Flagrer avgårde ;-)

Jepp…her er det snakk om GOD-flaksing nå …

Ikke noe FYKER avgårde…

Ikke noe FLYR i vei…

Nei..i dag er det lett flapring med vingene..

På vei til Harry-land…Med søsters..Og ikke noe er jo bedre.

Litt bursdags -og julegave-handel…

Litt forberedelser til jullekalenderen på bloggen…

Litt skravling og kos med søsters..

Litt godmat og snop…

Jepp…dette blir en fantastisk lørdag <3


 

Skal du gjøre noe kos i dag?

Er du ferdig med julegave-handel?

 

 

#sverige #gaver #shopping #tur

 

22 kommentarer
    1. For en deilig lørdag! Mye kjekt på turen med både mat, handling og søsterskravling 🙂 Jeg har vært på Lysfest i byen i dag. Juletreet ble tent, og værgudene samarbeidet hele timen arrangementet varte 🙂 Det hele ble avsluttet med Deilig er jorden og fyrverkeri. Jeg var sammen med mine to jenter og det var utrolig koselig. På bussen hjem kom regnet, og da bøttet det ned.
      I morgen er det julekakeselskap hos min mor. Da kommer barn, barnebarn og oldebarn…så da blir det livlig. Nyt helgen. Klem <3

    2. Jeg rydder loft og så har vi besøk av en liten en 🙂 gleder meg til frodiths adventskalender. Så du at jeg brukte inspirasjonen du gav meg om den lille hårløse fugleungen ? Jeg skal ikke på harrytur men bor sammen med en Harry 😉

    3. Åeh! Så koselig!! Mye mer kos enn en travel dag på jobb. Men jeg har fått produsere og lage mat idag, så dagen har ikke vært så verst. Tipper dere har hatt en skikkelig koselig tur! Så deilig! Klemmer<3

    4. Søstrene mine fik ken sms fra meg i dag ang julegaver. Vil være tidlig ute og ikke kopiere den flausa jeg klarte i fjor. Nok om det, snart skal jeg poå kiwi. Så er det hjem og rydde litt og imorgen skal jeg reise litt. Ha en fin kveld.

    5. Så fint at du får deg en tur da! Her blir det litt husarbeide, før jeg “flyr” ut til middag med mannens familie! Klemsiklem til deg! 🙂

    6. Så koselig med Harrytur. Vi som bor så nærme grensen gjør dette på tirsdager (gjerne formiddag) da er det nemlig lite andra harryhandlere ute 😀 Nå før jul er det jo ville tilstander i Harryland 😀 Vernesko er lurt i køen 😉
      Lørdagsplanen i stusslivegen er løpe 4km – ut å prøvesitte sofaer – titte på julemarkedet i øvrebyen. Til slutt er det film, godis og sofakos 😀
      Ha en strålende lørdag vennen
      Klemklem

    7. Håper dere får en fantastisk dag 😀
      Jeg skal skrubbe gulv, som i å sitte på alle fire med skurebørste og skrubbe for harde livet- hipp hurra! He he.. Men det får bli seinere 🙂

    8. God tur til Harryland 😀
      Jeg er ikke ferdig med julegavene men er godt i gang 🙂 I dag skal jeg pynte ferdig til advent…. har litt igjen før jeg kan tenke at NÅ er det gjort 🙂 Så skal jeg slappe av, pugge litt tekst og forberede meg til morgendagens adventskonsert med kor og janitsjar 😀 !!!

    9. Det hørtes veldig koselig ut:) Jeg skal også tilbringe dagen med søsteren min 🙂 På julemarked skal vi:) Ha en nydelig lørdag i harryland:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg