Så kom han dinglende igjen…. ;-)

Ja, du som har kjent meg en stund, vet at jeg har omtalt postmann som både det ene og det andre. Skranglete tenåring, svikefull arbeider, og jeg var til og med bekymret for om han kunne være kidnappet en hel sommer…Da det vokste spindelvev på postkassedøra mi….

Men i det siste har han kommet både titt og ofte.. Og jeg er så glad i han atte…den hengslete slasken…Og så lenge han skjønner hvor jeg bor…Og forer meg jevnlig med LITT post i det minste…så klager jeg ikke til post-sjefen 😉

Og plutselig hadde han vært her igjen vettu…I kassen min… Med en spennende pakke… Og det tok LITT tid før jeg husket jeg hadde vunnet…En konkurranse hos Birdbay 🙂

 

 

 

Og inni denne…..

Og for meg som er slik en gave-hund…er ingenting mer spennende enn en pakke INNI en annen pakke.. Birdbay har skjønt det…. Pakke på pakke…. Nysgjerrigheten vokser… 😉

Og inni lå denne fine esken med et hjerte på… Og for de som ikke ser det, så sto det:


Og det kan jeg jo like… Både de små tingene i livet OG sjokolade <3

 

 

Tusen takk Birdbay, jeg ble skikkelig glad 🙂 Deilig <3 Og den fine boksen <3

 

Var ikke jeg heldig kanskje?

 

 

#bloggvenn #premie #pakke #post

31 kommentarer

Siste innlegg