DYR i alle farger og fasonger ;-)

Hun sa ikke LEVENDE…? Gjorde hun??

Hvem da?? Hanne Beate vel..

Hanne Beate er en av mine trofaste bloggløse bloggvenner, som er med på all moroa rundt omkring på bloggene. Og hun ga med dette oppdraget:

Dyr, fugler

Så dette er det du får Hanne Beate 😉 Jeg fant disse både her og der rundt i byen. IKKE i en barnehage eller lekeplass, men rett og slett rundtomkring i friluftsområdene ved Akerselva..

En blå geit…

 

 

Et yndig nesehorn i høstløvet…

 

Og en blid snegle med hatt…på vei over en trestokk…

 

Så med denne dyrehagen mener jeg at jeg kan si: 

Oppdrag utført!

 

 

 

Og for deg som ikke har vært på besøk hos meg før:

(Jeg følger listen over her, og legger ut bilder som jeg har vært og tatt på oppdrag jeg har fått av leserne mine. Det kommer mer av dette, til jeg er ferdig med listen 😉 )

 

#fotochallenge #foto #fotooppdrag #dyr

38 kommentarer

Siste innlegg