Galleri Frodith er åpent- Kom inn og se!!!

 

Hallo!! Kom inn!! Jeg er her jeg pleier….

Oooops….Her har det visst skjedd noe i løpet av natta.. Hele verden har blitt svart-hvitt!!! Og jeg som har rasket fram den ferskeste Desigual-kjolen min, med alle turkis-fargene…Men det var jo helt bortkastet!!

 

Ja-ja…. Det smittet vel av seg dette med at det var en svart-hvitt -utstilling da.. 😉

Jeg må takke alle som har stilt opp for å få i gang denne lille utstillingen i Galleri Frodith!! I løpet av EN dag var det mange som fikk levert inn bidrag til denne MEEEEGET spesielle utstillingen.

Det er først gang jeg har hatt en ren Svart-hvitt-utstilling her i Galleri Frodith, men det skal jeg jammen ha flere ganger. For MAKAN til deltakelse på EN dag skal man lete lenge etter.

I utgangspunktet tenkte jeg dette skulle være en ren UTSTILLING og ingen konkurranse, men jeg belønner alle som deltar i Galleriet på en eller annen måte. Og denne gangen synes jeg også det var så mange vakre kunstverk at en LITEN premie kommer til ALLE som deltok 😉

Altså: Her ble det BARE første-plasser denne gangen, og det er INGEN avstemming. Det bestemte Galleri-direktøren 😉

 

Here we go:


 

annebe.blogg.no

 


bforb.blogg.no

 

dedicat.blogg.no

 

elinslaaen.blogg.no

 


evaswindow.blogg.no

 


fidolinas.blogg.no

 

fruensvilje.blogg.no

 

hamyst.blogg.no

 

karidansen.blogg.no

 

 


missimperfektum.blogg.no

natheless.blogg.no

 


pandorasreise.blogg.no

 

 


tovewiew.blogg.no

 

 

utifriluft.blogg.no

 

 

missmusicalqueen.blogg.no

 

 

maikensnattblogg.blogg.no

 

 

 

gardsfruen.blogg.no

 

 

 

 

movingon.blogg.no

 

 

margarites.blogg.no

 

 

 

Khjertaas.blogg.no

 

 

 

kjerstisandnes.blogg.no

 

 

tattavkvinnene.blogg.no

 

 

 

cuskima.blogg.no

 

 

 

Og helt til sist…har min Mr. Måke jammen meg fløyet inn her og hengt seg på en plass også…  Noen mente han burde være med, selv om han var MIN,  og han fikk nok med seg det…. 😉

 

 

 

 Da håper jeg alle har kost seg! 🙂 Tusen takk til alle som stilte opp og tusen takk til alle som kom innom i dag!

Og til alle dere emminente kunstnerne : Kan dere komme på melding og gi postadressen deres? Så sender jeg en liten førsteplass-premie, til hver og en 😉

 

Ha en nydelig dag <3

 

 

 

 

 

 

#gallerifrodith #utstilling #utfordring #fotoutfordring #dyr #svarthvitt
80 kommentarer
    1. Anonym: Ja, dette var moro 🙂 Gøy å stelle i stand når folk blir med 🙂 Nå lurer jeg litt på hvem dette er da, men gøy du kom uansett 🙂

    2. Da jeg liker å fotografere og tar massevis av bilder, er det kjekt å bli utfordret innimellom. Det er du flink til! Mange supergode bidrag i galleriet, det er sikkert. Selv er jeg nå havnet nordafor i Harstad på ferie og i morgen går turen til Lofoten. Fotoapparatet er med, ikke noen stor ”bombe”” det. Venter med blogging til jeg kommer hjem, men måtte jo selvsagt innom her å se. Jeg har også lest alle kommentarer og svar, og det måtte jeg holde på med ei stund, for du verden responsen på utfordringen var stor. Artig å se bildene i galleriet 📷

    3. Tattavkvinnene: Jeg kan ikke være med når det er konkurranse, men nå var det jo ikke akkurat DET på samme måten, så da var det greit 😀 Kos du var med 🙂

    4. Så fin utstillingen ble! Wow, for noen bidrag 🙂 Også var det hyggelig at du hadde med et bilde i utstillingen for en gangs skyld også, det er jo tross alt din blogg! Da burde du også være med <3

    5. margarites: Ja,jeg liker hverdager jeg også egentlig 🙂 Glad i jobben min og alt 🙂 Så var greit å komme i gang. Men stiiiiiiiillle hos oss…så litt tregt nesten 😀 Men snart full fart 🙂 klemmer <3

    6. Tone Lund: Nei, jeg hadde bare EN dags frist, likevel ble det SÅ mange med 🙂 Moro 🙂 Du blir med neste gang 🙂 Ja, masse fine bilder 🙂 Moro <3

    7. Her var det jammen mange flotte bilder! Og så på kort varsel, supert gjort. Tusen takk til galleridirektøren for at bilde mitt fikk henge oppe, det du setter i gang engasjerer leserne dine, ingen tvil om det! Det er klart at Hr. Måke også måtte få vise seg frem, fin som han er.
      Dagen på jobb begynte rolig, men jeg kom meg ikke innom tidligere likevel. Litt greit med en litt rolig start for de nye barna, og mange var i feriemodus enda, og sov litt lengre i morges. Godt å begynne med hverdagen igjen, selv om ferie er herlig. Klemmer <3

    8. Herlighet så utrolig mange flotte bidrag 😀 Kjempegøy 😀
      Du er jo så flink til å engasjere her inne, så det er i grunn ikke så rart at så mange blei med- kjempegøy 😀

    9. maiken: Moro med premier også skjønner du 🙂 Og blir aldri noe dyrt 🙂 Kjempegøy å ordne galleri -utstilling. Galleriet har jeg jo fra før, så ikke SÅ mye jobb 🙂 Mest bare gøy 🙂 Takk for du ble med <3

    10. natheless: Såååå glad du kom <3 Ja, måken ble med den, måtte jo det 🙂 Så koselig at du blir glad av dette 🙂 Jeg har EN plan til i høst, hvis det blir mye sol...og du vet kanskje hva det er :-D? Ha en herlig dag selv 🙂

    11. Så mange fine bilder med ulike slags dyr! Ingen ensidighet her! Men kjempemye jobb for deg, og premien er nå egentlig å komme gratis på galleribesøk…

    12. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for at jeg fikk komme! Herlig utstilling og jammen var det godt måken din fikk bli med! Du fortjener heder og ære for alt morsomt du finner på. Du gleder oss alltid!!!! Ha en herlig dag! 🙂

    13. Så fullstendig sant, det er ikke bare i virkeligheten de gjør noe med oss, dyrebilder er bare noe helt eget med:D Og takk for titten, det er ikke siste gang jeg er innom – jeg har tenkt så mange ganger at jeg må huske å få tatt turen innom hos deg og få lest litt and now is as good a time as any:D

    14. Å, så mange fine bilder! De er sikkert nydelige i farger også, men de er hvertfall stemningsfulle i sort/hvitt 🙂 Jeg sitter her for meg selv på kontoret og klapper for dem alle 🙂 bra jobba! Jeg fikk dessverre ikke levert noe bidrag denne gangen, pga datakluss, men jeg skal komme sterkere tilbake ved en senere anledning 🙂
      hævænaisdai 🙂

    15. Fromfat2phat: Ja, dyrene gjør noe med oss. Både LIVE og på bilder 🙂 Ja mange rørende og fine bilder,som smelter oss litt 🙂 Takk for besøket 🙂 Koselig <3

    16. Åh, her var det bare så mye fint! Og det er alltid så rørende med bilder av dyr, det treffer meg langt inn i sjelen <3 Spesielt de to bildene fra tattavkvinnene og Cuskima traff meg midt i hjertet <3 Movingon og Kjerstisandnes hadde inderlig rørende bilder, de også:D Åh, de dyrene våre, de dyrene!

    17. Æ har ikke vært på mange galleri i mine leveår, men æ trur ditt galleri e d beste! Alltid nåkka nytt og spennanes å se på! 🙂

    18. Ikkje ovn her enda siden de lovet oss 18 C i dag….men ser ikkje sånn ut….hahahahah eller føles 😛
      eg venter på min bror skal dukke opp,vi skal demontere et dusjhjørne da eg får nytt kabinett i uken..og da må eg få vasket godt ned og bak og gulv etc….så i dag er det skure NED badet dagen…åhhhh som eg gleder meg…..ironi hahahaha 😛
      klememtingene <3

    19. cuskima: Ja, sikkert mange som føler det var en grei oppgave. For LITT dyr kan man få tak i 😀 Jeg synes også den fineste sommerhelgen var i Bergen når jeg var der. Ellers har det vært kaldt stort sett.. Jeg har kjole i dag på jobb, men har satt på ovnene inne 😀 Klemmer til deg <3

    20. annebe: Ja, det ble veldig fint, mange fine bilder 🙂 Moro dette synes jeg. Og så mange som ble med 🙂 Ja, jeg får slenge meg med nederst innimellom…Når det ikke er avstemming hvertfall 🙂 Takk for besøket <3 klemmer <3

    21. ladyaugust: Ja, ikke sant det ble 😀 Så mange fine kunstnere 🙂 Heldigvis ikke så mye støv her i huset nå. VI vasker og vasker, og det holder seg ganske greit. Jeg er på jobb i dag. Litt rart… Men greit også 🙂 Kommer en tur på bakrommet <3 klemmer søsklemmen <3

    22. Folk elsker dyr vet du og de fleste har tilgang…..så kanskje derfor det er enklere?
      Sommer og somemr, den sommeren vi ahr hatt var den helgen du var her…ellers har vi ikkje vært over 20 grader en dag etterpå…..eg har ikkje hatt bikini på eller gått uten jakke en eneste gang…..ikkje sommersko engang….bare vanlige som vi pleier bruke her
      Nei dette er sommeren Gud glemte hahahahaha, kanskje får vi indian summer nå i august og utover -har skjedd før…….ett år var det varmere i oktober enn i juni…ja det kan skje i år også siden juni var kaldets 😛

    23. Så bra det ble…stilig med svart-hvit utstilling 🙂 Og bra bildet ditt hang der også..du må jo få bidra på utstillinger du også…er jo som regel deg som er direktør på utstillingene her på bloggen :))
      Klem fra Mjøndalen :))

    24. Sååå mye flotte bilder 😀 Jeg er ikke flink med foto og akkurat nå står vi til knes i murstøv for her pigges det vekk murgulv og jammen er det vanvittige mengder med støv, så jeg har rømt ut enb tur <3 godklæmme 🙂

    25. cuskima: JA, masse fine 🙂 Og så gøy med stor deltagelse 🙂 Dyr er populært, og lenge siden jeg hadde noe med dyr på foto-konk. kanskje to år siden minst 🙂 Så det var gøy <3 Jeg kan lære deg litt om foto en gang vet du, jeg kan jo ikke mye jeg heller, men litt 🙂 Nå er jeg jo på jobb, og Galleriet går av seg selv det 😀 For det ordnet jeg jo i går 😀 Rart å være på jobb igjen... Men litt greit også 🙂 Med DEN sommeren.. 😀

    26. wow sååå mange med på så kort varsel og med så mye styr med blogg.no
      og så så mange fine flotte vakre morsomme spesielle bilder…..wow….
      Trodde aldri eg sku klare å rekke fristen siden den egentlig var gått ut….syns det var en artig vri.
      Så mange flinke..eg kan ikkje redigere og sånn…men wow så mange flotte bilder det ble utav de som kan sånt 🙂
      Gratulerer alle sammen med superflotte bilder <3
      Og Frodith....begynne på jobb OG ha Galleriet åpent....jøss, snakk om å ha flere baller i luften
      ha en super dag på jobb klemmetingene <3

    27. Hanne: Takk for det 🙂 Jeg er jo så glad i å styre med dette 🙂 Og det ble mange med, moro!! Ha en strålende dag du også snupp <3

    28. Eva: Ja, det var skikkelig mange fine bilder, og herlig med svarthvitt 🙂 Jeg liker godt å stelle i stand sånt, og spesielt når så mange blir med, da er det veldig motiverende 🙂 Ha en flott dag du også 🙂 Klemmer <3

    29. dedicat: Dette er jo hobbyen min på et vis. Mange som har mye dyrere hobby enn det her 😀 Så det er en glede å gi premier 🙂 MORO var det med så mange med 🙂

    30. Helge: Ja, i dag er du tilskuer. Jeg skrev i går at de uten blogg kunne sende på mail til meg, men det var så mye tull på blogg i går, og det kom ikke noe fra de bloggløse. Ja, fint med svart hvitt også, blir noe helt annet 🙂 Takk for at du kom 🙂 Ha en fin dag 🙂

    31. Hanne: Ja, jeg synes det var mange flotte 🙂 Og alle fortjente premie synes jeg 🙂 Ja, jeg åpnet for at dere uten blogg kunne sende til meg, men fikk ingen fra de uten blogg. Neste gang vet du , da kan du være med 😀

    32. Min matgale verden: Ja, ble mange 🙂 Moro!! Dyr er fengende 🙂 Min premie er at så mange gidder å stille opp, det er faktisk veldig givende å gjøre sånt, når så mange gidder 🙂 God tur videre <3 klemmer <3

    33. Fidolina: Ja, det ble mange fine synes jeg, ikke lett å skulle velge ut en vinner av noe sånt, og avstemning er dumt når man har sett navnet på kunstnerene syne jeg :-)Så gjorde sånn denne gangen også 🙂 Og det morsomste er jo bare å ha en utstilling, og å gå på besøk til hverandre 🙂 Ha en fin mandag du også 🙂 Jeg er på jobb 🙂 Klem <3

    34. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, moro at så mange ble med også 🙂 Dette var noe folk likte å være med på 🙂 Dyr fenger, og svart -hvitt gjorde det litt ekstra flott 🙂 Takk for at du kom <3

    35. Moving On: Ja, skikkelig gøy 🙂 Jeg synes det er gøy å arrangere, når folk stiller opp sånn 🙂 Etterpå skal jeg løpe ut å kjøpe premier 😀 Takk 🙂

    36. Så mange kjempeflotte bilder. Dette var kjekt å se på 🙂 Og sort/hvitt er mektig flott synes jeg. Gir bildet en helt annen stemning 🙂
      Tusen takk for at jeg fikk komme på besøk og se alt dette. Du er jammen dyktig som lager til et sånt arrangement <3
      Ønsker deg en herlig dag i dag <3 God klem <3

    37. Du verden.. det må jeg si, Du kan virkelig skapet engasjement og entusiasme. Et nydelig galleri og sort hvitt gir en egen stemning. Det er jo en glede å delta,, så du burde ikke bruke penger på premie. Og den jeg fikk her om dagen sitter som spikret ennå.. selv etter et par dusjinger,, og dessuten har jeg et par igjen 😀

    38. Nå er jeg kun tilskuer og ikke deltager. Mange fine bilder her i svart-hvitt – det skapes stemning uten farger også. Alle trenger heder og ære. Takk for en fantastisk flott utstilling. Ha en fin dag.

    39. god morgen,det var litt av en utstilling ja,så mange flotte bilder og dyr,morsomt att alle gikk i svart kvit 🙂 ha en nydelig dag,satser på att du allerede har min adresse

    40. Åh, så mange flotte bilder! 😍 Bra det ikke er avstemning for her var det vanskelig å bestemme seg, – gratulerer til alle sammen! 👍 Sjelden jeg er i ødemarka uten internett, så da håper jeg å bli med neste gang.😊

    41. Oj oj oj, så mye flott. Og SÅ mange som deltok da! Tydelig at dette fenget. Og igjen, tusen takk til galleridirektøren som lager utstilling til oss, egentlig var det jo du som burde fått premie, for at VI får henge våre verk i ditt galleri! Ha en fin dag på jobb 🙂 klemmer

    42. God Morgen!
      Det var litt av en utstilling 😀 Så mange fine svart hvit bilder 🙂 Kjempe stilig 🙂
      Ønsker deg en fin mandag 😉
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg