Mens vi venter på Peter…. ;-)

Ja…du trodde kanskje jeg hadde gitt meg nå…med maset mitt…? Å neida…I dag er det torsdag…altså ikke mange dagene til fredag kl 22 liksom… Og du vet hva som skjer DA??? 

 

Fredag 28. august…NÅ fredag…Innen  kl 22… må du, som er en av de heldige inviterte kunstnerne,  ha levert ditt skyggebilde/skyggefoto til meg på denne mailadressen:

[email protected]

 

For da blir du nemlig med i foto-konkurransen/Peter Pan-utstillingen som finner sted i Galleri Frodith til helgen. Det er altså en konkurranse/utstilling. Og lurer du på mer om konkurransen, så kan lese HER– meld deg på 

Og mangler du inspirasjon, så er det bare å hilse på Peter her…så er du på sporet igjen 🙂


Skyggebilder kan ordnes med lamper og lykter også…man MÅ ikke ha sol 😉

 

Har du fått tatt et skyggebilde ennå?

Gleder du deg til utstilling i Galleri Frodith?

 

 

 

#konkurranse #fotokonkurranse #skyggebildekonkurranse #skygger #peterpan
30 kommentarer
    1. Min matgale verden: Huskejenta driver og vrir og vender på seg hele dagen uten at vi rører det minste på henne.. Så jeg skal nok se opp og ikke lage noe verre bølger på henne 😀 For spy vil vi ikke ha …:-D Jeg har skummel dag i morgen…LITT hvertfall… Men på kvelden er det over 🙂 Klemmer masse 🙂

    2. Gleder meg sååååå masse! Du er herlig i Peterpan-figur altså. Og så deilig det må være å fly rundt omkring, men du, vær nå forsiktig når du flyr ut vinduet så ikke huske-jenta blir snurret sånn rundt at hun blir kvalm og må kaste opp. Blir så mye søl i vinduskarmen vet du 🙂 Klemmer på vei i seng .)

    3. maiken: Neida, blir ikke overarbeidet av DET. JEg har jo Galleri Frodith ferdig fra før, det står bare og venter på bilder 🙂 Det er sying av kjolen som er mest krevende 😀 ha-ha…

    4. Helge: Jada, man kan bruke lampe også 🙂 Skygger mot veggen 🙂 Her bare regner det, så ikke lett å få tatt noe i Oslo hvertfall 😀

    5. ladyaugust: Ja, mye flinke folk med bilder 🙂 og jeg har fått inn noen altså, men må jo mase litt mer 😀 Jeg har jo galleriet klart, så det går fint med meg. Det står jo bare der og venter på bilder det 😉 Godklemmer <3

    6. kanskje få tatt et snart, kos med slike utstillinger. Mange skygger man kan lage ved hjelp via ei lampe. Så det er bare og sette igang.

    7. Her regner det i bøtter og spann i dag, samtidig som vi har hatt et heftig lyn og torden vær. Så jeg må nok sende av gårde et bilde jeg har tatt i forrige uke, for solen kan jeg se langt etter nå før fredag. Jeg skal se om jeg ikke kan få sendt bildet av gårde senere i kveld, for nå må jeg ut på den ukentlige handlerunden; melk, brød, frukt… Hvis jeg ikke kommer på noe lurt i løpet av kvelden da? Tror jeg har bestemt meg for bilde. For klart jeg vil være med! Klem <3

    8. Du er bare sååå flink søs med de konkurransene dine <3 og jammen er det myyye flinke fotofolk her inne på blogg også 😀 Masse lykke til, gleeeder meg å se <3 gooooodklæmme 😀

    9. Fru Stussli: Ja, litt morsomt med denne snutten 🙂 Jeg MÅTTE jo bare 😉 Jeg har fått fine bildet ditt 🙂 Ha en strålende dag, i eller utenfor vaskemaskinen 🙂 Klemmer <3

    10. Jepp, som du sikkert vet har jeg tatt et skyggebilde og sendt inn for en stund siden. Oppfordrer alle til å bli med, jo flere jo bedre! Kjempegøy å være med på disse konkurransene dine, – gleder meg masse til å se alle bidragene!💕 Send inn folkens!👍

    11. Blir spennende dette her. Og ja, du vet, mitt bidrag er jo klart og innlevert 😀
      Ha en superfin dag i dag 🙂 Klem <3

    12. Jeg har tatt bilde og gleder meg til åpningen av galleri frodith <3
      Tittet på klippet likevel, for det er så fint 😀
      Ha en finfin dag!
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg