Desigual-kjolen….? Heh…

Ja nå forventet du vel Desigual-kjolen dukke opp her…Den nye…Etter raidet mitt på lørdag…? 

Vel, det var jo klær der i butikken…Og mye nytt…Men det ble litt VEL likt det jeg hadde….Og noe litt for mye høst-aktig, dvs ikke sånne farger jeg ville ha….. Så den lille shoppingen-runden i går, ble aldeles mini…. Faktisk så mini at det eneste jeg fikk kjøpt meg, var en ny Mystery Mini… Altså en Big Bang Theory- surprise..

Og denne gangen fikk jeg ENDA en Sheldon Cooper… Og det er utrolig spennende å pakke opp disse Kinder-eggene for voksne, og se hva som er inni..Og Sheldon er fin han… Men vi mangler jo Amy!!! Så jeg gir meg ikke før vi har den 😉


Nyeste Sheldon er den med Supermann-genseren..

 

Så ingen Desigual-kjole nei, men en lite superman-t-skjorte ble det jo på et vis.. 😉

 

Sparer du på noe?

 

 

(minner om Peter Pan-konkurransen/utstillingen… Les HER, så kan du også være med!)

 

 

 

#bigbangtheory #samleobjekter #sheldon #mysteryminis
58 kommentarer
    1. ladyaugust: Neida, bare se om du får tid 🙂 Ikke noe stress. Jeg kanskje bruker et av de gamle skygge-tegningene dine ellers 😀 For du må jo være med på et vis 🙂 superklem <3

    2. Hei på deg søs <3 Du har tusen baller i lufta om dagen skjønner jeg. Her går det også i 110 med møter og sykehus og band og engler. Skal se hva hjeg rekker men kan ikke love deg helt sikkert <3 Snille, snilleste søs jeg vet <3 goooodklæmme <3 <3 <3

    3. ladyaugust: 😀 I går var jeg på jobbreise..en dag og tilbake på kveld. I dag har vi et alternativ jobb-sted i byen, ikke på skolen, der vi skal på kurs. Men i morgen er det vanlig jobb…for noen dager..Forberede til elever etc. Det er er MYYYYE å gjøre om dagen. Har du forresten sett at jeg skal ha Peter Pan -utstilling igjen? Du vil kanskje ikke være med med foto, men hvis du får tid og lyst kan du jo lage et nytt skygge-bilde med cartoon-cam 😀 ELLER kanskje jeg kan bruke et av de gamle dine? Som kan henge i Lobbyen å være åpning igjen? 🙂 Klemmersøsklemmen

    4. miastorp: Ja, noen ganger blir det for mye 😀 Og jeg må finne det rette, vil ikke ha FOR mye heller nei. Må være rett 🙂 Skal nok dit igjen snart 😀 KLemmmm <3

    5. Han var fin i den trøya da. Kjole finner du sikkert siden. Jeg samler på litt bittesmåting innimellom. Men jeg har funnet ut at jeg forteller ingen om det. Jeg vil ikke ha samleting i gave fra andre. Det vil jeg samle helt selv, når jeg er på ferie eller tur. Det er litt dyrt, så jeg klarer ikke å fylle opp så fort heller.Slett ikke alle ganger jeg kommer hjem med noe, men jeg drømmer! Min lille hemmelighet. Klemsiklem 🙂

    6. Det kommer vel inn litt nytt seinere også, og det blir flere salg der, ihvertfall ikke lurt å kjøpe noe man virkelig ikke liker. Fine dukker du samler på, – jeg fant på at jeg skulle sjekke ebay, og de er der også men med høy frakt.
      Jeg samler på juleplattene til Porsgrunn og mummikopper
      Ha en fin dag!

    7. Ingen kjole! Hva??? Nei, det er ikke alltid man finner i og i en butikk med så mye farger og mønstere kan det bli litt mye. Du skulle tatt ut et og et plagg på gata 😉 vel, bedre lykke neste gang! Klemmmm <3

    8. Jepp. En stor og flott butikk.. Spm jeg har sagt til deg før. Du som ikke er redd for å reise eller noe.. Flyet til Amsterdam, event toget til Rotterdam. Går fra under flyplassen. Et hotell nært handle gaten, og du er i mål? Så er det bare å tusle opp og ned. Tro meg.. Det går mange timmer bare med titting.:)

    9. ladyaugust: Ja, de møblene ble litt store å samle på 😀 Her forsvant nesten hele den dyre du vet…sjokoladen altså 😀 Klemmersøsklemmen <3

    10. Elin Slåen: Nei, den ultimate kjolen er ikke lett å få fatt i 😀 Amy får jeg nok tak i til slutt. Og to Sheldon er heller ikke dumt 😉

    11. Lydia: Mye man kan spare på. Jeg skal bare ha Amy nå, så er jeg ferdig med denne 😀 Ellers sparer jeg på Poul Pava servise. Google det 🙂

    12. Min matgale verden: Ja, jeg må bare vente til min kolleksjon er der 🙂 Du kan bruke lykter, lamper også, om solen forsvinner helt 😀 klemmer

    13. annebe: Ja, jeg gidder ikke kjøpe når det ikke var noe fint. Prøvde et par ting, men ikke fornøyd.. Så da ble det ikke.. God morgenklem <3

    14. Peter Pan utstillingen skal jeg sende mitt bidrag til, så sant jeg husker på det. Man kan spare på mye rart, egentlig har jeg altfor mye så jeg sparer kanskje ikke på noe spesiellt. Gode minner og venner kan man spare på.

    15. Hahahaha det er morsomt å samle på ting. Jeg samla på gamle møbler, men det måtte jeg slutte med for noooen her var litt grym på gamle møbler så jeg har en liten pause bare 😀 Ha en nyyydelig kveld og søs ikke nevn sjokolade uuuuups der tenkte jeg på det igjen,,,,, gooodklæmme <3 <3 <3

    16. hun dukker nok opp en vakker dag 🙂 og kjole kan en nok ikke kjøpe bare for å kjøpe.
      Samler ikke på noe inne,men jeg samler på steiner og hvet hvor dei fleste jeg har er funnet henn 🙂

    17. Åhh, så vanskelig det skulle være å få Amy :O Men, hu dukker opp- bare vent å se 😉
      Hmm, jeg trur jeg må google den kjolen, for jeg veit ikke hva du mener :O he he

    18. Ingen ny kjole? Men når de ligner mye på dem du har så skjønner jeg deg. Trenger ikke kjøpe for en hver pris. Det må være en kjole som roper litt på DEG! Og høstfargene som kommer er ikke alltid de fargene jeg kjøper mest av. Da velger jeg heller noe mer klassisk ( eller kjedelig kanskje?) eller bruker det jeg har fra før..
      En ny Sheldon, men i ny genser… Det må jo finnes en Amy i en av pakkene også! <3

    19. Jeg sparte på klinkekuer, nøkleringer, servietter, bamser og klistremerker før, så jeg har alt det liggende her hjemme. Hender jeg putter oppi noe mer i samlingene mine, men jeg tror egentlig det begynner å bli litt nok av det, har ikke plass til alt 😛 Men er gøy å samle på ting, spennende å se på ting i samlingen og tenke over hvem jeg fikk det av osv. Jeg samler også på de fine kortene og brevene jeg får, og jeg smaler på dagbøker. Har flere dagbøker som er skrevet ut, og de inneholder både godt og vondt 😉

    20. Ikke alltid butikkene er som forventet. Av og til tar de inn kolleksjoner hvor man ikke kjenner seg igjen. Men så plutselig er de tilbake på sporet igjen. Har skjedd med meg i andre kjeder 🙂 Men kult med en supermann Sheldon da:) Åh….kom på en gøy skyggeidè…. Men kan du sette på solen i morgen kveld over Bergen da ? 🙂 klemmer

    21. Kjole får du kjøpe når den “rette”dukker opp …og en dag så bare henger den der og roper på deg tenker jeg :)) Fine de figurene ..jeg sparer ikke på noe slikt..men har jo samla på ting oppigjennom men nå er det så fullt at det får holde med ting en stund :)) Nå blir det kveldsmat her 🙂 Klem <3

    22. Så kult 🙂
      Tja .. akkurat nå samler jeg på posene til tassimo-kapslene – så en gang et nett sydd av kaffeposer og syntes det var så artig at jeg må jo bare prøve 😉 Men i yngre dager var det viskelær, servietter, buttons osv. Har faktisk viskelærsamlingen min enda 😉

    23. ja er ikkje helt det samme å handle noe man egentlig ikkje hadde tenkt seg.
      men å samle fine figurer er jo gøy også da -selvom det ikkje blir kjole 🙂
      <3

    24. Så ble det en liten dukkemann i stedet for kjole. Kanskje ikke riktig å kalle ham “Dukkemann”? Ikke noe poeng i å kjøpe kjole hvis man ikke finner noe som man virkelig liker. Da blir det i så fall bare hengende i skapet.Jeg har kjøpt en del “Skapfyll” opp gjennom årene, så jeg vet hva jeg snakker om! 😉

    25. Søte figurer. Er jo kjekt at de ikke er prikk like, selv om det er samme figuren 🙂
      Jeg samler på suvenirdukker. Men planlegger å pakke de ned nå. Får ikke tak i så mange nye, så det er litt liten vits nå. Kan like gjerne pakke dem ned, og la noe annet få plassen deres 🙂
      God kveld til deg 🙂 Klemmer <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg