…da det var vondt med garnet og hvem vil ha brød knadd av en med bandasje og greier -ingen…så det ble lagt på hyllen…nå er begge deler såpass lenge siden at eg ikkje gjør så mye sånt mer….men kan godt tenke meg å bake mer….
      Blir kanskje pannekaker i dag siden min søster kommer…selvom det knapt er baking…men det blir vaffal middag hahahaha 😀
      Har litt blåbærsyletetøy og brunt sukker så er vi i havn….ellers blir det fisk….litt usikker….spørs hvor sulten og eller trøtt hun er
      <3<3<3

    14. Jeg kan godt bake litt i blant, men jeg liker bedre å lage en god middag! Ja, jeg liker å kle meg ut! Er jo “Flaggermus” på “Headeren” min her inne! 😉

    15. Så flink du er!!
      Baking er ikke noe jeg er så flink til. Jeg er derimot velsig flink til og utløse brannalarmen ( som er seriekoblet i huset). Gjort det noen mange ganger! Haha

    16. Hehe….Jeg synes jeg ser at du står opp klokken 5 for å ha nybakte kanelboller klar til Kjersti 😉
      Men det er vel viktigst at dere har kvalitetstid sammen, og gjør det som dere to har til felles og synes er kjekt. Det er sånn det skal være 🙂 Og i en by som Oslo, er det jo mye kjekt å finne på, enten man kler seg ut eller finner på andre ablegøyer 🙂
      Jeg liker godt å bake, men har som regel ikke energi til å sette i gang med et bakeprosjekt som tar tid. Derfor blir det for tiden ganske lite baking. Men det hender, og det må skje når jeg er impulsiv og kjenner at jeg har akkurat nok energi til å fullføre 🙂
      Å kle meg ut er jeg ikke så flink til må jeg innrømme. Men var kjekt å være Lady Gaga lookalike i karnevalet ditt 😉
      Jeg kan være impulsiv på mange måter, men de omhandler som regel ikke kostymer 😉
      Kos dere kjempemye. Det er det dagen i dag er til for 😀 <3
      God klem til dere begge <3

    17. Så du baker ikke noe altså..?? Dere får ta en tur på kafè da….ellers har du vel litt sjokolade 🙂 Dere får det nok hyggelig kan jeg tenke meg 🙂 Jeg liker i grunnen både å bake og kle meg ut jeg 🙂 Klem<3

    18. Hahahaha nå ble jeg skikkelig overraska her, selveste Frodithen baker liksom. Jeg trodde Kjerstins bakeglede hadde smitta over å deg også. Kos deg masse med dagen søs, her er det grisekaldt for jeg har fått større spisestue men det er liksom hull i veggen rett ut så det blåser inn hahaha gooodklæmme 🙂 <3

    19. Hihi, ja jeg er nok mer glad i å bake enn å kle meg ut. Idag baker jeg kanelsnurrer, – da blir det endel som er fine å fryse ned. Langpannekaker er også greie å bake og fryse. Jeg liker godt kake til kaffen og så er det så greit å servere til gjester. Håper dere får en flott dag til tross for regnet!😊☔️

    20. Wohooo!! Jeg gleder meg! Og er på vei ut dørene. 🙂 Haha, glemmer aldri de draktene i Ekebergparken 🙂 Og helt sant, det er ikke maten som er vår link, men at vi er linket sammen, det er helt sant! klemmer

    21. Baker lite kaker, men har bestandig hjemmebakte brød og knekkebrød:)
      Kjersti er toppers ja, det blir en kosedag:)
      Om jeg liker å kle meg ut, egentlig ikke, men samtidig har jeg jo spilt i revy så da kler jeg meg ut 🙂

    22. Man kler seg etter hva man skal gjøre. Har alt vadret en tur på nesten 8 km så da måtte jeg ta på meg regntøy og gummistøvler. Men i går var det sykkelbukse og gul overdel(+hjelm) på min tur fra Lillestrøm til Drammen. Men å kle seg ut gjør jeg sjeldden. Men det er artig når det først skjer. Ha en fin søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg