Fra blodfattig…til blodfan ;-)

Ja, jeg altså… Jeg har følt meg litt “blodfattig” de siste ukene…Litt tam…Litt sliten.. Litt høstfarget…

Og så skulle jeg på konsert da…På Vamp…og jeg var som et slakt på sofaen etter en hard uke…og ville vel helst sove.. Jeg har egentlig aldri hatt noe forhold til Vamp, men vi hadde bestilt billetter, for det er jo kos med litt action innimellom….tenkte vi i et “friskt” øyeblikk..

Så jeg fikk slept meg avgårde for å møte søsters… Og etter deilig mat på kinesisk restaurant var vi klare.. Og gutta leverte så det holdt. Fengende rytmer, fantastisk flotte melodier, artige tekster og et forrykende engasjement på scenen, gjør at man blir suget inn i stemningen.

Så fra å være ganske så  “blodfattig” da jeg gikk ut for kvelden…kom jeg hjem som BLODFAN av Vamp 😉

 

 

Liker du Vamp?

 

 #musikk #vamp #konsert 

34 kommentarer
    1. Vamp er jo tøft som fyttify såklart 😀 Herlig å se bilder fra konserten og at du ble blodfan 😀 Noen ting gir liksom energi når man føler seg tom <3 <3 <3

    2. Min matgale verden: Ja, travelt travelt kan jeg tenke meg… Ja, man kan gjøre hva man vil…og man skal være åpen for å se seg om etter nye ting 🙂 For blir man stuck i ting er det ikke bra egentlig. Ja moro å stå først…og spesielt fordi det var bare voksne på konserten, så man blir ikke DYTTET rundt heller :_D he-he

    3. En “vanlig” lørdag for tiden, travelt travelt, på jobb. Og så i bhg og skremte gamle kolleger, spiste tapas og pratet, veldig koselig. Men jeg vil ikke tilbake der, kanskje det er noe helt annet jeg skal vie livet mitt til, for verden er åpen og jeg kan gjøre akkurat det jeg vil, hvis jeg orker å få det til, hehe Elsker å stå på første rad! Da blir du helt med i musikken! <3

    4. Min matgale verden: Ja, der var det “digging” foran scenen, sto på første rad 🙂 Og de gutta i bandet er jo både morsomme og showete, og “gamlefar” selv i bandet er jo den som lager mest show og liv 🙂 Har du hatt en bra dag? 🙂 KLemmer <3

    5. natheless: Ja, knallband synes jeg også, mye fres over dem og fengende rytmer 🙂 Likte folka i bandet også, virket som de koste seg 🙂

    6. Så gøy da! Ja,jeg liker dem veldig godt. Jeg hører på musikken og har sett en del programmer om dem på tv. Knallband! Nå er det helg, så slapp av og kos deg. Klem:)

    7. passion4lifeandtravel: Ja, bildene ble ikke verst, vi sto på første rad 🙂 Og det var supert band som konsertband 🙂 Så mye FRES 🙂 klem <3

    8. margarites: Det er et band jeg vil på flere konserter med, det var kjempefint konsertband 🙂 Fengende og fres hele veien 🙂 Håper du koser deg i helgen? 🙂 Klemmer <3

    9. Fru Stussli: Og jeg har vært omvendt. Ikke kjent dem noe særlig, men gikk på konsert.OG nå er jeg blodfan 😀 He-he Veldig fengende, sååå enig, danset og koste meg på første rad 😀 Kanskje vi bør gå sammen en gang 🙂 Hilse lykke til til de to <3 Og kos deg du også <3 klemmer min venn <3

    10. ~Lin: Ja, jeg fikk høre den og mange andre fine, noen jeg hadde hørt før, og andre ikke. For jeg er jo ikke kjent med musikken SÅ veldig fra før. Så jeg gikk rett fra ukjent til blodfan 😀 Skikkelig fres 🙂 Klemmer <3

    11. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, nå har jeg vært på konserten 🙂 Var kjempefint 🙂 fengende og morsomt 🙂 Skikkelig vitamininnsprøytning <3

    12. “Kjusa deg!” eller heldige deg! Jeg liker vamp veldig godt, men har ikke vært på konsert med dem. Tenker det var en vitamininnsprøytning i en sliten kropp. De har så mye fin musikk! Klemmer <3

    13. Kuuult! Jeg liker Vamp, men har aldri vært på konsert. Fengende musikk og flotte tekster <3
      Nå er vi klare for å tusle opp på visekro der både Lars og Emma skal synge 🙂
      Ha en flott lørdagskveld <3
      Klemklem

    14. Månemannen håper eg du fikk høre…..som eg sa er det favoritten…den er så vakker….og de synger så knallbra….tenker det var fres <3<3

    15. etdiktomdagen: Ja, de svingte det skikkelig av 🙂 Superfin konsert. Går gjerne og hører dem igjen 🙂 Håper du får en god kveld :-)<3

    16. annebe: Ja, vi sto helt først, så bildene ble ikke verst 🙂 Jeg har aldri hørt noe særlig på dem, tenkte bare kos med litt konsert. Men jammen svingte det veldig, og jeg likte showet på en måte. Går gjerne på de igjen ja 😀 I dag har jeg vært hos mamma 🙂 Kos deg i kveld Annebe <3 klemmer <3

    17. karidansen: Jeg synescjeg var masse driv i all musikken deres, og sto og danset meste av kvelden, og helt først fikk vi plass 🙂 Nå er jeg blodfan 😀

    18. hjertetid.Blogg.no: Ja, det var skikkelig moro. Aldri vært på konsert med dem, men det svingte skikkelig. Og flotte musikere <3 Ha en fin kveld 🙂

    19. Hanne Beate: Det var skikkelig vitamininnsprøytning 🙂 Glad musikk 🙂 I dag er jeg hos mamma <3 men hjem snart. Resten av kvelden blir stille og rolig <3 Ha en fin kveld 🙂

    20. Så bra, – sånt gjør at man føler seg mindre blodfattig. Apropos det forresten, jeg skal til blodbanken og gi blod på mandag, så da blir jeg litt blodfattig en kort stund. Hos de får man jerntabletter etterpå så da kommer jeg ovenpå igjen + at man kan velge seg en gave som takk for innsatsen.
      Jeg hører ikke så mye på musikk, så har ikke noe spesielt forhold til Vamp, men de høres jo helt o.k ut.

    21. Åhhh så heldige du !!
      Eg elsker Vamp knallbra musikk og det at de har sin egen stil er bare knallbra.
      Hmm kanskje eg må få sjekke hva tid de kommer her. Fikk virkelig lyst å gå på konsert med Vamp nå.
      De beste ønsker om en fin lørdag.halloween eller ikke 😉

    22. Bra det ble en fin opplevelse og du fikk jo tatt bra bilder også 🙂 Jeg liker Vamp ..men er ikke fan akkurat 🙂 Kinesisk mat er jeg litt fan av da..hehe..
      Nå blir det en handletur på oss…bare dusje først 🙂 Håper du får en fin dag med litt ekstra energi 🙂
      Klem <3

    23. Ja!!! Jeg er veldig fàn av VAMP <3 De herligste tekster og musikk 🙂
      Regnet med du koste deg ja 🙂 Og du fikk tatt noen lekre bilder også 🙂 !
      Bra at du kom ut som blodfàn og ikke gjekk derifra like blodfattig :-)!!
      God lørdagsklem til deg <3

    24. Så gøy:) De er veldig flinke faktisk:) Får håpe du ikke får noen vampyrer på døren i dag da:) Siden blodlagret ikke er helt fylt opp:) Ønsker deg en strålende dag fine frodith:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg