Bare en snartur innom ….

…med en liten takk til alle som stikker innom meg hver dag.

Takk til deg som kommer og leser. 

Takk til deg som har noen gode ord og koselige kommentarer både på seriøse og alvorlige innlegg, men likeså mye takk til de som kommer innom og GLEDER seg med meg <3

Takk til alle som er med på tullet og fjaset jeg innimellom setter i gang her på bloggen. Blant annet froggingen (les HER)

Takk til alle jeg har blitt kjent med gjennom bloggingen. Både dere som jeg KUN kjenner her inne, og til dere som jeg har møtt i virkeligheten…i verden der UTE 🙂 

Takk <3

 

Hverdagen går litt i fullfart nå, pga ny jobbsituasjon,  og jeg rekker ikke svare på alle kommentarene hver dag. Jeg prioriterer ofte å komme på besøk til deg og de andre i stedet for 🙂 

 

Har du hatt en bra dag? 🙂

 

 

#takk 

 

38 kommentarer
    1. etdiktomdagen: Utrolig koselige ord 🙂 Blir glad av å høre sånt 🙂 Takk i like måte, glad du har blitt min bloggvenn også. Man finner noen man blir litt mer kjent med 🙂 Håper dagen din har vært super <3

    2. Hei!
      Jeg er så glad jeg har fått deg som bloggvenn her inne 🙂 Så ble det plutselig interessant og koselig å blogge <3 Og ikke minst alle de du skriver så fint om som jeg har fått som nye bloggvenner 🙂
      Og håret ditt!! Herlig hårfarge <3
      Du er et flott menneske som sprer rundt deg med latter, lure glimt i øyet, ideer, konkurranser og du er rett og slett hærlig!!
      Ha en fortsatt flotters tirsdag 🙂

    3. Takk til deg også ..blogging hadde ikke vært det samme uten deg 🙂 Og du ble kjempefin på håret .
      Så du hadde fått på deg hårrullene igjen også..hehe..er nok litt sånn jeg også , men bare litt..:) Klem<3

    4. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, LITT nytt er greit…Her er det nytt hele tida, og det er ikke greit for en dame som tåler så dårlig stress. Jeg har jo en sykdom som blir trigget ved stress…Og jeg lar meg stresse av for lite oversikt … Men det blir nok bedre etter hvert 🙂

    5. Eva: SÅ koselige ord fra deg <3 Takk 🙂 Uff, ikke bra ennå.. Håper du blir helt frisk snart, og kan få energi til å kose deg litt <3 Blir sikkert hyggelig med venninne-treff hos deg da 🙂 Kjøp noe godt <3 Og ha en nydelig dag Eva <3 klemmer masse <3

    6. Fru Stussli: Så bra 🙂 det burde vi egentlig gjøre litt mer. Skravle i telefonen og gå på kafe, også om høsten og vinteren 😀 jeg skviser inn noen her og der, og sist var jo helgen i Gøteborg 🙂 Håper du får en flott dag 🙂 Klemmer godt <3

    7. Tusen takk selv, du er bare herlig. Ikke alltid man rekker innom alt og alle, men sånn er det for oss alle av og til. Ha en strålende høstdag! Klem fra meg 🙂

    8. margarites: Nei, man rekker ikke alt alltid 🙂 Og det er jeg så enig i 🙂 Jeg er jammen glad jeg har fått treffe deg og de andre også <3 Det var moro det <3 Her blir det ikke ro med det første, men det er LITT roligere her nå i høstferien 🙂 Ikke så mange på jobb.. Klemmer tilbake 🙂 <3

    9. Tusen takk til deg også, som virkelig er en humørspreder og aktivator <3 Det er ikke mange av ditt slag <3
      Jeg sitter her med influensaen min, som sakte blir bedre for hver dag nå. Endelig. Skulle ønske at jeg var helt god nå. Men ting tar tid. I morgen skal jeg ha venninneforening. Så i dag MÅ jeg ut og handle 😉 Det har jeg ikke orket på en stund, så her er det ganske tomt i både kjøleskap og andre skap 😉
      Ha en herlig dag <3 Klem <3

    10. Fine gode frodith 🙂
      I dag har jeg tatt meg tid til å skravle i telefonen med venninner og drikke kaffe i sola her hjemme 🙂
      Håper du også har slike små, men veldig gode pusterom i dagene.
      Mange klemmer

    11. Klart jeg må stikke innom! Jeg prøver å legge igjen en liten kommentar, men rekker det ikke alltid. Og man kan ikke rekke over alt hele tiden heller. Det er så koselig å se hva du skriver, le av rare påfunn, delta i opptog av flere slag, delta på konkurranser og lese fine små historier, se flotte bilder, få inspirasjon til å ta bilder fra helt nye vinkler, bli kjent med andre gjennom din blogg og mye, mye mer. Alltid forlater jeg bloggen din med et smil, du betyr mye for mange! Og så føler jeg meg heldig som har fått møtt deg helt på ordentlig også – helt herlig! Håper du får litt mer ro i hverdagen etterhvert, og kan slappe av og kose deg også. Klemmer <3

    12. Eileen: Takk for gode ord om både det ene og det andre 🙂 Jeg er så glad i bloggvenner og leserne mine atte 🙂 Ja, farge litt du også 🙂 Du kler det sikkert 🙂

    13. toveview: Så koselig 🙂 Ja, froggingen var morsom 🙂 Nei, jeg vet, og det er faktisk sånn at det er mer krevende å få til slike ting hvor man selv skal være i bildet. Involverer jo andre, og man må hoppe litt ut av komfortsonen også. Jeg skjønner at det ikke er noe alle har lyst til 😀 Men ble jo mange med til å være en SÅNN utfordring 🙂 Blir nok en liten utstilling om ikke så lenge, men av det mer seriøse slaget 😉

    14. ~Lin: Jeg bare sov jeg 😀 MYE , og skulle nesten ikke våkne i dag tidlig 😀 Håper ikke du må jobbe så mye om du ikke er frisk igjen enda 😮 Klemmer min venn <3

    15. fruensvilje: Så koselig at du synes det 🙂 Glad for at du titter innom jeg da <3 Så gøy med strikkekafe . Det hadde vært noe for meg også 🙂

    16. det er lett å titte innom deg hver dag og bli med på dine sprell,du er en person som får opp smilet ,og er lett å like :)) og ja jeg har hat en veldig fin dag på strikkekafe

    17. Dagen er litt sløv..sto opp i natt for å se månen…ventet i nesten 1-2 timer og så på nettet det eg ikkje kunne se på himmelen 😀
      eg ønsker meg fri fra jobb i morgen eg er ikkje helt i form enda og så mye jobbing dene uken gleder eg meg ikkje til
      men vi får se da vet du 😀
      ha en vakker kveld min fine venn <3 klemmetingene og takk for at du er deg <3

    18. Takk i lige måde Frodith! <3 Hyggelig bekjentskap her på bloggsidene. Du får meg alltid i godt humør ! Artig å se fra froggingen !!! Jeg tar meg selv heller ikke så høytidelig, men trives bedre bak kameraet enn foran. Så bør en ha en velvillig fotograf, det hadde ikke jeg denne gang, dessverre.
      Lykke til med jobben, så håper jeg på et og annet ellevilt innslag framover !

    19. Takk for at du e dæ! d e en fryd å ha dæ som bloggvenn, å se alt du legg ut. Du sprer mye glede te mæ.. 🙂
      Å KOR FIN DU BLEI! D va jo en råfin rødfarge.. Trur æ blei litt inspirert hær.. 🙂 ha en fin kveld videre Frodith! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg