Det kan være lett å gå i fella…

Av og til….


…kan det være lett å gå i fella…

 


…i sutre-fella… eller synes-synd-på-seg-selv-fella…

 

Og JEG ….klarte jammen meg…. å jumpe rett oppi begge to en periode her jeg…


…meg begge beina til å med… Og enda ikke fellene var særlig godt SKJULT en gang…

 


Plutselig sto jeg der , i feller til knes… 

Og noen ganger kan disse fellene være litt vriene å komme ut av…

Og UT må man jo….For det å stå i sånne feller er jo ikke godt for NOENTING…

 

Så ….Jeg tok tak, …vred meg løs….og nå er jeg ute igjen…

Fellene kastet… fokuset utover og smilet på plass 🙂

 

 

 

  Blir du fanget i sutre- og synes-synd-på-seg -selv-feller innimellom? 

 

 

#livet #hverdagen #synsvinkler 

27 kommentarer
    1. Det hender nok,, men heldigvis ikke så veldig ofte. 🙂 Men det må de vært fullt lovlig å ha det sånn enkelte dager 🙂 Og vet man om det så er det jo enda bedre 🙂

    2. Du er nå herlig, er du:D Og ja, jeg tror vi alle har gått i den fellen der noen ganger. Prøver å være obs på den, det er ikke mye gøyt å være i nærheten av folk som stadig går i slike feller, nei! Hylene fra folk som har gått i slike feller høres ofte på Facebook- merkelig, det der;)

    3. Noen ganger feirer jeg Denstoresynessyndpåmegselvdagen, men så får man vri av de dumme “fellene” på bena og fortsette! Klokt valg av deg og en diger klem fra meg. Ønsker deg en smilende kveld. 🙂

    4. Ja! Men ikke så ofte nå som før! Jeg blir mer oppmerksom på hva det handler om og klarer å dra meg ut før de smekker skikkelig igjen 🙂

    5. vi er vell alle flinke til og gå i de fellene, mennesker som vi er!=)
      men er som du sier, utrolig godt og komme seg ut av de også=)
      Håper du har hatt en fin fin dag!!
      storklem

    6. Åhh du er bare helt herlig.
      Må vel innrømme at de fellene går eg I hele tiden .
      Helst ,Syns synn på. Alt er til tider ganske urettferdig. 🙁
      Men I dag er fin og det skal den fortsette å være.
      Fin kveld til deg også .
      Hjerteklem Nita.

    7. Må nesten le….kommentaren jeg skrev like før denne til deg skrev jeg at det er viktig å sutra av og til. For da blir det så mye bedre etterpå. Og det er godt å komme seg ut av den. Men skal vi være så “flink” og aldri sutre blir det kanskje litt for overfladisk og glatt. For “perfekt” liksom. For noen ganger er ikke livet like bra som andre ganger, vi er biologiske vesen.
      Men jeg skjønner hva du mener, “sutring” for oppmerksomhet kan bli krevende. Heldigvis finnes det kognitiv terapi for slikt.
      Men er nesen tett og en nesten ikke får til å puste og syns alt er pyton…da SKAL en ha lov til å få være så ærlig å si akkurat det :).
      Bra du føler deg bedre.
      Jeg gir meg helt lov til å syns at verden ikke er helt bra når den ikke føles det, men det er ikke noe blivende sted.
      Ha en riktig fin kveld.
      Klem :))))

    8. Ja, det skjer fort 🙂 men jeg kommer like fort ut av de igjen 🙂 Så skal ikke klage der, men det er et helvete når man sitter i fella 🙂 Håper du får en fin November dag 🙂

    9. absolutt vært i sutrefeller,men alle dem forsvant sammen med 2 meter og hundreognoenkg ex hahahahaha
      uten at eg er superlei av å være så trøtt så sutrer eg veldig lite og gjør eg det er det som oftest med et smil….Livet trenger ikkje være fantastisk for å være perfekt…men noen av tingene er perfekt alikevel og da er det fantastisk 🙂
      Veldig glad du kom deg ut av felle en og to….du er nok ganske flink til det du kjenner eg deg rett min venn
      klemmer i lassevis….håper formen er bedre, nesen er ute av fatle….sjokolademonsteret har roet seg og jobben er en dans på roser med fine tegn til <3<3<3

    10. Herlige tegninger..og de fellene så skikkelig skumle ut…bra du kom deg løs :)) Syns ikke du har sutra jeg…må jo være lov å si man er tett i nesa og er sliten når det er sånn det er..iallefall når man mest forteller om det som er fint..og det gjør du jo :)) Har fulgt med på innlegga om dagen..og nå er jeg mer tilbake så det synes igjen tenker jeg …men var godt med noen mindre aktive dager…det er vanskelig å holde seg unna tastaturet..så jeg er fornøyd med at jeg klarte det :)) Klem og fin dag videre <3<3

    11. Så bra at du har kommet deg ut av fellene, – ikke lurt å sitte fast i de for lenge. Det hender jeg også havner i de med begge beina, men alt blir mye bedre når man kommer ut av de, på flere enn en måte. Håper du har en fin dag!😊

    12. Hei og god morgen 🙂
      Så bra at du er kommet deg en del 🙂
      Hehe joda vi alle havner vel i både en og to feller, som du har gjort, sånn av og til. Kluet er å komme seg ut av de, og det har du klart og det klarer jeg 🙂 Men det er ikke alltid like enkelt 🙂 Det spørs mye HVA du havner i fellene for 🙂
      Ønsker deg en god – ja kjempegod dag kjekke du!!! KLem <3

    13. Så flink du er, som klarte å komme deg ut av fellene igjen 🙂
      Det er ikke noe særlig sted å oppholde seg, men vi havner der alle mann en gang i blant. Og det har vi lov til. Alt kan ikke være perfekt absolutt hele tiden.
      Jeg har vært i de fellene jeg også. Mer enn en gang. Men kun en gang måtte jeg ha profesjonell hjelp for å komme meg utav. Nå klarer jeg det selv 🙂
      Jeg er glad du har kommet deg fri jeg <3 Gooooood klem til deg <3

    14. Herlige illustrasjoner på Frodithen i Fellene. JEG?? Gå i SÅNNE feller……??? Å, nei….det har ALDRI skjedd! (Jugekors med begge henda!) 😉

    15. he he god morgen.Vist går jeg i fella,gjorde det i helgen da eg ikke fikk det som eg ville hi hi,og i dag trøstet eg meg med å bestille noe nytt fra get inspired hi hi så nå føler eg meg mye bedre :))

    16. Jepp! Så må jeg minne meg selv på hvor heldig jeg er og vips så er alt bedre 🙂
      Flinke deg som vred deg ut av fellene. Det er ikke like lett alltid.
      Nå skal jeg løpe litt på mårran for jeg er så heldig å ha en liten mølle i kjelleren 😉
      Mange mange mandagsklemmer

    17. Jepp:) det hender jeg blir fanget av begge disse fellene på en gang! Ingen tvil:) blir litt av det nå for tiden for å si det sånn! For et artig innlegg! Du er gid altså:) hihi! Ha en super dag kjære deg!

    18. å, så deilig når man kommer seg ut av sånne feller. Veldig lumske de der fellene, visp, så sitter man der, nesten uten at man skjønner hvordan 🙂 Ha en vidunderlig mandag. klemmer<3

    19. Merkelig du må ha lest mine tanker i dag. Jeg sutrer nok litt, men gjennom sutringen har jeg funnet frem til meg selv og smilet igjen. Ønsker deg en fin dag med mange gode opplevelser.

    20. Ja det hender nok jeg havner i den sutre-fellen av og til. Tror ikke jeg synes synd på meg selv særlig ofte, men jeg trakker nok i den andre av og til, men heldigvis ikke ofte! Godt at du kom deg ut av dem igjen, fant frem smilet og kan se lysere på dagene igjen. Mye jobb og stress kan lett gjøre at de fellene plutselig bare ligger foran en, og da er det viktig å se seg godt for – og helst prøve å snike seg forbi. Ha en fantastisk mandag 🙂 Klem <3

    21. God morgen fine deg, flotte tegninger:)
      Synes denne var litt morsom fordi jeg kjenner meg så godt igjen, spesielt når jeg er syk, uff…men som du skriver er det veldig viktig å komme seg ut av disse fellene:) Det er noen som ikke få til det, men en gang i blant synes jeg at det er helt lov:)
      Ønsker deg en fin mandag videre, klem <3

    22. For et herlig innlegg:) Du er bare skjønn:) Jeg går i den fella støtt og stadig:) hehe… Ønsker deg en herlig mandag:) Du fikk meg akkurat til og smile og le her på morraskvisten, helt for meg selv lissom:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg