På farta :-)

Jepp, da er jeg på farta igjen… 😉 i snøføyka..

I all omorganiseringen og endring av jobboppgaver er det en del reising på meg,  som du kanskje har skjønt.

Så nå er jeg på farta igjen.. Men denne gangen bare for en natt. 

Så jeg har sekken på ryggen, rom-godten er på plass i sekken og kosedressen klar for en overnatting på hotell.

Jeg håper å få knipset litt bilder, for jeg tror jeg skal i vakre omgivelser. Men det spørs hvor mye tid jeg får til den slags sysler.

Håper du har noen gode planer for dagen?

 

Ha en strålende tirsdag <3

 

#reise #jobb #hotell #jobbtur

 

 

 

22 kommentarer
    1. Håper du er kommet vel frem tross været. I går kveld la jeg meg kl 19 og sov til 0330 i dag tidliig. Ble bare 2 timer søvn natt til mandag av visse grunner. I morgen har jeg fri, skal bli godt, har mye og ordne, vaske leiligheten og en sykkel, sjekke nettbrett og sengetøy. En mnd til julaften i dag, så nå blir det bjellklang og mere jul både i aviser, postkasser og i butikker. Ha en fin kveld.

    2. Så spennende med omorganisering, håper det blir til det beste for bedriften. Det viktigste i en jobb er å føle seg betydningsfull og at mål langt på vei blir oppnådd, med fornøyde brukere / klienter / kunder eller god produksjon, alt etter hva en kaller det. Spennende å reise å oppleve nye steder, men samtidig slitsomt, vil jeg tro. Romgodt og kosedress oppveier nok en del mot travle dager.

    3. Godt er frisk igjen, men jammen er det mye reising på deg nå. Ikke alltid like gøy, det vet jeg. For et par år siden var jeg på reiser hver eneste uke en stund og gjett om jeg ble lei! Håper du klarer å ta litt bilder og hygge deg litt også. Godturklem fra meg 🙂

    4. Koselig å farte litt da 🙂 Jeg skal på linsekontroll i dag, det er vel nok for meg tenker jeg.Skule vært på loftet og hentet ned nye sekker og kasser, men vi får se 🙂 God tur. Gleder meg til bilder.

    5. Kos deg masse på hotell, – håper du får tid til å slappe av litt og nyte omgivelsene oppi all jobbingen!😊 Jeg har ingen spesielle planer for dagen, men på torsdag må jeg bake en langpannekake til en forestilling på skolen på fredag. Lørdag skal jeg og ei venninne til Oslo, og det blir gøy! Obs: Byporten (og Desigual) har Black Friday-salg på fredag.😉😉 Jeg får nøye meg med evt. litt nettshopping den dagen. Ha en strålende tirsdag du også!💕❄️

    6. Hei!
      God tur dit du skal. Forstår at du er mye ute på farten med jobb nå. Men det er litt spennende også – å reise litt 🙂 Håper formen bare er stigende 🙂
      Spennende å se hvor du har vært, om du får tid til noen bilder 🙂
      God tirsdag til deg!

    7. Kos deg. her har jeg planer om å få blogget litt kansje i dag, men det spørs . det spørs. hverdagslivet løper avgårde , fra det ene til det andre 🙂 Ha en strålende dag 🙂

    8. God tur.
      Håper de blir en fin og lærerik tur på deg! 🙂
      Kosedress er vertfall et must da ja! 🙂
      Mine planer for dagen er jobb så er vi en fin liten gjeng som skal samles etterjobb og bare prate og kose oss!:) så det her blir en fin dag! 🙂

    9. Enda en jobbreise 🙂 Håper du får tid til å kose deg litt og ta bilder.
      Her skal jeg kose meg med å sy opp noen nisser. Så skal Emma ha med en venninne hjem etter skolen og i kveld skal Emma og jeg være statister i adventskalenderen til lokalavisa. Hr Stussli skal være skuespiller 🙂 Opp i mellom dette må jeg jobbe litt 😉
      Ha en finfin dag <3
      Mange klemmer

    10. Jammen blir det mye farting på deg for tiden:) Er ikke rart du blir litt sliten:) Men en natt på hotell er vel ikke å forakte:) Ønsker deg en fin tur og tid til å nyte rom godten hvertfall:) Her blir det intens rydding og et lite farmor besøk i dag:) Ha en nydelig dag:)

    11. Puh! Jeg blir helt svett på dine vegne jeg 🙂 Som du farter. Du står vel snart på grensen til å bli “møkk-lei” hotell! Jeg har alltid vært misunnelig på dem som fikk reise i jobben, men jeg skjønner jo det kan bli litt FOR mye og. Høres ut som du fremdeles kan kunsten å kose deg på hotell i hvert fall, så får vi håpe det blir tid til litt annet og. God tur, her skal det bedrives husarbeid 🙂 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg