Naturens egen pengebinge <3

Jeg kan være som Onkel Skrue nesten…Finne gull overalt…Samle gull-klumpene sammen og putte de i pengebingen.. For akkurat nå er naturen full av gull-klumper, og lager sin egen pengebinge… 

Og DET gjør faktisk oss alle HIMLA RIKE… bare så du vet det..

Ta deg en titt, om du får sjansen i dag, og se om ikke verden glitrer av gull…Og kjenn godt etter om du ikke plutselig føler deg litt ekstra rik <3

Det gjør hvertfall jeg!

Så med disse to gull-klumpene synes jeg at jeg bør få godkjent på Fromfat2phat sitt oppdrag til meg:

“Høstbilder” 

 

Så jeg våger å si: Oppdrag utført!!

#foto #fotochallenge #fotooppdrag #høstbilder

 

28 kommentarer
    1. Det synes jeg så absolutt at du skal få, ja! Helt nyydelig, jeg blir i så godt humør og du er så utrolig flink til å sette de gode ordene til også:D To entusiastiske tomler opp, kjære deg:D

    2. Tante Skrue kanskje? Ja, du er i alle fall flink til å finne motiver som det stråler og glitrer av <3
      Det bildet der, med paret som går...Det kunne virkelig vært en god illustrasjon over alt nesten, både på høst, kjærlighet, farger, natur....etc.
      Klem <3

    3. Nydelige bilder og gull i massevis, – du får virkelig fram det fine med høsten! Når alle de fine fargene er borte pleier det ikke være så lenge før snøen legger et fint teppe over det hele og alt blir mye lysere. I byen merkes det kanskje ikke så godt, men hele desember er jo fyllt av tente julegater og juleutstillinger i vinduene og det er også vakkert.

    4. eg tenkte på deg i dag når eg ser grønt gress og døde brune blader her hos oss og lurer på om du syns det ser veldig gullete ut 😀
      Bergen er ikkje flink med det der høstegreiene du jakter etter 🙂
      Skal sjekke i sentrum i dag for der er jo mer trær enn her
      ha en gyllen tirsdag klemmetingene <3<3

    5. Nydelig herlige bilder! Ja om vi åpner opp og ser rundt oss så ser vi hvor rike vi er du 🙂 Vakkert!
      Men her begynner det å bli tomt i trær, så vi får se på bakken på alt det vakre der <3
      Ønsker deg en flott dag!

    6. god morgen.2 velbeståtte bilder på utfordringen ,helt utrolig fine bilder.Heldige dere som har det sånn rundt dere,hos oss er skogen mer eller mindre brun no og det minner ikke om gull

    7. Helt klart høstbilder! Og for noen farger! Vi er egentlig veldig heldig som har fire årstider, og kan se naturen endre seg gjennom året. Så mye flott å se. Og i dag har vi oppholdsvær så jeg skal se ekstra godt etter ute. Det frister ikke så mye å ta regnværsbilder, men det er helt sikkert noe fint å finne i det også. Ha en fin dag i høstsol. Morgenklem <3

    8. Nydelige bilder 🙂 Her er tåken så tett at vi bare ser det nærmeste huset. Vi bor på en øy midt i en sky faktisk. Det er typisk høstmorgen på Kongsvinger 😛 Utpå dagen kommer nok gullet frem her også.
      Ha en finfin dag vennen 🙂
      Tåkeklemmer

    9. Åh! Det første bilde passet så utrolig godt sammen med det du skrev, om høsten og pengebingen. Var så fint med de to som gikk der, de hadde det godt sammen, og hele bilde var som en pengebinge! Blinkskudd altså! Klemmer

    10. Naturen og skogen er en fantastisk pengebinge som er full av gull iform av fine farver. Håper flest mulig kan oppleve den utover nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg