“Barn” som leker i høstløv ;-)

Nå har jeg jo ingen egne barn som jeg kan jage foran meg ut døra en strålende høstdag, for å knipse bilder av “Barn som leker i høstblader”. Og det å ligge paddeflat i løvet å jakte på ANDRES barn…skal man også være litt forsiktig med…for å si det sånn ;-D

Så hva gjør man da, for å gjennomføre foto-oppdragene? Jeg gir meg jo ikke på disse oppdragene dere ga meg forrige søndag.. Vel, man tar hva man har…

Og hva har JEG? 

Joda.. jeg har jo noen tøyrotter, som begynner å krafse litt med føttene, nå som det begynner å nærme seg jul… Og de er da ganske lik BARN, er de ikke?


Salt og pepper i fri utfoldelse…


Ingenting er som å base i høstløv…

 


Eller….klatre i alt det gule er også ganske befriende …

 

“Barn som leker i høstblader”-oppdraget ble gitt av : Hjertetid.blogg.no

Og jeg vil påstå at jeg besto også på dette oppdraget…. i hvertfall er det gjennomført…

Oppdrag utført!!

 

Kan Salt og Pepper godkjennes som barn i dine øyne? 😉

 

 

 

 

#fotooppdrag #foto #fotochallenge #høstløv #høst

38 kommentarer
    1. Jada, de er jo på en måte barna dine ^^ Koselig å se de igjen også, nå er det jo ikke lenge før de må i gang igjen med juleforberedelser. Tror du har de mest aktive rottene i Norge hver desember! 🙂

    2. Hihi…søte og små er de i alle fall 😀
      Det er noe helt eget med det å oppholde seg i høstløvet, for ikke bare har det fine farger, men det gir jo en sånn deilig knasende og raslende lyd 🙂
      Klemmer <3

    3. Hanne Beate: Ååå hjelpes, er det bare en måned igjen.. Det ble litt stress kjente jeg 😀 Får hekle på her nå snart igjen 😀 Jeg vet aldri hva de finner på på kalenderen, det skjer bare av seg selv, fra dag til dag…He-he…

    4. hjertetid: Så bra det ble godkjent 🙂 Du skjønner, disse to pluss fire andre tøydyr jeg har, er ganske “berømte ” her inne på blogg. Jeg har fått dem av andre bloggere, og noen har vært på rundreise i Norge for å besøke forskjellige bloggere. Og flere av disse rottene er “verter” på julekalenderen min hvert år 😀 Klemmer <3

    5. De kan absolutt godkjennes for de finner jo på like mye sprell som unger flest, og så er det jo ikke så greit å legge ut bilder av andres barn heller. Jeg er spent på hva de skal finne på i julekalenderen din, – nå er det bare en måned igjen.😊

    6. så absolutt Frodith.. oppdrag fullført. 😉
      måtte le høyt nå, så herlige du er, absolutt en kreativ dame som kun ser utfordringer ingen begrensninger.
      likte de 2 små, så skjønne de er. tenker meg de koste seg i leken med bladene 😉
      hjerteklem Nita <3

    7. Så herlige bilder,klart dette er godkjent :)jeg har vært bestemor for tigerutt og er bestemor til tintin ifølge barn og barnebarn 🙂 da må salt og pepper være gode for tittelen barn av frodith hi hi

    8. margarites: Ja, og jeg bryr meg jo ikke som du vet 😀 De er jo Norges-berømte snart og får styre på som de vil 😉 og det får JEG også 😀 klem <3

    9. Jeg kan tenke meg at noen ser rart på deg når du fotograferer disse to rottene. Men for oss som kjenner dem, så er det kjekt å følge med på hva de tar seg til. Klem <3

    10. Salt og Pepper kan helt klart fungeresom barn, med alle de påfunnene de to kommer opp med. Så du består den. Moro å se, og moro å leke litt 🙂 Ha en fin uke. Klem <3

    11. Elin Slåen: Ja, man kan ikke GI SEG om man mangler ingrediensene til bildene 😀 Man får improvisere 😉 og i dag var jeg på Andeby-traktene igjen, og sekken var full av rotter, OG brød til fuglene 😀

    12. ~Lin: Hva skulle jeg gjort uten Salt og Pepper 🙂 Glad de kom til meg altså 🙂 Hvordan går det med avleggerne? 😀 Vi hadde en deilig tur ved Andeby, og masse frisk luft og mye foto 🙂 KLemmer <3

    13. så søte de er:D
      Ja barn i høstløv er vel utført oppdrag her 😀
      ønsker deg en vakker søndagskveld 😀
      klemmetingene <3

    14. annebe: Ja, de ikke bare SER levende ut altså… 😀 De ER det vet du ;-D Nå begynner de å gire seg bitteitt opp her…snart adventsmåneden 😀 Det var fint på Østensjøvannet i dag, med ender, svaner, rotter og annet 😀 Ja, nå skal jeg ta en dusj, og gjøre meg klar til kommende uke.. Kos deg med farmen og te <3 Klemmer og fin uke til deg også 🙂 <3

    15. De er godkjent som barn …så absolutt..de er jo stadig med deg på ting de der :)) Flotte høstbilder også..og rottene ser jo nesten levende ut…eller det er de jo..hehe…
      Nå ser vi litt på Farmen og slapper av med en kopp te :)) Klem og fin kommende uke til deg <3

    16. birdbay: Ja, disse er norgesberømte, og i løpet av uka skal jeg prøve meg på en liten presentasjon for dere uinvidde 😀 Men dere får se MASSE til dem i desember 😉 Alle 6 😀

    17. karidansen: Ja, Salt og Pepper er de som er lettest å ta med ut 😀 Og de er jo lekne… Nå er det snart jul, og jeg lurer på hvordan det skal gå med kalender med 6 stykker som kalender-verter 😀 Men …jeg finner vel en løsning 😀 Ja, katta må du ta med ut i løvet 😀

    18. haha, for noen fantastiske barn du har:) Kose seg kunne de visst hvertfall:) Du er morsom og kreativ du frodith:) Jeg ønsker deg en fortsatt fin kveld:)

    19. Herlige Salt og Pepper. Det er moro å hilse på dem i blant. Bloggen din ville ikke ha vært den samme uten dem! Jeg tror ikke at mine unger ville bli så begeistret om jeg oppfordret dem til å base i høstløvet slik at jeg fikk bilder på bloggen min….for å si det sånn….Jeg får vel satse på barnebarn etter hvert, men så er det jo det med forsiktighetsregler i forhold til hva man publiserer. KATTA vil nok base – uansett hvor gammel a’ blir! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg