Det var himmelsk deilig :-D

Å komme tilbake til sofaen hjemme..


Etter fem dager langt ute på landet…

Men jeg så ikke MYE til dette synet, kun noen raske knips på en kort tur. 

 

Jeg har vært på en slags leirskole for døve ungdommer fra hele Norge. Og det har vært arbeid fra morgen til kveld i 5 dager. Ungdommene hadde det topp, men jeg er gørr sliten, og bare sofasliter i kveld 😀

Men fine omgivelser var det.

I morgen skal jeg avgårde å treffe søs, LadyAugust , og det blir superkos <3

 

Ha en fin kveld! Og takk til alle som har deltatt i foto-challengen min. Moro å sette i gang ting her når så mange er med <3

 

 

Har du hatt en fin uke?

 

 

#foto #arbeid #helg #hvile 

42 kommentarer
    1. ja jeg vet du har hatt en slik høst du også.
      så kjenner meg ganske igjen i mye av det du har snakket om nå fortiden, om ballongen din.
      føler den er spikeren på meg om dagen!!
      Men sant det er morro også? 😀

    2. Moving On: Jeg har en litt sånn høst selv jeg som du vet 🙂 og jeg håper jeg får litt mer taket på det snart, for jeg er sliiiiten altså 😀

    3. Ja det er noe med det, kose seg på jobb, men gleden av og faktisk kunne gå FRA jobb, det er noe med det =) Så det blir bra tenker jeg.
      Ja nå begynner rutinene og komme på plass, det gjør en del.
      har jo ikke orket noe omtrent etter jobb på lenge, er helt full av inntrykk og sliten myye læring, men kan ikke beskrives hvor mye jeg da også har lært om både jobben + meg selv 🙂

    4. Moving On: Gleder meg til helt vanlig uke, med elever, men gå hjem på ettermiddagen 🙂 Så gøy at du er kommet litt mer inn i rutinene 🙂 Moro <3

    5. ååh så utrolig spennende det hørtes ut, men kan tenke meg du er utrolig sliten etter en slik uke ja!
      Men må ha vært utrolig givende også da =)
      kjente jeg ble nyskjerrig på den uka!:D
      hørtes så stilig ut.
      litt godt skal bli og komme til bake til 8-16 jobbingen i morgen kanskje? =)
      HEr har uka vært slitsom, men veldig spennende.
      Endelig begynt å komme inn i mine nye rutiner og lært meg det viktigeste utenatt, så NÅ endelig etter 4 uker, føler jeg at jeg begynner å mestre!
      så satser på det bli mindre og mindre slitsomt fremover nå! =)
      Satser på jeg har litt energi etter arb.dagene mine denne uken 😀

    6. Så fin som det går i november….Tror ikke du har gått glipp av så mye, har vel ikke vært” vær for en katt “å gå ut der heller…:)
      Lov å være sliten etter en slik uke, med så mange rundt deg hele tiden. Du får legge deg til lading igjen…

    7. Et flott bilde av treet ved siden av den flotte gamle skigarden. Sikkert vært en utrolig fin tur dette, men jeg forstår godt at du er sliten. Blir nok mer intenst å tilbringe 24 timer sammen med “jobben” heller enn 7 1/2 times økter, he-he 🙂
      Takk for at jeg fikk delta på fotoutfordringa, slitsomt det også, på sitt vis. Men artig !

    8. Tenker at “leirskole” kan være både slitsomt og morsomt, men mye jobb. Da er det godt å slappe av og bare gjøre frivillige og koselige ting i helgen. Min uke har vært hektisk, litt for hektisk etter min mening, for jeg føler at jeg ikke får tid å slappe av…det går i ett. Og neste uke ser også ut til å bli omtrent likedan. Det stresser meg litt, men jeg sliter litt med å si nei til ting. Spesielt når det er så mye som skjer. Og så synes jeg ikke jeg kan si nei, bare for å sitte hjemme en kveld. Men tanken på det er litt forlokkende…akkurat nå. Kos deg i morgen med fineste Lady August! Klemmer <3

    9. Godt å komme hjem, tenker jeg! Flott bilde!! Ja, jeg har hatt ei fin uke, og har kost meg med utfordringene dine! Koselig å treffe ei supergod venninne, etter ei hard uke! God natt!

    10. ~Lin: Ja, jeg skal bearbeide henne i morgen 🙂 Vi kan ikke ha noe av at folk flytter i andre blokker 😀 Du er på jobb likevel, selv om du er sjuk? :–O Jeg kastet inn håndkle et par kvelder på turen. Litt bedre nå, og skal være frisk i morgen 🙂 Kosmos til deg Pus <3

    11. Asantemarkedet: Ja, nå var det deilig å se den lille leiligheten vår midt I by-gryta 🙂 og en ubrukt helg ligger foran meg <3 koselig du stakk innom 🙂

    12. nei….ikkje beste uken siden eg ikkej er frisk enda…..men i dag gikk eg på jobb og i i morgen skal eg jobbe også……så blir kort helg på meg…..men guri så digg det var å sette seg ned nå…med ferdiggrillet tipp og diger kopp med te….
      velkommen tilbake fine du, ha en super helg og be ladyen komme tilbake på blogg.no….hhahahaha
      kose dere masse i morgen mens eg jobber….klemmetingene <3<3<3

    13. Ja jeg skjønner godt at ressurser som deg er ettertraktet og kan få mange henvendelser.. og selv om du føler deg gørrsliten og kjempeglad for å være hjemme.. så er jeg sikker på at det kommer herlige fortellinger fra turen etter hvert. Og du har vært langt ute på landet ? kan jeg minne forsiktig om at det er ca 120 mil fra Oslo og hit.. men ikke svarten at jeg så deg i sentrum i dag 😛 Nyt helga med glede 🙂

    14. renate1981: Ja, det føles veldig deilig være hjemme etter en uke på jobb på døgnvakt nærmest 😀 Nå skal det bare koses her 😀 Kos deg du også 🙂

    15. Kryssar fingrane for at du vert betre i løpet av helga! Kjenner altfor godt til korleis det er med langvarig hovudpine… Kos deg på sofaen, veldig fortent 🙂

    16. Margrethe: Ja, nå er jeg gåen. Masse vondt i hodet i løpet av uka, og full guffe hele veien.. Denne helgen blir god <3 Bra du har kost deg 🙂 <3 Klemmer <3

    17. Så deilig å komme seg hjem etter en lang uke:) Kos deg i sofaen du nå, det fortjener du:) Her har uka vært fin, mange flotte bidrag til utfordringen din har vært å se:) Nyt helgen fine frodith:)

    18. Velkommen hjem, heter det vel da. Kryp opp i godstolen og kos deg. Nyt morgendagen og hent krefter. Ladyen fikser nok humoren tenker jeg. Klem til deg i kvelden:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg