Langesund :-)

 

15 kommentarer
    1. Eva: Ja, det var koselig tur med venninnen min 🙂 Greit med bildedryss når man er i farta 🙂 ikke tid å skrive noe 🙂 Nå er det snart jobb igjen… Kjenner jeg gruer litt.. Men litt greit også 🙂

    2. Så koselige bilder. Kan se at du har det bra. Og du er så frisk og fin i de fargene <3
      Kjekt med et lite bildedryss 🙂
      Go'klem <3

    3. Kos deg i Langesund. Du er så flott i de fargene og med det nydelige smykket. (Som jeg har kommentert før.) Knallrødt og friskt hjemmefarget hår på toppen, setter prikken over i-en. 😀

    4. Fine bilder! Og den toppen, eller kjolen, eller hva det nå er (ser ut som en kjole?), ser bare helt fantastisk fin ut! Har jeg sett den før? Kunne ikke se at jeg kjenner den igjen liksom 😀

    5. Rykte sier at det er en herlig liten somerby med smak av sørlanden i seg. Håper du har noen fine timer der. Har vært på blåbærtur i ettermikddag, masse bær. Så nå har jeg lagd syltetøy.

    6. Kos dere på festival, ser ut som om været er bra der dere er også! Du har så fine og fargerike kjoler, og denne likeså. Ha en fin kveld!

    7. God festival tur, er du med båt? Må få i deg nok med reker, krabbe og hvitvin 🙂 misunner deg litt, i alle fall om regnet holder seg unna.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg