Nå er jeg sprekkferdig snart :-D

Ja…nå er det RETT før altså…. Rett før galskapen braker løs her hos meg…Og det er jo bare SÅ moro… Men før moroa og galskapen starter har jeg litt å gjøre.. Alvedrakten er på, og det er NOEN som tripper utålmodig på sofakanten her… Og har gjort det noen dager allerede…. 

 

 Men jeg har altså LITT igjen før jeg kan åpne første luken i Frodiths Julekalender….

Så i mellomtida får du kose deg med denne. Jeg sparker i gang adventen, med en liten julesang, på amerikansk tegnspråk. Nydelig framføring

Har du hatt en fin første søndag i advent? 

Er DU klar for julekalender? 😉

 

 

#kalender #julekalender #tegnspråk #sang #julesang #oppvarming 

 

 

30 kommentarer
    1. Emma og jeg er klare som et egg <3 Et adventsegg faktisk!
      Vi hadde en fin første søndag i advent. Satte opp julelys, sang på gamlehjemmet og hadde koselig frokost med egg 🙂
      Håper du også koste deg hos mammaen din!
      Mange sprekkeferdige klemmer <3

    2. Første søndag i advent ble til noen timer med NSB opp til Hamar og steder rundt der. Det var fortsatt buss for tog streknnigen Eidsvoll til Hamar. Ellers var det fint vær. Og jeg hadde en fin dag. Ha en fin dag.

    3. Tenker du har litt å gjøre og at det bobler litt i deg av lyst til å starte. Jeg gleder meg i hvert fall. Jeg gleder meg til å se hva de firbeinte finner på i år 🙂
      Nydelig tolket julesang…det er akkurat som tegnspråket her blir tydeligere på grunn av de hvite hanskene. Kan være at det rundt er så mørkt, men både tolkning og sangen blir vakker. Natta <3

    4. Fortsatt litt i lykkerus etter i går med konsert og det hele. Så har hatt en super 1 søndag i advent. Vi har pyntet her i huset i dag <3 så nå er det blitt lyst og koselig.

    5. Så flott. Du får gjøre som i eventyret, slippe ut litt krutt nå og da, så du ikke sprekker! Klemsiklem til deg, i skinnet av det første adventslyset:)

    6. Engla: Hei-hei Engla-mor 🙂 Håper det er bra med deg 🙂 Alev-bildet er fra i fjor 🙂 Fikk alve-drakt av Cuskima før adventskalenderen i fjor 🙂 Så koselig du titter innom <3 Klemmer tilbake <3

    7. Så spennende 🙂
      Fin bilde av deg i alvekjolen <3
      Ønsker deg en fin adventstid. Jeg titter innom deg så fort jeg er på bloggen 🙂
      Klem til deg fra Engla

    8. annebe: Ja, jeg gjør ikke stort før jul her jeg…Litt vasking, og kanskje noe ny pynt pga vi skal kanskje har litt besøk i år 🙂 Men mest skjer seeeent …Og nå er det bare kalenderen og jobben som teller noen uker 😀 Klemmer og fin uke du også <3

    9. Kan tenke meg du og medhjelperne er gira på å komme igang nå ja…blir moro :)) Har bare tusla rundt i pysjen og satt frem litt julepynt i dag…:)) Trenger egentlig ikke gjøre noe særlig mer før den siste uka før jul …har senka gjøremåla 90% de siste åra..men det blir mer enn bra nok likevel :)) Klem og fin kommende uke til deg <3

    10. birdbay: Ja, denne likte jeg også, og første gang jeg så nå 🙂 Jeg fant et sted med bare julesanger. Skulle vært noen flere på nosk tegnspråk også, men det er det ikke mange av. Jeg vet EN , men den får komme litt mer INNI adventsmåneden 🙂

    11. haha, spennende med denne adventskalenderen din altså:) Her har dagen vært bra:) Og sangen og fremføringen var nydelig atter en gang:) Ha en fortsatt nydelig kveld:)

    12. dedicat: Ja, det gir energi mer enn det tar 😀 Og det har blitt tradisjon, kan jo ikke droppe nå…Da skal jeg bli ganske sjuk først 😛 Så håper du blir med når det ruller i gang på tirsdag 😉

    13. Spennende,, du har altså en lager av energi som er beundringsverdig.. eller for å si det på en annen måte. jeg tror faktisk sånne påfunn lader dine batterier 🙂

    14. så koselig <3
      eg har da alt begynt på julekalenderen eg, skynd deg så er du med 😀 du har til 1 desember kl 2359 og vinner annonseres 2 desember når ny luke åpnes :D:D
      Du kan delta både på blogg og på instagram 😀
      eg gleder meg til du og hele flokken setter i gang <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg