Tre bukkene bruse…?

Det var en gang… tre bukke Bruse som skulle til seters…. Eller nei… det var ikke sånn det gikk helt..

Det var en gang…tre bloggene Bloggers…som skulle feire bursdag…. 

Det hadde seg sånn at de hadde bursdag på en og samme dag… og før de fikk feiret i fred, måtte de gjennom bloggen til Frodith…

Først kom den lilla bloggeren… Lillasjel… Hun var ikke så glad i oppmerksomhet rundt bursdagen sin…så hun sa til Frodith-trollet: 

“Ta heller den bloggeren som kommer etter meg… så tusler jeg bare videre her på stien min.. på vei til min fine lille plass”

“Ja….så gå da”, sa Frodith-trollet… “Jeg står her og venter jeg, klart til å angripe nestemann som dukker opp”…

 

Lillasjel-trollet trippet glad av sted, sang en sang, og malte dagen sin lilla…

 

Så kom den røde bloggeren, Miss Imperfektum… 

“Jasså, så du har bursdag du også…”, sa trollet. “Det må vi feire med brask og bram, om det så blir fra Gøteborg-broen”…

“Jeg feirer nå helst i moderlandet jeg”, sa den mellomste bloggeren og tuslet avgårde, mens Frodith-trollet stod igjen ved Gøta-kanal, litt betuttet, med shopping-bager og kake i hånda… 

“Men vær ikke lei deg, for etter meg kommer den blå bloggeren, og hun er nok glad for litt oppmerksomhet, om det så blir fra Sverige”…sa den røde bloggeren og ruslet videre…

 

Så kom den blå bloggeren, selveste Morsmiddag

Tripp-trapp på Gøta-broen…

“Ja, der kommer du” sa Frodith-trollet “deg kjenner jeg så tydelig igjen”… 

Morsmiddag tittet gjenkjennende på trollet: “Ja, vi har jo truffet hverandre i sommer, så meg kan du ikke spise…”

“Spise nei!!!” sa trollet…” Jeg er ute etter å gi deg en bursdagskake jeg…ikke spise deg, og det gjelder dere alle tre”

“Ja, så kom da….” sa de alle…. 

Og slik gikk det til at det ble kake på alle tre :

Gratulerer med dagen jenter!!! Fra Sverige og Frodith-trollet 😀

 

Bursdagklemmer til dere <3<3<3

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulerer

 

 

 

25 kommentarer
    1. Gratulerer med dagene til alle tre! Et gøyalt bursdagsinnlegg fra deg .
      Koselig å være på reise, du har vært flink til det, reker til stadighet….:) Ekstra godt å være hjemme igjen etter å ha vært på reisefot, synes jeg….

    2. Så herlig innlegg til tre fine bloggere! Morsomt med eventyrvariant 🙂 Alt du husker, selv når du er på reise. Nå er jeg hjemme igjen fra min helg, har kost meg men ikke sett noe av verken Lørenskog eller Lillestrøm. Men innsiden av messehallen kan jeg utenat… Klemmer <3

    3. Ja nå har roen endelig senket seg over heimen. Skittenkoppene er kommet i oppvaskmaskina og alt er tilbake til normalen. Har hatt til sammen fire store, to halvstore og tre små gjester i dag og det var den aller beste gaven jeg kunne få. Det er jo bare Emil og meg her til vanlig, så det er artig at de tar seg tid til å stikke innom 🙂

    4. morsmiddag: FInt du likte det da 🙂 Det ble en litt annen variant enn jeg pleier å lage, jeg har jo vært på tur selv, og dere var plutselig tre stykker 😀 Men fant ut at dette var en fin variant 😀 Må jo variere litt om det går an 🙂 Og god klem til deg også, håper du har kost deg <3

    5. Miss Imperfektum: He-he 🙂 Ja, jeg håper det 🙂 Jeg har vært på reise selv, så hadde ikke mulighet å lage på VANLIG måten, og dere var tre 🙂 Så fant ut det var like gøy å gjøre det på en litt annen måte denne gangen 🙂 Håper du har hatt en flotters dag og feiret slik du liker selv <3 klem

    6. jaja.. nå måtte jeg innom alle jeg har kommentert i dag.. siden madammen har gjort meg oppmerksom på at jeg ble registrert som anonym.. sikkert fordi jeg innstallerte W10 i går 😛

    7. Da har jeg vært innom og gratulert alle de tre Bloggerne Bloggers med dagen 🙂 Og ønsker oppmerksomme deg også en nydelig dag 🙂

    8. Gratulerer x 3. God tur hjem etter en fin weekend i Gøteborg. Regner med at dere har kofforten full av klær og billig bacon. Ha en fin dag.

    9. Så moro at hele 3 stk av dine bloggvenner har bursdag på samme dag, og at du husker på dem helt fra Sverige!❤️ Gratulerer til Lillasjel, Miss Imperfektum og Morsmiddag!💐 Artig eventyr også da, – originalen er favoritten til junior. En super søndag ønskes deg og dine turvenninner, – regner med at dere finner på noe spennende i Gøteborg idag også!😊

    10. Det var en artig vri på bursdagsinnlegget, den likte jeg 🙂 Kreativ og fin. Hipp hurra til alle tre 🙂 God tur hjem, hvis du drar hjem da, kanskje du blir værende i Gøta-stan ? klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg