Noen ganger…

Noen ganger er det bare sånn…

..at dagene ikke har farger…

Man kan ta fram esken med fargeblyantene… Sette seg ved bordet…Og man har bestemt seg for å gi dagen de beste farger…For det er jo sånn …at i mange tilfeller så er det vi SELV som fargelegger dagene våre…livene våre…

Men når man sitter der med arket sitt…. og har klort ned noen streker…så ser man at alt på arket bare er GRÅTT… Og fargeblyantene har som ved et trylleslag blitt en bunke med grå-blyanter…

Da hender det at jeg blir litt GRÅ jeg også…


 

Har du sånne dager, hvor fargene er vanskeligere å finne frem?

 

 

 #gråværsdager #hverdager 

31 kommentarer
    1. birdbay: Jeg er jo heldigvis en lett-til -sinns-person, som ikke blir værende LENGE i dette..Men av og til synes jeg ting blir veldig grått og slitsomt… Blir veldig lei…Men jeg tillater meg ikke å ligge å rulle i det.. 😉 Så får ut å ta bilder i naturen, det gir energi og farger i massevis 🙂

    2. Så utrolig flott skrevet:) Ja vi har vel alle våre grå dager av og til:) Men nå synes jeg du virker ganske fargerik i deg selv da fine du:)

    3. passion4therapy: Ja, jeg regner med vi har det sånn alle sammen… Litt ofte grå om dagen, men ikke så LENGE av gangen heldigvis 🙂 I dag skal jeg gjøre noe med fargeleggingen, for dette gidder jeg ikke 😉 klemmer <3

    4. Ja grå dager kommer innimellom…. Spesielt nå som vi går mot vinter, da gjelder det å lete etter fargene ja, og de små gledene som gjør en glad 😀

    5. Ja du får sagt det du 🙂 Så klart man liker best dager fulle av farger på alle måter, men svart hvitt dager kommer også innimellom Viktig å ikke miste fargeblyantene helt, og heller ha et viskelær og kunne viske vekk helvsvarte dager innimellom. Du skal få en dag i mårrå ….. med blanke ark og fargestifter tell. 🙂

    6. uff sender over en haug med nye fargestifter til deg og de kan aldri bli grå <3<3
      eg har masse farger i dag og sprer de pg deler gladelig med alle som trenger og som vil ha <3
      Klemmetingene i haugevis fineste goeste du <3<3<3

    7. Har vi ikke alle det da, jo det tror jeg. Ikke alltid at en har like mye energi, ikke alltid en er like kreative, ikke alltid hverdager gir noe spesielt og ikke alltid en er på topp. Som regel er du jo et fyrverkeri og en fargeklatt, men synes du skal få lov til å være grå og ikke skinne like mye alltid. Noe annet hadde vært for godt til å være sannheten 🙂

    8. Eg har mange sånne dager med smerte og andre utfordringer , da trenger eg å sette meg på hobbyrommet, ved pianoet eller begynne med ominnredning og vips så fikk dagen plutselig litt farger. Som oftest masse nye spennende farger som man ikke har sett før. 😉
      Gleder meg til å se hva du tryller frem neste gang DU setter deg med fargestiftene for du er bare superflink til å sette ting I perspektiv 🙂

    9. karidansen: Ja, ikke sant 🙂 Det er bare litt stusslig de dagene det ER sånn…:-o Men i morgen er jeg klar for å finne fram de EKTE fargeblyantene 🙂

    10. missmommy.blogg.no: Ja, selv om den generelt er litt grå, så har jeg da hatt noen fnise-perioder med samboeren her. Han får meg til å le 😀 God klem tilbake <3

    11. Jeg har noen sånn dager, noen perioder er det kanskje litt for mange av de.. Men det er da man virkelig setter pris på de dagene man har fargene godt fremme hos seg. Igjen, hva hadde livet vært uten litt grått?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg