Trekning av kalendergave bak luke nr 23

 

Da var det siste kvelden, og siste trekningen her i Frodiths Julekalender. Og hva passer vel bedre enn bildene vi tok hos fotografen? Ingenting passer bedre synes nå jeg da..Og vi har så klart valgt de vellykkede bildene, der alle sitter i ro et sekund. Stivpyntede og tøylet til sist…

 

Sånt blir det julekort av så klart 🙂 Og de må jo sendes over det ganske land, med ønske om God Jul til alle vi liker. Nå er det snart tid for ribben, for riskremen og marsipangaven…Det er snart tid for julegavene og trange strømpebuker og kjoler som stikker bittelitt… Det er snart tid for å ta av nisseluene, og bare være SEG SELV igjen… Og det er hvert år litt vemodig, både for krydder-gjengen og meg. Men jammen er det litt godt også. 

Og det er jo mange tradisjoner her på bloggen, så man vet jo ganske sikkert når kryddergjengen dukker opp igjen..

Nå er jeg klar for siste kalender-gave-trekning. Og det er Pepper også… Han fikk gleden av å åpne trekkingen den 1., så det passer fint at han avslutter også…

Men før vi kan trekke vinneren: Her er svarene på dagens julenøtter:


Dette var så klart: 

 


Og dette var:

 


Her er det jo ingen tvil: Den svarte er Pepper og den hvite er Salt.

Og da er det klart for trekking av siste kalendergave, så jeg gjør kort prosess og sender Pepper i lua….

 


Han roter og leter nedi der, for også i dag var mange med. Han bruker sin tid, for han vil være sikker på å velge RIKTIG…og der kommer han jammen opp igjen, er blid som en sol….leverer meg lappen og smiler…og på lappen står det skrevet: 


Hurra hei og hopp søs!! I dag ble det deg. Siste kalendergaven vant DU. Gratulerer 🙂 Og da sender jeg den så fort postkontoret åpner vet du 🙂 Og da håper jeg du blir superglad, og ikke skal fryse noe verken her eller der i hele vinter 🙂 

OG TIL ALLE SAMMEN:

Da vil jeg bare takke for denne gangen. Takk til alle som har vært med, lest, kommentert og deltatt. Det er like moro hvert år. Takk for oss for denne gangen! I morgen er det bare Frodith her 😉

God klem fra oss <3 

 

#julekalender #adventskalender #jul #premie #kalendergave

 

 

 

30 kommentarer

Siste innlegg