Trekning av kalendergave bak luke nr 21

 

Når rottiser begynner å kjede seg, kan alt skje…. I dag har det heldigvis kjedsomheten kun resultert i litt uskyldig moro..

De fikk tak i kameraet mitt…Og som andre her i samfunnet, er det veldig opptatt av SELFIER de også…

Så her er rett og slett dagens SELFIER, før vi trekker dagens vinner av kalender-gaven..


Pepper- close-up..

 


Salt – spiller overrasket 😀

 


Vaniljeogpepper 1- “Nå later vi som jeg liksom BIIIITER deg”….

 


Høne-Pøne Von Bentasil- ung og vakker…

 


Vaniljeogpepper 2- Beskjeden og sjarmerende som alltid…

 


Til sist Kanelogsukker- close-up-nissemann… 

Og det er han som ER nissemann i dag, og skal dele ut dagens vinner av luke nr 21. Men før vi trekker vinneren. 

Her er løsningene på dagens julenøtter: 

 

Dette var så klart: 

 

Og dette var: 

 

Og her sto det: 


Og det skal jeg love at det er egentlig…De er en håndfull….

 

Og nå er det tid for Kanelogsukker til å hente en vinner-lapp i lua. Han er rimelig ivrig her…Rumpa i gir, vagger avgårde… Og full fart ned i lua… Han skal finne en lapp han har TRO på…


Og der hører jeg jammen han fant en!! Han jubler!! Og kommer i lynets hastighet opp igjen… ut i lyset og tar i mot applausen fra oss andre.. *klapp-klapp-klapp*

Rekker meg lappen med det fine navnet…Og der står det: 

 

 Hurra!!! Idag var det din tur. Du vant -du vant!! En Frodith-lue 😉 Gratulerer og håper den faller i smak..:Sender så fort jeg får sjansen 🙂 Antageligvis i morgen. Jeg sjekker om jeg har adressen din, hvis ikke må du komme i innboksen og gi meg den 🙂 Men tror jeg har 🙂 

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Moro at så mange er med fremdeles!   Jeg legger ut luke 22 i morgen tidlig,til hverdags-tid, kl 07:00 så klart…  Jeg har 2 kalender-gaver igjen som vil ut å reise så det er bare å melde seg på i morgen, om du har vært med før eller ikke. For nå er det siste innspurt!!!!

God natt så lenge og tusen takk for at du er med i kalendere min!!

 

 

#kalendergaver #trekning #julekalender #adventskalender

8 kommentarer
    1. Gratulerer til vinneren 🙂 jeg klarte ikke å
      Se at det var Thomas Gjertsen 🙂 haha! Men nå er det helt åpenbart 🙂 ha en herlig Og vakker dag !

    2. Gratulerer til nok en vinner! Morsomt med bilder de små har tatt.. får litt andre vinkler og spesielle motiv. Godt vi er i den digitale verden og ikke 20 år bak i tid hvor filmene måtte fremkalles og hentes i butikken før vi kunne se resultatet. Mye mer lettvint nå. Ha en fin tirsdag. Klem <3

    3. Rekker ikke med om dagen jeg, men det er ikke fordi jeg stresser. Men med besøk i flere dager kan man jo ikke sitte med nesa i den dataen hele dagen. Men jeg har jo vunnet en vakker gave allerede så jeg er superglad. Gratulerer til vinneren!

    4. Åh mamma miaaaaaaaa <3 Jippi så vant jeg endelig i kalenderen din 😀 Wohooo! En frodithlue som jeg har håpet på om jeg skulle være en heldig vinner en gang <3 Jippi!!!
      Og de herlige selfiene da <3
      Enda en gang takk til den som trakk mitt navn, nemlig Kanelogsukker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg