“Du må ta bilder av himmelen Frodith!”

Ja, det er det mange som har sagt til meg her på blogg… “Du må ta bilder av himmelen, Frodith!”

Jada…det kan de si det…. som bor “mellom bakkar og berg -utmed havet”.. 😉


Der…hvor alt ser vilt og vakkert ut…og hvor himmelen er som paradis når sola har bestemt seg for å legge seg…

Nei…

Det er liksom ikke helt det samme med himmelen her inne i byen liksom.. Hverken om morgenen eller om kvelden…


Som regel er det et hus i veien….eller en trikkekabel….eller en en diger, svær kran… Og noen ganger FINNER jeg nesten ikke himmelen faktisk…kun en liten flik….

Så dette var hva JEG fikk i går morges, festet til film-“rullen” 😉

 


Men fugler har vi…

 


Og mange ting som er i veien… 😉

 

Ha en fin dag! 🙂 

 

#by #soloppgang #himmel #foto #urbant #tegninger

 

 

 

 

24 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: He-he…jeg så ikke himmelen jeg…Var hjemme og inne og la ikke merke til 😀 Får se på mårran, mye fint da også 🙂

    2. Jeg er glad i å ta slike bilder. Ofte når jeg er ute er det himmelen som fanger min oppmerksomhet.
      Når jeg går på fjellet om vinteren. Det knirker under skoene, det er stjerneklart, og man kan telle milioner av stjerner. Da har jeg lyst til å ta bilder, men det er sjelden de blir bra..
      Himmlen er mektig..

    3. Så fint! <3 Morsomt at du blogget om dette i dag, i kveld har det jo vært DEN himmelen! Så det var like fint i Oslo også 🙂 Fikk du kanskje noen nye blinkskudd i kveld?

    4. Helge: Ja, det er mye fint nå 🙂 Jeg var en tur på landet i dag, og fikk tatt noen fine bilder der også 🙂 Fikk du sett frogge-togget Helge?? 🙂 Du frogget jo fint sammen med resten av gjengen 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    5. Himmelen er fin mange ganger grytidlig om morran nå. En kollega er ute og tar bilde av den hver dag nesten, må være utrolig mange like bilder hun har. Mangt fint man kan bilde av nå for tiden, både fjell, naturen i sine farger, hav og himmel. Ha en fin kveld.

    6. Himmelen er fin uansett hvor man ser den. Kanskje det er litt av hemmeligheten? Om man bare hadde sett himmel og ingenting annet, så hadde man ikke hatt noe å måle den opp mot. Og himmel er flott sammen med fjell og fjord, men jammen er den flott i byen også med de tingene som kommer i “veien”. Litt av hvert er alltid bra. Og tegningene dine er supre!
      Nå skal jeg ut og handle, og så plukker jeg opp mamma på veien sånn at hun også får litt mat i hus. Ha en fin kveld. Klem <3

    7. Den tegna himmelen var jo perfekt vakker..men det var i grunnen den virkelige også ..til tross for noen forstyrrende elementer….:)) Har vært mye nydelig himmel i det siste..men nå er det overskyet og grått her :)) Kos deg med oktober kvelden 🙂 Klem <3

    8. Jeg syntes du fikk med mye himmel jeg, og flott var den også. Artig med bygningene for det gir det liksom et urbant preg. Flotte tegninger, du er god på Paint altså!

    9. Du tegnet mellom bakkar og berg veldig flott!!! <3 Sånn er det ut mot havet <3 ;-)))
      Og ellers hadde du fine himmelbilder med både fugler og kraner og slikt inni 🙂
      Du er veldig flink til å tegne, og det er veldig artig å se disse tegningene dine <3
      Ha en flotters dag!!

    10. God morgen.Ja det er nok stor forskjell på hvor en bor,men jeg synes du fikk noen vakre bilder alikavel :)) Du har nok mye å ta bilde av i byen som vi ute på lansbygda ikke har 🙂

    11. Hehe, ikke alltid like lett nei 🙂 Men det ble da noe, og der den måsen sto på pipa var da sjarmerende, selv om det kanskje ikke var “måse på pipe” som var motivet, hihi Men hvem trenger ta bilde av himmelen når de kan male den så fint i paint 🙂 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg