Når noen HELT sikkert tar feil

NOEN mener at jeg har NOK klær i skap og skuffer….

 

NOEN mener at det kan ta litt overhånd i butikkene….

 

 

NOEN mener at selv om vi har fått ny og større leilighet…og  nytt og større skap er det noen av disse kjolene som aldri har fått se dagens lys…og “hvofor skal man da ha flere” ?? Spør NOEN meg om…


 

Jeg tror det må være sånn at NOEN av og til sikkert tar feil…

For når det er skolestart….så er det skolestart også i butikkene… Og alle trenger jo skole -klær….Og hvis ingen støtter butikkene med penger…hvordan skal det DA gå med Norge ?? 😉

 

  

Jeg er hvertfall klar for litt skole-klær-shopping snart.. For akkurat sånne klær har jeg INGEN av nemlig… 😀

 

Shopper du spesielle klær til spesielle anledninger?

 

 

 

 

 

 

#shopping #klær #fulleskap #skoleklær
46 kommentarer
    1. passion4lifeandtravel: Hi-hi, vi sliter med samme problem vi da 😀 Vi MÅ jo ha til forskjellige anledninger. Og hvis problemet er at det blir LETTERE med å velge klær med mindre garderobe, så må vi jo anskaffe oss en NY og MINDRE garderobe 😀 og kaste det gamle…tror du ikke 😀 Hi-hi

    2. Thi hi…for et herlig innlegg <3 En får vel egentlig aldri nok klær, for man som du også sier, trenger klær til enhver anledning...det er noen rundt meg som ikke forstår det helt heller <3 Det kommer rem når vi pakkr til ferie, for jeg må ha med treningsklær, fritidsklær, gå på sightseeingklær, ut å spiseklær, ut å danse klær og jeg kan og on and on, thi hi <3
      Får høre: Klær er klær <3 NOT
      Samtidig er jeg så heldig at jeg bor sammen noen som synes at jeg shopper alt for lite til meg selv.

    3. Haha..jeg MÅ ha meg en opprydding i mitt eget skap i slutten av August når eg skal fikse litt på rommet mitt.. For ja, jeg kjøper av og til litt for mange klær..MEN så gir jeg bort klær til UFF eller Fretex også da når jeg går igjennom skapet mitt.

    4. natheless: He-he, NOEN er noen og enhver og de bør alle shoppe litt mer. Jeg skjønner godt at noen synes sånt, for noen kan være meg selv innimellom…Men jeg argumenterer hardnakket 😀 for jeg VIL liksom 😀 Ja, folk uten skole skal også ha skole-klær 🙂 klemsiklem <3

    5. margarites: Ja, jeg bruker også det samme, men for mye TYNNE kjoler skal ikke kjøpes nå. Men kanskje en del tunikaer, jeg vil ha mye tunikaer til høsten, og morsomme tights…Og det har jeg ikke nok av 😀 Liker å slippe å gå i bukser 🙂 Ikke kjøpt noe ennå da.. BLe bare titting i dag.

    6. maiken: Jeg kan bli veeeeldig lei jeg også… Men liker meg litt i starten , og finner ofte en unnskyldning for å shoppe litt. Enhver unnskyldning er like god som en annen 😀

    7. karidansen: Ja, jeg har egentlig ikke noen spesifikk NOEN jeg heller sånn sett 😀 Han her unner meg veldig når jeg shopper. Men NOEN har alltid noe de skal ha sagt…Eller jeg FØLER kanskje at NOEN tenker sånn og sånn 😀 hi-hi Jeg må finne mer som går SAMMEN, det er problemet…Så kjøper man nytt og nytt. Men egentlig trenger man to kjoler, og maaaange strømpebukser , så har man nok 😀

    8. cuskima: Helt sant 😀 Men mye ser fint ut i butikkene, og jeg TROR jeg vil like det liksom… 😀 God jobbøkt 🙂 Jeg er ferdig på både kafe og jobb, og nå nyter jeg livet i sofaen 😀 Klemmer masse <3

    9. Litt nytt til skolestart er fint, selv om man ikke skal på skolen også!!!! Jeg skal innom en dag og se om jeg ikke finner noe morsomt. Lykke til med ditt. Den der Noen får ta seg en tur selv eller? Klemsiklem:)

    10. En god unnskyldning eller en spesiell anledning er alltid velkommen om det skal shoppes! For da må man jo ha noe nytt! Jeg tenker ofte at jeg skal handle på salg, men nå når sommeren går mot slutten (selv om jeg ønsker meg fine dager til langt ut i oktober), så er det ikke sommerklær jeg vil ha nå. Nå vil jeg ha noe nytt som passer til årstiden, selv om t-skjorter og sånt passer hele året hos meg. Jeg skiller nemlig ikke på sommer- og vintergarderobe. Jo det blir litt mer ull i den kalde årstiden, men mange av mine klær bruker jeg året rundt. Klem <3

    11. ladyaugust: Ja, torsdag blir den byttet. Og ikea er grei, og man kan bytte etter en måned 🙂 hvis man ikke ligger godt 😀 Ikke kjøpt klær ennå… 😉 Så ingen typiske skoleklær 😀 ha-ha Ja, du skulle jammen hatt mamsen der, og fått litt orden 🙂 kosemose <3

    12. ha, ha, ja det var en grei unnskyldning for å kjøpe mer klær…Jeg pleier kjøpe noe nytt til store dager og sånn, men liker ikke gå å kjøpe klær ofte. Når jeg reiser noe sted liker jeg å shoppe litt der, men bare litt….:)

    13. Nei, fy så håpløs den derre NOEN er, da! 😉 Jeg har ingen NOEN som kommenterer klesinnkjøpene mine……men kjenner meg litt igjen i sånn 50-70% salg. Da TROR jeg at jeg trenger klær altså! Men når det er sagt : De to handledagene på Lillehammer, var virkelig gull verdt! For jeg hadde “gått igjen” i treningstøy en periode. Svart til og med….Nå kjenner jeg at handlelysten er kurert for en stund, for jeg har så mye fint, synes jeg. Fikk ryddet ut og kvittet meg med en del som bare hang i skapet også…..

    14. Spesielt om man bare bruker samme type klær hele tiden alikevel 😀 så trenger man egentlig ikkje de 80 pst andre tingene:D
      Kose deg på kafe, her skal det snart jobbes
      klemmerier fining <3

    15. Såklart må man ha det 😀 Jeg elsker shoppings og myk madrass høres himmelgodt ut, det skal jeg også ha en gang om ikke såå lenge kanskje <3 Ha en fin dag søs, her er det fullstendig vanvidd av et kaos, mangler bare at halve slekta dukker inn, selv om jeg hadde trengt mammsen her nå altså. Gooodbestissklæm <3 <3 <3

    16. cuskima: Ja, jeg fikk rådet om at MINDRE klær er lettere, for da er det ikke for mye å velge i. Så nå er planen å shoppe en MINDRE GARDEROBE med nytt, og kvitte meg med det gamle så klart 😀 Hi-hi VI får se, skal på kafe, men vet ikke med shoppingen ENNÅ… 🙂 KLemmer <3

    17. BforB: He-he…enhver unnskyldning for å shoppe litt ofte god nok: – det er synd på butikkene, klærne kunne jo MUGNE… , de klærne i skapet mitt er ensomme… , det er skolestart snart… , det er jul, det er nyttår…osv 😀 Ja, jeg får se om det blir noe shopping da 😀

    18. Fruemmel: Neida, jeg gjør egentlig heller ikke det…MEN det er en unnskyldning for å gå i butikken å handle litt 😀 Jeg må jo ha noen til DEN anledningen, og DET og DITT og datt.. 😀 Men kommer jo hjem med HELT andre ting.. 😀

    19. eg er litt enig med deg……men samtidig har mitt liv blitt uendelig mye lttere etter at eg gikk fra 2 digre klesskap og en sånn flott stang til å henge klær på og 5 IKEA dekkposer med klær i….til 1 smalt skap på 75 cm og en kommode og ett skap til penklær og et til ute klær -eg hadde jo det til uteklær før også og litt jobbantrekk. Nå finner eg alltid noe 😀
      deilig. har en IKEA dekk pose med klær eg ikkje kan kvitte meg med og en plastkasse….men ingenting i forhold til hva eg hadde 😀
      handler om eg trenger noe,men eg gir bort nesten like mye som eg handler nå 😀
      men eg handler ikkje dyre kjoler som deg,men sånne….lag på lag greier som eg bruker 😀
      lykke til med shopping
      klemmetingene <3

    20. Den der NOEN skjønner nok ikke alt, slik er det nok med den saken….:)))).
      Jeg er nok ikke så flink til å huske på butikkene, og hva som må til for at de skal eksistere. Og det er ikke fordi jeg ikke bryr meg om klær, bare at av og til blir det slik.
      Ha en riktig fin dag med nye skole-klær :).

    21. Hehe jeg kjenner også en sånn NOEN. Jeg shopper sjelden klær til spesielle anledninger, men jeg har alltid noe å ha på meg allikevel. Nå er jeg inne i en periode med lite shopping, og det er faktisk deilig. Er det salg, så spør jeg meg selv om jeg ville kjøpt plagget om det var til full pris…. Og da blir som regel svaret nei, og plagget hengt tilbake på stativet 😉

    22. Eva: Hi-hi…NOEN kan være hvem som helst altså 😀 Det er mer følelsen av at NOEN synes jeg har NOK. Ikke akkurat han i heimen nødvendigvis, bare NOEN generelt 😀 Og jeg er enig egentlig, men jeg må jo finne noen unnskyldninger for å kunne shoppe litt 😀 Hi-hi Klemmer <3

    23. annebe: Neida, min sier heller ingenting og unner meg shopping, så den NOEN er av mer generell karakter.. NOEN synes helt sikkert jeg har NOK 😀 Hi-hi Ja, kanskje litt MINDRE klær gjør susen egentlig, da må jeg bare kjøpe en MIINDRE garderobe, og kaste det gamle 😀 Hi-hi klemmer <3

    24. Hanne: Ja, her skal det shoppes. Og NOEN er mest tull da. NOEN unner meg faktisk veldig shopping 😀 Desigual-klærne på Jernbanetorget har jeg sett på,og ikke noe der NÅ som jeg vil ha…Men kommer kanskje noe nytt snart 🙂 Men titte litt i butikker snart ja , kanskje LITT i dag 😀

    25. NOEN har nok ikke samme interessen for klær som du har tenker jeg 😉 😛 Og tenk om du skulle måtte gå i samme antrekk hver dag. Da ville nok den samme NOEN bli litt lei av det også liksom 😉
      Så ja, helt enig. Vi må jo støtte handelsstanden, for ellers blir det kjipt her på bjerget 😉
      Ha en flott dag 🙂 Klemmer godt <3

    26. Skjønte det var noe trøbbel i dagtidlig ja, for da kom jeg ikke inn på innlegget ditt..men nå ser jeg det 🙂
      Jeg har alt for mye klær i skapene, mannen sier ikke noe..men jeg har sjøl finni ut at det er slitsomt å ha så mye.for da er det ekstra vanskelig å finne noe å ha på seg….merkelig nok :))
      Jeg liker best å kjøpe hverdagsklær 🙂 Herlige fargerike tegninger over her :))Får håpe du finner deg noen fine skole-klær da :)) Klem <3

    27. Hihi, moro at dette innlegget kom idag, for igår shoppet jeg Desigual-klær her: http://www.boozt.com/no/no/desigual Der var det masse på salg, så da måtte jeg passe på, og trengte også noe nytt til 25-årsjubileet jeg skal på. Vet du er veldig glad i de klærne også, – de har visst salg i Dshop-butikken ved Jernbanetorget iflg. facebook-siden deres. Løp og kjøp!😇 Når jeg er i byen min pleier jeg alltid å se etter klær på salg, men det er ikke så ofte jeg finner noe og ihvertfall ikke om jeg MÅ ha noe, – likevel er klesskapet fullt. Klarer liksom ikke å kaste noe, men å levere de til innsamling, UFF o.l., er jo en mulighet.
      Jeg synes ikke du skal høre på NOEN, shop i vei du!👍

    28. ladyaugust: Gjør vel EGENTLIG ikke det jeg heller, men det er en god unnskyldning synes jeg 😀 Å ha en fin unnskyldning for å shoppe litt igjen. Skoel-start-klær har jeg jo f eks ikke noe av fra før….DET må man ha så klart 😀 Hi-hi Skal liten tur innom et senter her i dag 😀 Og bytte madrass i morgen, til MYYYYK 🙂 Ha en super dag min venn, bestesøs <3 Klemmer godt <3

    29. Hahaha sånn er jeg også, har aldri noe men skapet er fullspekka. Jeg kjøper ikke så mye klær til noe spesielt men mer sånn oi den der var grei hehe Ha en klesfin dag søs <3 gooodklæmme 🙂

    30. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: He-he…nei du finner alltid plass til noe mer? 😉 Men trenger du ikke en liten unnskyldning for å shoppe litt da? Som f eks at det er skole-start-klær, juleantrekk, fest-klær, hverdagsbukse…osv 😀

    31. Hanne: Ja, og NOEN er ikke nødvendigvis samboeren altså, for han unner meg faktisk mye shopping 😀 HI-hi…men NOEN kan være så mange, man hører jo stadig : DU har jo skapet fullt osv… Men skole-start-klær har jeg IKKE hvertfall 😀

    32. Jeg er helt enig, her tar NOEN feil. 🙂
      Er ikke verst på klær jeg da, men snubler jeg innom en interiørbutikk med 70% avslag på ALT, ja da ble bilen med et MYE fullere på vei hjem fra ferie. :p

    33. dedicat: Ha-ha, nei da er det godt hun passer på 😀 er vel LITT en sånn jentegreie 😀 Men min samboer synes egentlig det er hyggelig at jeg kjøper meg ting han…Så den NOEN er ikke mest han, men en del folk generelt 😀

    34. Helge: Jeg bør nok levere noe på UFF eller noe igjen også, for det blir ofte fullt…Men har jo lyst på noe mer 🙂 Og skole -start-klær er en god unnskyldning ..he-he… Ha en fin dag 🙂

    35. Jeg kjøper sjelden klær til anledninger, men jeg er helt FOR å støtte butikker! Økonomien må smøres, det er jeg helt klart FOR. Jeg har planlagt å smøre et par butikker i dag….
      Paddeklem! 🙂

    36. Ja den der Noen er det ikke lett å ha med å gjøre 😛 Og som madammen sier.. at hadde ikke hun tenkt på klær til meg.. så hadde jeg sikkert gått naken 😛

    37. Man bør hvertfall sjekke pentøy med tanke på begravelser og bryllup og anledninger der pentøy er et must. Ellers bør man ha tøy man kan gå i og det er ikke feil og skaffe noe nytt. En ide er og ta seg god tid i butikken og prøve klærne først. Jeg snakker av erfaring. Enhver butikk lever av kunder. Ha en fin dag.

    38. fruensvilje: He-he 😀 Nei… Og det er ikke bare mannfolket som synes jeg har NOK 😀 Mange mener nok det der det SPRUTER ut av skapene 😀 Dette innlegget tok det 3 timer å få ut… Noe tull i dag tidlig igjen. Og jeg postet to ganger, og det syntes ikke uansett..Men nå er jeg visst i gang ser jeg 🙂

    39. he he ,mannfolk er no mannfolk dei skjønner jo ikke alltid oss kvinner hi hi.
      No er ikke jeg den første i køen for slik shopping,men det er mest fordi att her hvor jeg bor finnes det ikke en eneste butikk så da så

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg