“Behind the scenes”

Som du vet hadde jeg besøk av Kjerstisandnes.blogg.no her i Frodiths Palass i går. Og vi hadde et regissør-møte, før vi skulle ut på foto-shoot med noe så spesiell modell som EGG….

Og du fikk nok med deg i går, at når du får hele Norges Min Matgale Verden, Miss Nam-Nam, Kakekrigen-Kjersti innafor døra så tar du ikke opp kake-kampen liksom…Og spesielt når du selv er Miss Fedigmat i hverdagen… Nei…da holder man seg til ting man KAN….Palass eller ikke….

 

Men “mat” skulle hun få, så vi koste oss med Oreo-is, bringebær og kaffe..

 

 

Og resten tok vi på sjarmen 😉 Her med Vaniljeogpepper 1 til høyre og Hønepøne Von Bentasil og Vaniljeogpepper 2 til venstre..

 

 

Så var det klart for forberedelser til Egg-safarien…Foto-shooten. VI måtte jo ha med litt varierte modeller 😉

En glad en….

 

En redd en…

 

Og en veldig sint og irritert en…

Så var det opp i sekken… og avgårde til location..  Langs Akerselva..

Og vi jobbet hardt innimellom shootene….med plasseringer og steder hvor vi muligens kunne lokke til oss noen ender… Kjersti kastet mengder med “luft-smuler” mot egget, så endene skulle tro det var mat å hente…  Og jeg lo så tårene sprutet 😀

Men vi hadde jo tid til litt andre ting også da…

Eggene hadde fått NOK oppmerksomhet for en dag..ble pakket i sekken igjen, og i dag blir de SPIST!!! Grotesk!! Men du får se de igjen hos Elin på onsdag, eller du får se på innlegget mitt fra i går…Som er fullt av glade og levende egg…… (og noen redde..)

Fikk tid til  en liten tur innom Blå også, hvor Kjersti kjøpte seg noe saker og jeg kjøpte premier til konkurransen jeg hadde…

 

Altså nok en strålende dag med Kjersti <3 En herlig turkamerat, bloggvenn, venn og “lekekamerat” som jeg kan finne på tøys sammen med 🙂

 

I dag er det sol, og jeg skal ut å lufte kjolen min. Uansett temperatur 😉

 

Ha en strålende dag du <3

 

 

 

#bloggvenn #foto #egg #tur #tøys #lek #kjerstisandnes
22 kommentarer
    1. Fru Stussli: Klart vi kan dra på skattejakt! 🙂 Når som helst <3 Ja vi er med i Egge-konkurransen til Elin, og i morgen ligger vi ute på siden hennes i konkurranse 😀 Og jeg og KJersti måtte jo ta noen sammen 🙂 Fillejobb er bedre enn vanlig jobb 😀 Hi-hi Klemmer tid deg min venn <3

    2. Så koselige å lese om deres møte <3
      Jeg gleder meg til det er min tur!! Kan vi dra på skattejakt sammen hvis vi får tid? Åh det hadde vært moro!
      Heldige egg som fikk bli med på tur før de ble spist.. Mine blir stort sett bare spist 😀 Fru Stussli elsker egg. Kokte egg, stekte egg, eggerøre, eggekrem osv. Egg er digg!
      Nå må jeg ta fatt på fillejobben
      Mange mange tirsdagsklemmer

    3. Ser ut som en strålende dag, og at dere har det gøy er det jo ingen tvil om.
      Kjekt med slike venner man bare kan slippe alt med::)

    4. Tattavkvinnene: Ja, lå der og skalv, og plutselig ble det PLUKKET liksom… 😉 Ja, moro med besøk av Kjersti 🙂 Og blir nok et treff til før hun drar 🙂

    5. Hoho, dere finner på mye morsomt 🙂 Så det var bilder til en konkurranse dere hadde tatt, håper dere stikker av med seieren! Dere hadde veldig kreative bidrag xD Følte virkelig med det egget som som snart skulle bli noens frokost! Hehe 🙂

    6. Jeg tror det må to rødtopper til for så mange gøyale sprell ! 😉 Det blir morsomt å følge med på “eggstuntene” etterhvert. Den lille butikken du kaller Blå har jeg lyst til å besøke en gang, ser spennende ut. Her blir det ikke lufting av kjoler, det er sikkert, alt for kaldt. Ha en strålende dag selv i kjole !

    7. Søte tegnniger på de egga. Husker det var en ting vi dreiv med rundt Påsketider hjemme. Vi tegna flere ansikter men resultatet ble en ung utgave av Kåre Willoch Det er deilig med is om sommern og jordbær er jo en viktig del av sommern. Jeg må bare ut i sola snart, man må nyte det mens man har det. Ha en fin aften…

    8. Fantastisk flott opplevelse ☺ Og herlige bilder <3 Likte spesielt godt vindubildet.
      Kjekt å se at dere hadde det så fint. 2 sprudlende damer <3

    9. Kjempeartig og ikke noen tvil om at dere to har funnet en herlig tone,, selv om masse interesser spriker verre enn valgløfter og realiteter i politikkens verden 😀

    10. Du skulle jo fått egg hos meg, jeg har grønne og brune og små hvite og andeegg, for jeg har ei venninne som har både høner og ender 🙂 Men dere klarte dere fint likevel dere, og ja jeg er sikker på at det var mye latter 🙂

    11. Det ser ut til at dere hadde en morsom dag, og is med bringebær og kaffe hørtes godt ut! Jeg har såvidt vært innom bloggen hennes også, for jeg er glad i å bake, og sett bildene hennes fra gårsdagen. Koselig med tur langs Akerselva og artig med besøk på marked! En strålende dag ønskes deg også, og idag blir det sol! 🌞

    12. Åååå, så mange fine bilder, ja, ikke fordi det var av meg altså, hehe, Elsket turen i går, vi koser oss virkelig sammen, og det er så kjekt å få se Oslo fra andre sider 🙂 Takk for at du tok meg med 🙂 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg