Skummel vampyr eller uskyldig sjiraffgris…..? ;-)

Det er liksom SÅNN man skal se ut på Halloween… 

Litt skummel…og så skal man TRUE til seg godteri..

 

Du husker kanskje at jeg i fjor så sånn ut på min første og eneste Halloween-feiring så langt? Sjiraffgriser får ganske mye snop de også … 

Her i byen er det ingen som tør å gå Halloween…Byen er stor og skummel, og lørdag kveld er det mest fulle griser ute i byen…ikke små sjiraff-griser… Så de små holder seg hjemme… 

Jeg tenkte jeg derfor var superheldig…og fikk min Premium mørk sjokolade for meg selv… Men den gang ei.. Er det ikke små vampyrer på utsiden… Så er det små vampyrer på innsiden av huset som eter skåla tom…og det er IKKE meg.. 😉


Vaniljeogpepper , Salt og Pepper på ferde…Kun noen små sjokoladesmuler igjen… 

 

Så da får jeg bare ta meg en flaske med Aloe Vera-drikk, og gå å legge meg 😉

 

I morgen venter en ny og spennende dag <3

 

Feirer du Halloween?

Hvilket kostyme hadde du gått for: skummelt eller litt mer snilt? 😉

Kjenner du disse tre over her?

 

 

#halloween #godteri #feiring #rotter

 

34 kommentarer
    1. ladyaugust: Nå har jeg vært på tur, vasket gulvet, og satt inn noe lettvint i ovnen 😀 Deilig på tur altså 🙂 Håper bildene ble bra 🙂 Har du kost deg i studio 🙂 ? Har kjøpt inn en sjokis her til etter middagen også, og så er det snart i gang med en ny uke…En LITT roligere en.. 😉 Klemmer kosemosklemmen <3

    2. Jeg skjønner ikke så mye av den greia jeg heller, ikke så lenge siden jeg oppdaga den i grunn hahahaha. Oh kos deg søs med tur, her er det også ibux og så en liten tur i studio 🙂 Jammen er du flink søs å vaske 😀 Jeg skal tømme og fylle i oppvaskmaskina.eh..etterpå…ellers blir det blomstervaser å drikke av senere….oh DET var en goood ide faktisk for min blomstervase ta i alle fall 2 liter :DDD Kooseklæm fra lillesøs som er heldig og ha en storesøs <3

    3. Laila MA: Så moro å få LITT del i det hvertfall 🙂 Jeg skulle gjerne kledd meg ut og dratt på fest litt oftere 😀 Men får jo ut en del lekenhet på jobben og HER 😀

    4. margarites: Den heter NO BE, google den 🙂 Den er god altså, og sikkert veldig sunn..aloe vera 🙂 Nå skal jeg ut i verden en tur og knipse bilder 🙂 moro 🙂

    5. ladyaugust:Ha-ha, det må være fordi jeg er LOGGET INN 😀 For jeg har virkelig ikke vært så aktiv den siste uka.. Men jeg står logget inn mye.. Jeg har hatt liten tid å besøke andre blogger, og svare på kommentarer hos meg selv har jeg ikke hatt tid til i uka som gikk… Og helt vanlig med et eller to innlegg hos meg selv. Men jeg har mye besøk hos MEG, og kommentarer hos MEG 😀 Jeg vet ikke hva som gjør at man kommer på aktivlisten jeg… 😀 Men jeg ser jeg er SJEFEN der akkurat nå 😀 ha-ha moro da 🙂 Nå skal jeg ut på tur snart. Nå har jeg vasket flater i hele huset 😉 Og gulvet blir senere i dag 😉 Når det er mørkt…DET er lurt 😉 Nå skal jeg kaste innpå en ibux og så ut 🙂 Klemmer til verdens beste lillesøs <3 Tenk at JEG har en lillesøs <3 🙂

    6. Hæ du tuller søs. Du er den mest aktive på blogg i heeeele Norge akkurat nå hahahaha og jeg ligger rett i hælene på deg 😀 fliiiir <3 Høstmørket gjør noe med energien man kan fort bli trøtt, rart det der, det er liksom slik hvert eneste år. Største Engelen har ei slik lys-lampe sånn wakeuplight, tror jeg skal rote den fram for den gjør visstnok underverker 😀 Gooooodklæmme og sender over en diger energiklæm til fineste søs <3

    7. Jeg synes skummelt søtt er best å være utkledd som. Liker ikke sånne som er alt for makabre. De som kom på døren her var hekser, spøkelser, supermann og en vampyr. Flest av de første her. Men det kom ikke så mange, tenker at de ikke gadd å gå opp bakken til oss. Det betyr mer godteri på oss i huset.
      Sånne små rotter liker nok også sjokolade, ja. Kanskje du må begynne å ha den i en høy skål med stått eller noe….sånn at de små dyrene ikke rekker opp?
      Men du… Aloevera drikk….hva er det? Nyt søndagen <3

    8. Karoline Johannesen: He-he. Nei , når de blir litt større, så må du nok i gang igjen 🙂 Og ut med bøtter og følge osv… Men det er kanskje en liten stund til 🙂 ? Ha en fin søndag da 🙂

    9. Helge: Ja, jeg så også både voksne og barn som tasset rundt utkledd … Tror mange planlegger i lang tid… Du er på farta i helgene ja, det høres moro ut 🙂 Ha en fin dag 🙂

    10. ~Lin: Høres deilig ut med en god avslutning i kosedressen etter en liten fest 🙂 Det liker jeg best 😀 Her sovnes det tidlig om dagen, og nå går jeg snart på fotosafaritur 🙂 Håper du har sovet godt, det har jeg 🙂 klemme <3

    11. ladyaugust: Hei søs, jeg sovner så tidlig om dagen, og har hatt null overskudd til “god-kosen” på bloggen liksom…Bare litt innlegg, og et raskt besøk hos andre. Nå blir en LITT roligere uke…Deilig, og så kommer en FÆL uke på jobb…Da lurer jeg på å legge laptopen hjemme… 🙁 Ja, jeg synes det er moro med de skumle, men JEG vil være snill 😀 ha-ha I dag blir det foto-safari 🙂 Klemmer søsklemmen <3

    12. Hanne Beate: Det hørtes ut som et bra arrangement 🙂 Lurt spør du meg 🙂 Ja, du kjenner kryddergjengen ja 🙂 Moro 🙂 Ja, du synes vel jeg var litt RAR i starten kanskje 😀 OG det hadde du jo rett i 😉 Klemmer og takk for ros <3

    13. natheless: Ja, de er liksom i gang snart nå…våknet ltt her på sofakanten 😀 Jeg sovnet med et smell kl 22… lang slitsom uke… Klemmer <3

    14. Jeg feirer ikke halloween lenger, men kommer nok til å gjøre det i fremtiden. Med små barn slipper jeg neppe unna rett og slett.
      Den gangen jeg feiret det gikk jeg vel for halv skummelt. Vært vampyr og heks. Så ikke direkte skummelt fra min side, men ikke snilt og søtt heller.

    15. Greia er blitt en stor sak for butikkene. Dro gjennom Oslo med tog igår og så at det var noen som hadde kledd seg ut på toget. I nabolaget til foreldrene mine ble det feiret, men da foreldrene til barna rundt og avtalte dagen før. Så det er en stor greie for mange. Men jeg feirer ikke det der.

    16. har vært på jobbfest og ingen kledde seg ut,men fikk goodiebag og middag og milkshake og vin….
      eg ble trøtt av melken i milkshanken så eg droppet mer alkohol og ble kjørt hjem av mannen til en kollega 😀
      hundejentene er luftet, kjolen av….kosedressen på…te i kruset og Jim Fallon på TV 🙂
      klememetingene <3

    17. Hei på deg søs, her spises det smågodis og is så det tyter ut av øra snart 😀 OG vi er på andre skrekkfilmen og det er lite kult å spise smågodis med fingrer som for det meste er inni ørene for å si det sånn. Sove god og drøm vakkert. Jeg liker de snille best men jeg vil gjerne være skummel selv 😀 <3 gooodklæmme 🙂

    18. Her har vi vært på Hallovenn. Det er et arrangement for barn hvor man kan kle seg ut om man vil og så er det litt forskjellige aktiviteter hvor premien er godteri. Jeg synes det er mye koseligere enn at de skal gå rundt på dørene og tigge godteri…. Jeg kjenner godt til kryddergjengen din, ble allerede kjent med de da jeg var med på påskenøttene dine og begynte å lese bloggen din. Lurte nok litt på hva slags blogg det var som hadde med tøyrotter, men så var det jo den fineste bloggen en kunne tenke seg.💕 Klem fra meg.😊

    19. Men så frekke!!!! Typiksk knask og knep fra de rottentottene! Her kom det både skumle og søte barn på døra. Noen var jo prinsesser også, og gotteri fikk alle. Klemsiklem i kvelden!

    20. Elin Slåen: Jeg skjønner at jeg må presentere de søte små igjen snart. Jeg har noen nye bloggvenner nå som ikke ANER hvem de er…og sånn kan det jo ikke være ;-D

    21. birdbay: Tenkte meg det var noen som ikke kjente kryddergjengen ennå ja.. 😀 De vil du møte masse på julekalenderen min. Deler Norges-berømte faktisk :-Dekaler komme med en liten presentasjon av dem snart 😉 De har en lang historie her inne 😀

    22. Nei, ikke mer enn at jeg denne helgen spiser godteri, noe jeg til vanlig ikke gjør ellers 😛 Har vært på halloween-fest tidligere, men det er ikke sånn at det er en tradisjon for min del 🙂
      Og så bor jeg i et nabolag som ikke feirer halloween, så da gidder jeg ikke pynte litt heller 😛
      Hmm, sist var jeg heks. Satt nettopp og diskuterte litt med min bedre halvdel om hva vi skulle ha kledd oss ut som om vi skulle, men vi kom ikke på noe 😛 Han sa i grunn ostekake. Ha ha..
      Søteste små vampyrene 😀

    23. Du er bare helt utrolig morsom:) Feirer ikke halloween, men godteskåla var fylt opp i tilfelle det skulle dukke opp noen små monstre her:) Men den gang ei, og det er jo bra for gubben i morgen:) Da kan han kose seg:) Jeg hadde vel gått for den snille jeg, tror ikke jeg hadde hatt hjerte til å skremme noen:) Og de tre over der har jeg ikke blitt kjent med enda:) Ønsker deg en nydelig kveld videre:) Nå er det natta på meg merker jeg, lørdag eller ei:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg